۷۱۷۹۶
۳ نظر
۵۰۳۲
۳ نظر
۵۰۳۲
پ

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

گشت و گذار ما در کمد مردان جواني که اين روزها به عنوان مدل براي برندهاي مختلف فعاليت مي‌کنند، ادامه دارد. اين بار سراغ سامان نايبي رفتيم که در نمايش مد نوين چرم فعاليت مي‌کند. ست‌هاي لباس او به مردان جوان ياد مي‌دهد که چگونه ست‌هاي پاييزی بسازند.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف
مجله زندگ ی ایده آل: گشت و گذار ما در کمد مردان جواني که اين روزها به عنوان مدل براي برندهاي مختلف فعاليت مي‌کنند، ادامه دارد. اين بار سراغ سامان نايبي رفتيم که در نمايش مد نوين چرم، حضور داشته است. او همچنين به‌عنوان مربي براي مدل‌ها فعاليت مي‌کند. ست‌هاي لباس او به مردان جوان ياد مي‌دهد که چگونه با پيراهن‌هاي مردانه ساده و چارخانه، ست‌هاي پاييزی شکيل و برازنده بسازند.

پسران جوان و اسپرت پوش مي‌توانند با انتخاب پيراهن هاي چارخانه آستين بلند، به استقبال فصل پاييز بروند؛ حتي مي‌توانند از نمونه‌هاي پاييزي اين پيراهن‌ها خريداري کنند که از دولايه نخي دوخته شده و در کنار خنک و لطيف بودن،گرماي بيشتري نسبت به پيراهن‌هاي مردانه معمولي دارد. براي فصل پاييز بهتر است سراغ چارخانه‌هايي با رنگ‌هاي تيره‌تر مثل آبي، خاکستري، سبز تيره و … برويد. چارخانه‌هايي با رنگ‌هاي شاد مناسب روزهاي گرم تابستاني است.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

پيراهن چارخانه خودتان را مي‌توانيد با هررنگ و هرمدل شلوار جيني بپوشيد ولي اگر شاغل هستيد ، شلوار جين کلاسيک و ساده انتخاب بهتري است و به جلب اعتماد اطرافيان و همکاران کمک مي‌کند.

براي چنين ستي مي‌توانيد از ساعت‌هاي خيلي اسپرت با صفحه‌هاي خيلي بزرگ بابندهاي کربني يا استيل استفاده کنيد ولي يک ساعت چرم کلاسيک در هر موقعيتي، زيبا و برازنده است و شما را تبديل به يک آقاي شيک پوش مي‌کند.

دير يا زود، اولين بادهاي خنک پاييزي از راه مي‌رسند. روزهاي بلاتکليفي که باراني و کاپشن، به درد نمي‌خورد و از طرف ديگر يکي پيراهن کافي نيست. براي چنين روزهايي که اصولا تا پايان مهر ماه و حتي روزهاي ابتداي آبان ماه ادامه پيدا مي‌کنند، سراغ يک ژاکت نازک با بافت ظريف برويد. ژاکت کلاسيک مردانه‌اي که يقه هفت يا گرد دارد و جلوي آن با دگمه بسته مي‌شود، انتخاب خوبي است. اين ژاکت به دليل سبکي، در جابه‌جايي طول روز آزاردهنده نيست. اين ژاکت را بهتراست، مشکي يا قهوه‌اي سوخته بخريد که با تمام ست‌ها قابل استفاده باشد.

چنين ست اسپرتي دست شما را براي انتخاب کفش باز مي‌گذارد. از کفش‌هاي اسپرت ورزشي تا کالج را مي توانيد همراه با اين ست بپوشيد اما بهترين انتخاب يک کفش چرم نيمه اسپرت است؛ چنين کفشي هم راحتي پاي شما را تضمين مي‌کند و هم ست اسپرت شما را شکيل‌تر نشان مي‌دهد.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

آقاي با وقار

دستمال گردن انتخاب خوبي براي روزهاي پاييزي است. هنوز هوا آن قدر سرد نشده که شما به پوشش بيشتر احتياج داشته باشيد ولي بد نيست، هوشمندي خود در انتخاب لباس متناسب با فصل را نشان بدهيد. يکي از بهترين انتخاب‌ها دستمال گردن است. اگر قصد شرکت در يک مهماني يا برنامه رسمي شبانه را داريد، از دستمال گردن ابريشمي يا نخي مرغوب با طرح و نقش کلاسيک استفاده کنيد. دقت کنيد دستمال گردن به خوبي اتو خورده باشد و چروکي روي آن ديده نشود تا وقار شما زير سوال نرود. براي اين مدل، دستمال گردن مربعي را از قطر تا کنيد. مثلث ايجاد شده را دور گردن بيندازيد، طوري که سر مثلث آن جلو يقه پيراهن باشد و دو سر آن را پشت گردن گره بزنيد. گره کوچک و ظريف باشد تا از پشت پيراهن ديده نشود. اگر لازم شد از سنجاق قفلي استفاده کنيد.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

اگر قصد شرکت در يک مهماني يا برنامه رسمي را داريد و مي‌خواهيد از دستمال گردن استفاده کنيد، بهتر است يک پيراهن ساده انتخاب کنيد. رنگ‌هاي مناسب براي شرکت در يک مراسم رسمي، مشکي، سورمه‌اي و سفيد است. اگر رنگ‌هاي تيره را انتخاب کرديد، دستمال گردن با رنگ روشن انتخاب کنيد و برعکس. اگر اضافه وزن به ويژه در ناحيه شکم و پهلو داريد، سراغ رنگ‌هاي تيره برويد. براي اين ست مي توانيد از پيراهن‌هاي اسليم و ساده استفاده کنيد ولي براي موقعيت‌هاي رسمي، پيراهن‌هاي ساده، انتخاب سنجيده‌تري است.

نکات کليدي در شيک پوشي يک آقا، ساعت و کفش است. بايد دقت کنيد. در کنار چنين ستي و براي شرکت در يک برنامه رسمي، به يک ساعت با بند چرمي و قاب فلزي احتياج داريد. قاب ساعت شما مي‌تواند به رنگ طلايي، استيل يا مسي باشد. امسال ساعت‌هايي با رنگ طلايي و مسي (طلاي سرخ) بازار گرمتري داشتند اما اگر مي‌خواهيد يک ساعت کلاسيک چرم براي سال‌ها داشته باشيد، ساعت طلايي بدون برق زياد يا استيل انتخاب کنيد. ساعت چرم با بند قهوه‌اي در چنين ست تيره رنگي، بيشتر چشمگير است.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

کامل کننده اين ست، يک شلوار ساده است ولي ترجيحا شلوار را همرنگ پيراهن خودتان انتخاب کنيد. کمربند را فراموش نکنيد. مي توانيد رنگ کمربند را با رنگ بند ساعت و کفش خودتان ست کنيد، يعني محصولات چرمي که استفاده مي‌کنيد به رنگ قهوه‌اي باشد ولي کمربند و کفش مشکي هم انتخاب خوبي براي اين ست است. وقتي کليت لباس شما ساده و يکرنگ است، در انتخاب شکل سگک کمربند دقت کنيد چون بيش از هميشه به چشم مي‌آيد. براي چنين ستي به يک سگک ساده و کلاسيک احتياج داريد.

از ما بپرسيد

ايميل‌هاي بسياري به دست من رسيد که امکان پاسخگويي تمام آنها وجود ندارد ولي تا جاي امکان به سؤالات شما پاسخ خواهم داد. بسياري از دوستان سؤال کرده بودند که آيا شرايط لازم براي مدل شدن را دارند. براي پاسخگويي به اين سؤال لطفا مشخصات خودتان شامل قد، وزن، دور کمر، دور سينه و دور ران خود را ايميل کنيد. پاسخگويي به اين سؤال از روي عکس‌ها ميسر نيست و به اطلاعات دقيق شما نياز دارد.

پیشنهادهای پاییزی یک مدل معروف

فيروزه.کي.اچ: آيا آموزشگاه معتبر براي آموزش حرفه مادلينگ در ايران وجود دارد ؟

پاسخ : نه؛ مرکز رسمي براي آموزش مادلينگ در ايران وجود ندارد البته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درصدد است که مرکزي براي مديريت اين حرفه راه‌اندازي کند. تا امروز شرکت‌هايي که درصدد برگزاري نمايش بوده‌اند، براي مدل‌ها دوره‌هاي تمريني برگزار کرده‌اند و آموزش رسمي وجود نداشته است.

فرشيد: قد من بالاي ۱۹۰ سانتي‌متر است، چه لباس‌هايي بايد بپوشم؟

پاسخ: هنگام خريد دقت کنيد دراپ لباس ۸ باشد تا کوتاه به نظر نرسد. دراپ ۸ بلندترين قد لباس موجود در بازار است. از پوشيدن لباس‌هاي راه راه عمودي که باعث مي‌شود بلندتر به نظر برسيد، خودداري کنيد. به جاي رنگ‌هاي تيره، بيشتر از رنگ‌هاي روشن استفاده کنيد. لباس‌هايي با برش راسته براي آدم‌هاي قد بلند انتخاب خوبي است. در هنگام خريد شلوار هم مدل بوت کات بخريد.

ميلاد: آيا اصلا مي‌توان مدل شد يا بايد منتظر شانس بود؟

پاسخ: من اسم اين را شانس نمي‌گذارم، مي‌گويم استفاده بهينه از فرصت‌ها و موقعيت‌ها. اميدوارم اگر شرايطش را داريد، اين موقعيت براي شما هم ميسر شود.

آ.ا: من در ناحيه شکم اضافه وزن دارم و رنگ پوستم تيره است. چه مدل لباس‌هايي مناسب من است؟

پاسخ: لباس‌هاي تيره بپوشيد اما چون پوست خودتان تيره است سراغ رنگ مشکي نرويد، مثلا سورمه‌اي انتخاب خوبي براي شما است. سراغ لباس‌هاي تنگ به خصوص در ناحيه شکم نرويد. همچنين لباس‌هاي راه دار عمودي در پوشاندن چاقي موضعي شما موثر هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمیم

      اولیه چه خووووووبه P:

    • Hadi

      خوب بود ممنون مجله ***

    • قحطي

      برترينها چند ميگيري براي اين تبليغات مزخرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج