جاباما
۷۱۸۴۸
۱۳ نظر
۵۰۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دفاع بازیگر خانم از جراحی‌ زیبایی در تلویزیون

در حالی که جمعه شب نوزدهم مهر ماه گلاره عباسی با حضور در "کافه سوال" با عمل‌های زیبایی مخالفت کرده بود و پیش از این بهاره رهنما دیگر بازیگر زن سینمای ایران نیز موافق جراحی زیبایی توسط دختران و زنان جوان نبود، تینا آخوندتبار با حضور در این برنامه تلویزیونی از این نوع جراحی‌ها دفاع کرد.

خبرگزاری مهر: در حالی که جمعه شب نوزدهم مهر ماه گلاره عباسی با حضور در "کافه سوال" با عمل‌های زیبایی مخالفت کرده بود و پیش از این بهاره رهنما دیگر بازیگر زن سینمای ایران نیز موافق جراحی زیبایی توسط دختران و زنان جوان نبود، تینا آخوندتبار با حضور در این برنامه تلویزیونی از این نوع جراحی‌ها دفاع کرد.

آخوندتبار در بخشی از این برنامه گفت: فکر می‌کنم میل به زیبا شدن موضوعی است که در همه انسان‌ها وجود دارد به همین دلیل هیچ اشکالی ندارد که انسان برای زیباتر شدن از عمل‌های زیبایی استفاده کنند، به شخصه با زیباتر شدن مشکلی ندارم و به همین دلیل هم بینی‌ام را عمل کرده‌ام.

دفاع بازیگر خانم از جراحی‌ زیبایی در تلویزیون

وی ادامه داد: البته من با مدل‌های فانتزی و عجیب و غریب مخالفم اما عمل‌هایی که به زیباتر شدن کمک می‌کند، به نظرم ایرادی ندارد.

بازیگر "رسوایی" در بخش دیگر از برنامه اظهار کرد: چهره زیبا قابل پذیرش‌تر است. در جمع‌های مختلف هم اگر توجه کنید چهره زیبا مقبول‌تر است. با این تفاسیر چه اشکالی دارد که انسان برای رسیدن به زیبایی بیشتر، جراحی کند؟

آخوندتبار در بخش دیگری از "کافه سوال" در مورد عمل بوتاکس هم گفت: بوتاکس گاهی جنبه درمانی هم دارد اما حتی اگر از آن برای زیبایی بیشتر هم استفاده شود، به نظرم مشکلی ندارد. به شرطی که این کار با نظارت یک پزشک خوب انجام شود.

وی در پایان اظهار کرد: انسان نمی‌تواند جلوی پیر شدنش را بگیرد، اما می‌تواند روند پیر شدن خودش را کُند کند. همه ما دوست داریم دیرتر پیر شویم و فکر می‌کنم با بوتاکس می‌توانیم سرعت پیر شدنمان را کاهش دهیم.

"کافه سوال" برنامه گفتگومحور شبکه دو سیما است که در فصل اول خود به بررسی جراحی‌های زیبایی می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای مژده لواسانی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هر چی دوست داری عمل کن شاید زیبا بشی اما عمرا نایس بشی تمام

    • سماء

      چقدر هم زیبا شدی با این عمل زیبایی..!!!

    • صحرا

      کارشناس بهتر از تینا آخوند تبار نبود واقعا خیلی مسخرس.

    • رضایار

      ایشون رو من در فیلم رسوایی نشناختم. یعنی متوجه نشدم که چه نقشی داشت. ولی حدس میزنم یکی از دوستای خانم شاکردوست بود تو فیلم. نقش خیلی کم و خنثی داشت. ولی درکل مردم ما دو دسته اند یا عمل زیبایی رو دوست دارند یا دوست ندارند.
      طبعاً وقتی خودشون عمل زیبایی کرده اند هیچوقت نظر مخالف راجع به اون نمیدند. ولی به نظر من بیش از 70% عملهای جراحی بینی درایران بی جهت و سلیقه ایه. 30% بخاطر مشکلات بینیه. تازه خیلی از جراحیها هم تکرار میشه.چون راضی کننده نبوده.

    • نغمه

      ببین قبلش چی بوووووووووووودهههههههههه

    • بدون نام

      باز خوبه حداقل صادقانه نظرشو گفته!!!

    • حسین فعال

      ای کاش مهناز افشار را میاوردن.

    • بدون نام

      تازه این هنوز عمل کردشه
      خوب شد عمل کرده .... .

    • بدون نام

      از عمل هاى زيبايى متنننننننننفرم
      مخصوصاً اونهايى كه دماغ سربالا دوست دارن و گونه رو اندازه يه سيبزمينى ميكنن و لب كه ديگه اصلاً تو ايران داستانى شده واسه خودش عالميه
      لب شتر(البته اين جسارت منو ميبخشينا اما)پيش لب بعضى ها شرف داره
      من موافق زيبايي طبيعى هستم مثلاً تو بازيگر ها بخوام مثال بزنم خانم ليلاحاتمى كتايون رياحى باران كوثرى ترانه عليدوستى شيلا خداداد نيكى كريمى هانيه توسلى وشقايق دهقان وسيما تيرانداز...و اما چهره هاى ٢زارى الناز شكردوست با ٩٩٪عمل الهام حميدى٢٠٪ آناهيتا همتى٣٠٪و...
      كلاً به نظر من ادم هاى تازه به دوران رسيده خيلى دنبال عمل ميرن.خودتون قضاوت كنين ببينين بازيگر هاى باكلاسمون كدومشون از اين كارا ميكنن با اينكه بعضى هاشون خيلى خيلى هم بيني هاشون خوش فرم نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته عرض کنم خدمتتون که کتایون ریاحی سیما تیرانداز و شیلا خداداد بینیشون عمل شده است.تازه کتایون ریاحی 2 بار عمل کرده!!

    • علی

      بنظر اینجانب عمل زیبائی اگر هدفمند وضروری باشه خیلی هم خوبه. بینی واجزا صورت وبدن اگر مشگلش با جراحی زیبایی رفع میشود خیلی هم خوب وبجا است!!!!

    • بدون نام

      بعضی ها مرض خودکم بینی دارند و عمل میکنند در صورتی که بینی انها هیچ مشکلی ندارد.

    • بدون نام

      به نظر من هر چیزی که باعث زیباتر شدن بشه خوب ولی خدا کنه هم زیبایی درونی باشه هم بیرونی که این دو در کنار هم مکمل یکیش بدون اون یکی کامل نیست ولی باز زیبایی درونی اهمیت بیشتری داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج