جاباما
۷۱۸۸۹۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

صهیونیست‌ها زبانی جز زبان زور نمی‌فهمند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با یادآوری جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی معتقد است: رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با یادآوری جنایت های صهیونیست ها در فلسطین اشغالی معتقد است: رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان زور چیزی نمی‌فهمد.

آیت‌الله سید«محمد شاهچراغی» در خطبه های امروز نمازجمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم اشغالگر قدس، فلسطین را زخمی بر پیکره اسلام دانست و اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین در این هفتاد سال اشغالگری، با سنگ و چوب به مقاومت و دفاع از سرزمین خود پرداختند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در کشتار زنان و کودکان بی پناه فلسطینی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند رژیم اشغالگر یک رژیم کودک کش و غاصب است که زبای جز زبان زور نمی‌فهمد و یگانه راه مبارزه با رژیم غاصب و اشغالگر نیز همان زبان زور است.

این عضو خبرگان رهبری کشتار اخیر در غزه را جنایت خواند و با اشاره به همزمانی این کشتار با انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس افزود: قتل و کشتار مردم معترض فلسطین در روز انتقال سفارت امریکا از تلاویو به بیت‌المقدس که با اعتراض بسیاری از جهانیان همراه بود، یک جنایت بزرگ است و همه آزادیخواهان باید آن را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها چاره ای جز رفتن ندارند تصریح کرد: فلسطین از آن فلسطینی ها است و صهیونیست های اشغالگر و غاصب راهی جز رفتن ندارند چرا که فلسطین ماندنی و آنها رفتنی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، پیروزی فلسطینی ها بر اشغالگران قدس را وعده تخلف ناپذیر پیروزی حق بر باطل دانست و اظهار کرد: یروزی حق بر باطل وعده الهی است

شاهچراغی بیت‌المقدس را پایتخت ابدی فلسطین عنوان کرد و افزود: اشغالگران چاره ای جز شکست ندارند.

وی همچنین با اشاره به بدعهدی های امریکا در خروج از برجام با بیان اینکه امریکا به هیچ تعهد بین المللی پای بند نیست ادامه داد: امریکایی ها با این بدعهدی بار دیگر نشان دادند که بر سر قول و حرف خود نمی‌مانند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دنیا این اقدام آمریکا را محکوم کرد به دفاع اروپایی ها از برجام اشاره کرد و گفت: اروپا نسخه دوم امریکا است لذا دولت باید مراقب باشد که با اعتماد دوباره به غرب از چاله به چاه نیفتد.

شاهچراغی گفت: اگر قرار باشد اروپایی ها بین ایران و امریکا یکی را انتخاب کنند آنها امریکا را انتخاب می کنند لذا نباید به آنها هم اعتماد شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان اخیر رهبری در خصوص اخذ تضمین از اروپایی ها افزود: اگرچه اروپایی ها تضمینی نخواهند داد اما اگر توافقی صورت گیرد باید همراه با تضمین اروپایی ها باشد.

وی با بیان این‌که آنها به دنبال تضعیف قدرت موشکی ایران اسلامی هستند ادامه داد: برجام یک بهانه است و امریکا و اروپا به دنبال جمهوری اسلامی منهای موشک است.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به کشاورزان و باغداران در سرمای امسال خواستار پرداخت خسارت ها به کشاورزان آسیب دیده از سوی دولت شد.

شاهچراغی با اشاره به سفر مدیریت بحران کشور به استان سمنان در اردیبهشت ماه گفت: ریاست مدیریت بحران کشور در این سفر قول هایی به کشاورزان داده انتظار می رود که دولت در پرداخت این خسارت ها تسریع کند چرا که برخی کشاورزان در این سرما همه دارایی و درآمد سالانه خود را از دست دادند.

وی همچنین با ابراز خرسندی از باران های بهاری از کشاورزان خواست که با پرداخت زکات و حق فقرا به پربرکت شدن زندگی خود کمک کنند.

امام جمعه سمنان ادامه داد: اگر مردم زکات خود را بپردازند خیلی فقرا هم نیازمند کمک و سبد کالا نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که شما هم به این نتیجه رسیدین که صهیونیستا جز زبلن زور زبان دیگری نمیفهمند، چرا با اینکه تمام پایگاه های ما را در یوریه منهدم کرده اند و مدافعان حرم آنجا را شهید نموده اند، به اسرائیل حمله نظامی نمیکنیم؟ مگر نمیگفتند ما قدرتمندترین کشور منطقه هستیم؟؟؟

    • بدون نام

      خب اون زور رو بهشون وارد کنید دیگه چرا همش شعار و حرف..!

    • یووه

      خدا لعنت کنه انگلیس و که ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج