۷۱۸۱۸۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

تظاهرات تهرانی‌ها علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی

روزه داران تهرانی پس از نماز جمعه این هفته تظاهراتی در محکومیت انتقال سفارتخانه اسراییل به بیت المقدس برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در محکومیت اقدام آمریکا درخصوص انتقال سفارت این کشور از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» همراه و همگام سایر پایتخت های برخی از کشور های اسلامی راهپیمایی می کنند.

این راهپیمایی پس از اقامه نمازجمعه و هم زمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود و نمازگزاران جمعه تهران این اقدام غاصبانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

برپایه این خبر، این تظاهرات در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل و شهادت مردم مظلوم فلسطین و محکومیت انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف جهان اسلام خواهد بود و مردم مومن تهران فریاد اعتراض به این جنایات سر خواهند داد.

همچنین روز جمعه پایتخت های برخی کشورهای اسلامی شاهد خشم انقلابی ملت های آزاده و مسلمان خواهد بود و مردم مومن و انقلابی تهران نیز همگام با مسلمانان و آزادی خواهان جهان پس از نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تظاهرات خواهند داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم روزه دار تهران دعوت کرد باشکوه هرچه تمام تر در این مراسم شرکت نموده و ضمن اظهار هم دردی با ملت فلسطین بر ادامه مبارزه تا آزادی قدس شریف تاکید کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستاني

      ما خوزستانی ها هن همبستگی خودمون رو با تهرانی های با کلاس اعلام می کنیم

    • رضا

      پیشنهادمیکنم تامیتونن پرچم اسرائیلوآتیش بزنن.اینطوری خیلی زوداسرییل ازبین میره وماهم ازتحریم هانجات پیدامیکنیم ومسولین هم که تمام فکروغمشون فلسطینه شایدوقت پیداکنن وبه ملت مظلوم وازیادرفته ایران هم گوشه چشمی بندازن.

    • بدون نام

      خدایی خودتون توی دل خودتون با خودتون نمیگید چرا فقط موقع راهپیمایی دعوت میشید و موقع بخور بخور نه؟

    • بدون نام

      تهرانیا از پانزده میلیون جمعیت حتماباید هفت میلیون در راهپیمایی شرکت کنند !افغانیان محترم هم همگی حضور پیدا کنن تادرس بزرگی بدیم به ترامپ !ماهمه باایرانیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج