۷۱۸۱۰۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش احمدی نژاد به حمایت برخی اصلاح طلبان

فعال سیاسی و روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد مواضع حمایتی آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده را دید و معتقد است اوضاع رو به بهبود و روشنایی قرار دارد.

خبرآنلاین: فعال سیاسی و روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد مواضع حمایتی آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده را دید و معتقد است اوضاع رو به بهبود و روشنایی قرار دارد.

بهمن شریف زاده با روایت آخرین دیدارش با محمود احمدی نژاد گفت: من گرایش رو به فزونی جریان های سیاسی کشور مشخصا اصلاح طلبان به سخنان آقای احمدی نژاد و موضع اتخاذی آقای بقایی را مطرح کردم. خود آقای احمدی نژاد نیز نظر داد.

وی افزود: صحبت من به آقای احمدی نژاد براساس اخبار رسانه ها بود که آقای احمدی نژاد نیز این مواضع را دیده بود که بعضی همچون آقایان بهزاد نبوی، عمادالدین باقی، خانم شهیدی و تاجزاده چنین مواضعی گرفتند، البته بعضی اساتید دانشگاه نیز به خود او مراجعه داشتند. معتقدم این جو در حال افزایش است.

این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد یادآور شد: آن آقایانی که این صحبت را زود دریافت کردند از چه گرایش سیاسی به یک حقیقت اذعان می کنند و برای شان مهم نیست که احمدی نژاد دارد این را می گوید بلکه مهم آن است که این حرف دارد در جامعه باز می شود و باید کمک به باز شدن این حرف کرد.

وی درباره جمع بندی نظر محمود احمدی نژاد راجع به این موضوع اظهار کرد: آقای احمدی نژاد گفت ما رو به بهبود اوضاع، بصیرت و روشنایی هستیم. فکر مردم قدم به قدم و گام به گام باز می شود. مردم هیچ گاه توقف نمی کنند. دوره ای مردم پیشرفت می کنند و بهترین انتخاب را انجام می دهند. یعنی باز می شوند و جلو می روند تا بهبود حاصل شود.

شریف زاده بیان کرد: آقای احمدی نژاد در میان رجال سیاسی و علمی کشور اگر نگویم امیدوارترین، جزء امیدوارترین انسان ها به بهبود اوضاع است، منتها بهبود اوضاع از نگاه او گاهی اوقات با اصلاحات اساسی رو به رو می شود. یعنی اصلاحات اساسی اتفاق می افتد. همین الان شاهدیم و هم به زودی شاهد جلوه های بیشتری از این اصلاحات خواهیم بود. در واقع آنجا که مردم از جهت اقتصادی، دادرسی و وضع قوانین اشکال دارند، بهبود پیدا خواهد کرد.

وی درباره انتقادها به زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد و نامه نگاری های او به بوش و اوباما با هدف ارتباط گیری با امریکا اظهار کرد: نوع ارتباط مهم است، احمدی نژاد وقتی اعلام ایران هسته ای کرد، آمریکا تقاضا داشت در گروه مذاکرات قرار گیرد تا او باشد که هسته ای شدن ایران را تأیید می کند. بالاخره ابرقدرت است و نمی خواست وجهه اش در جهان مخدوش شود. آقای احمدی نژاد به این اندازه از ارتباط راضی شد که ضمن حفظ عزت و حقوق ایران و اینکه امریکا تحریم نکند، آمریکا در قالب ۱+۵ باشد و بگوید پذیرفته که ایران هسته ای است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      شریف زاده اول لباس شریفی که تنت هست دربیاربعدتوصیه میکنم که مردم هرگز پیامی از حرفهای احمدی نژاد دریافت نکردن ودروغ دراسلام حرام است! دست اخر اینکه فرقه شمابه تمام قوا حمله کرد وحتی شنیده شد علیه رهبری حرف زدید...اون امیدوارترین که نام میبری فقط به حکومت رسیدن خودت وامثال خودت هست !!! بقایی یه کلمه میگه" فرزندخلف بابانیستی اگر مدارک رو ندی" اون خلف وناخلف منظورم هست که سعی کن خلف ملت ونظام باشی

    • بدون نام

      درود بر شرف ومردانگی احمدی نزاد مردمی و حامی مستمندان که دست افسادطلبان را رو کرد

    • بدون نام

      انشاالله از صحنه رادار ملت محو شود

    • محمدم

      واقعا هم داریم باز میشیم :-|

    • بدون نام

      خدالعنت کندتوواحمدی نژادوامثالهم که ... دروغ میگویید.

    • بدون نام

      واقعا چه رویی دارن این جماعت پررو چه دروغهای بزرگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج