جاباما
۷۱۷۸۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیح درباره تجمع اعتراضی مردم اراک

رحمانی فضلی در خصوص تجمعات اعتراض آمیز مردم اراک درخصوص آلودگی هوا، گفت: موضوع آلودگی موضوع امروز و دیروز نیست و با تجمع نیز حل نمی‌شود. دولت به دنبال این است که با بررسی کارشناسی و همه جانبه این امر را در دستور کار خود بگذارد و حل کند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور گفت: قرار است استاندار مرکزی با همکاری کارشناسان و صاحبان صنایع علل آلودگی هوا را بررسی کند و در اختیار دولت قرار دهد و دولت به صورت جدی به دنبال بررسی کارشناسی شده و همه جانبه درخصوص وضعیت آلودگی هوای اراک است.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در خصوص اعتراضات کارگران اظهار داشت: دولت سیاست‌هایی را در خصوص وضعیت کارگری تصویب و ظرف کمتر از ۵۰ روز موضوعاتی را تحت عنوان موضوعات کوتاه مدت که در روند کار تولید موثر باشد ابلاغ کرده و بر پیگیری آنها بسیار مصمم است.

وی افزود: با پیگیری این مصوبات و برنامه‌های دولت می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات را حل کنیم. در مورد تجمعات و اعتراضات کارگری به عنوان مسائلی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و برای کشور، دولت و دستگاه‌ها قابل شنیدن، پاسخگویی و حل است نیز من از استانداری می‌خواهم که با نمایندگان کارگران جلساتی را داشته باشند، صحبت‌های کارگران و صاحبان صنایع را بشنود و متناسب با ظرفیت‌ها، امکانات و قوانین تصیمیم‌گیری کند.

رحمانی فضلی در خصوص تجمعات اعتراض آمیز مردم اراک درخصوص آلودگی هوا، گفت: موضوع آلودگی موضوع امروز و دیروز نیست و با تجمع نیز حل نمی‌شود. دولت به دنبال این است که با بررسی کارشناسی و همه جانبه این امر را در دستور کار خود بگذارد و حل کند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید با ابعاد این قضیه کاملا آشنایی دارد از مقیمی خواست با اهل فن، کارشناسان و صاحبان صنایع جلسه‌ای ترتیب دهد، ابعاد موضوع را بررسی کند و جمع‌بندی را ارائه دهد تا در دولت مورد بحث قرار گیرد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص فضای بسته ایجاد شده طی سال‌های اخیر و بسته شدن احزاب و انجمن‌ها گفت: وزرات کشور به دنبال مدیریت سیاسی خواهد بود و همچنین پیگیر است که احزاب و رفتارهای حزبی متناسب با قانون و ظرفیت‌های آن تقویت شود و امید است با رشد، پختگی و بالندگی که افراد سیاسی و احزاب ما دارند بتوانند با حمایت وزرات کشور رفتار معقول‌تری را داشته باشند.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درخصوص چرایی مصرف نشدن سوخت یورو ۴ تولید شده استان مرکزی در خود استان عنوان کرد: کلیه پالایشگاه‌های کشور کار تولید این فرآورده را انجام می‌دهند و این تولید در کل کشور توزیع می‌شود و چنین نیست که اگر فرآورده‌ای در استانی تولید می‌شود، در همان استان مصرف شود؛ به دلیل اینکه لازم است ترکیبی از مجموعه تولیدات فرآورده در کل کشور توزیع شود و امید است با برنامه‌ریزی انجام شده تولید فرآورده‌ها در کل پالایشگاه‌های کشور به سطح استاندارد برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اراک

      هر شنبه بعد از ظهر مردم در اعتراض به آلودگی هوا و پارازیت ها در میدان شهدا (باغ ملی) حدود ساعت 5 دست به تجمع اعتراض آمیز میزنند باید عده ای پاسخ گو باشند که مردم اراک تاوان چه چیزی را می دهند و یا نفع چه چیزی را می برند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج