۷۱۸۰۰۴
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

طنز؛ آمریکا آمریکا مرگ به گرین‌کارت تو

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: الان مردم شاکی هستند که بنا بر اخبار منتشره، فرزندان و اطرافیان و شاید هم بعضی از مسئولان، تابعیت آمریکایی گرفته‌اند و گرین‌کارت و عشق‌وحال و لاس‌وگاس می‌کنند، تا تقی به توقی می‌خورد، جلوی دوربین تلویزیون و وسط مجلس و سر چهارراه مرگ بر آمریکا می‌گویند و پرچم آن بنده‌هاي خدا را آتش می‌زنند:

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: الان مردم شاکی هستند که بنا بر اخبار منتشره، فرزندان و اطرافیان و شاید هم بعضی از مسئولان، تابعیت آمریکایی گرفته‌اند و گرین‌کارت و عشق‌وحال و لاس‌وگاس می‌کنند، تا تقی به توقی می‌خورد، جلوی دوربین تلویزیون و وسط مجلس و سر چهارراه مرگ بر آمریکا می‌گویند و پرچم آن بنده‌هاي خدا را آتش می‌زنند:

به نظر ما هر مسئولی که توی مجلس و توی تلویزیون فریاد می‌زند پرچم آمریکا یا هر کشوری را آتش زد، پاسپورت خودش و فک و فامیلش را بگیریم و آتش بزنیم.

- درواقع ما از این دلاوران باید بخواهیم با صدای بلند جای مرگ به نیرنگ آمریکا، داد بزنند آمریکا آمریکا مرگ به گرین‌کارت تو!

- هر مسئولی که اهل واردات و صادرات و تابعیت آمریکایی و فلان بود، اما توی مجلس و جلوی دوربین داد زد مرگ بر آمریکا، سریع بگیریم و یک مرگ بر آمریکا به زبان خارجه، روی پیشانی یا لپش تاتو کنیم. این‌طوری تاتو، پته‌اش را می‌ریزد روی آب.

- آمریکا اما از نماینده‌های ما ناقلاتر است؛ ایران را که بمب هسته‌ای ندارد تحریم می‌کند، اما می‌رود با کره ‌شمالی که بمب هسته‌ای دارد دوست می‌شود و سفارتش را هم می‌برد وسط فلسطين با بوق‌وکرنا افتتاح می‌کند. نتیجه؟ اخبار جهان و افکار عمومی جهان را معطوف به رام‌کردن اسب سرکشی مانند کره ‌شمالی می‌کند و با این وضعیت دیگر برایش فرقی نمی‌کند که ایران تحریم بشود یا نه؟ چهارتا ایرانی گیر دارو باشند یا چهارتا هواپیمای مستعمل و فرسوده سقوط کند یا دانشجوها و شاغلان ایرانی در آمریکا و خانواده‌هاشان بین زمین و‌ آسمان آمریکا ویلان بشوند. واقعا شما فکرش را بکن، این ماه کره‌ شمالی که جهان را تهدید می‌کرد، می‌خواهد در حضور خبرنگاران بین‌المللی سایت آزمایش هسته‌ای‌اش را از بین ببرد و با آمریکا مذاکره کند، خب برای کی فرق می‌کند تحریم پدر صاب‌بچه ما ایرانی‌ها را درمی‌آورد؟

جمع‌بندی: سوفیا... عشق من... وسط همچین جهان شيرتوشيري که هیچ‌کس نیست به آدم بگوید خرت به چند من؟ تو چطوری توقع داری جای اینکه من خر مراد را سوار شوم و فلنگ را ببندم، خر شوم و عاشق تو بمانم؟ قربان تو؛ میدون دوم، خر تو.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا زدی به خال ما باید از امریکا بخواهیم فرزندان مسولینی که در امریکا ولاس وگاس در حال دعای ندبه خواندن هستند اخراج نماید و ویزای این افراد را بی اعتبار کند انوقت معلوم خواهد شد انقلابی واقعی چه کسانی هستند کسانی که در خط مقدم میجنگند شایسته تر هستند یا کسانی که پشت خاکریز و پشت خط مقدم هستند وهیاهویشان گوش ما را کر کرده،وآخر اینکه اقا ما انرژی هسته ای نخواهیم کی رو باید ببینیم چرا باید برای یک همچین مساله ای جوانیمان را به پیری بدهیم؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ایناجلوملت میگن مرگ برامریکاوگرنه عاشقشن

    • بدون نام

      جمع بنديش رو يه جوري بنويس ما هم بفهميم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج