۷۱۸۶۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چین: برای هر سناریویی در برابر آمریکا آماده ایم

چین ابراز امیدواری کرد اختلافات اقتصادی و تجاری این کشور با‌ آمریکا فروکش کند اما تاکید کرد که خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

خبرگزاری ایرنا: چین ابراز امیدواری کرد اختلافات اقتصادی و تجاری این کشور با‌ آمریکا فروکش کند اما تاکید کرد که خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

بسیاری از ناظران بر این باورند که در صورت تشدید نبردهای تجاری چین و آمریکا کفه ترازو به نفع پکن که از مازاد تجاری بالایی در برابر آمریکا به ارزش ۳۷۰ میلیارد دلار برخوردار است تغییر خواهد کرد.

همزمان 'لیو خه' معاون نخست وزیر چین و مشاور ارشد اقتصادی رییس جمهوری آمریکا، در واشنگتن با مقام های آن کشور در باره اختلافات اقتصادی گفت و گو کرده است.

خبرگزاری شینهوا به نقل از بیانیه وزارت بازرگانی چین آورده است که خواست و امیدواری ما این است طرفین این مذاکرات را که به نیمه راه رسیده است به پیش ببرند.

چین در کنار این ابراز امیدواری، از کاهش فشارهای آمریکا بر روی شرکت مخابرات و تلفن هوشمند 'زد تی یی' نیز تقدیر کرده و آن را برای ارتباطات طرفین مهم دانسته است.

با این وصف 'دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا گفته است که ما این امتیاز را به چین می دهیم زیرا قرار است امتیازهای بزرگتری از این کشور بگیریم و این کاهش فشارها بر 'زد تی یی' با ارزش است.

'گایو فونگ' سخنگوی وزارت بازرگانی چین در پکن به خبرنگاران گفت که کشورش نمی خواهد کشمکش های اقتصادی با آمریکا افزایش یابد اما برای هر تحول و سناریویی نیز آماده است.

آمریکا شرکت 'زد تی یی' را برای هفت سال از تجارت با شرکت های دولتی آن کشور منع کرده است هنوز این ممنوعیت به طور کامل لغو نشده و چین ابراز امیدواری کرده است که این هدف تحقق یابد.

وزارت بازرگانی چین در بیانیه خود تاکید کرده است که این کشور به رغم گفت و گوها با آمریکا مسلما و به هر شکل از منافع ملی و منافع شرکت های خود دفاع خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج