۷۱۹۰۹۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

SSD‌های ضد گلوله برای کار در هر شرایطی!

درایو های سالید نیز مانند دیگر سخت افزارها می توانند در برابر گرما و زمان طولانی مصرف آسیب پذیر باشند. برای همین منظور در مواردی آنها را به طور ویژه توانمند می سازند تا در برابر انواع سختی های محیطی مقاوم باشند. ADATA به تازگی دو درایو سالید با مشخصات فوق را معرفی کرده است که با عناوین ADATA IM۲P۳۳F۸ و IM۲S۳۱۶۸ شناخته می شوند.

وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: درایو های سالید نیز مانند دیگر سخت افزارها می توانند در برابر گرما و زمان طولانی مصرف آسیب پذیر باشند. برای همین منظور در مواردی آنها را به طور ویژه توانمند می سازند تا در برابر انواع سختی های محیطی مقاوم باشند. ADATA به تازگی دو درایو سالید با مشخصات فوق را معرفی کرده است که با عناوین ADATA IM۲P۳۳F۸ و IM۲S۳۱۶۸ شناخته می شوند. IM۲S۳۱۶۸ ها از اینترفیس SATA III بهره برده و SSD های ADATA IM۲P۳۳F۸ به مسیر پرسرعت تر PCIe Gen۳ x۴ متصل شده اند.

سری Adata IM۲ دارای حافظه فلش TLC ۳D NAND بوده و در فرم استاندارد M.۲ تولید شده اند که به طیف گسترده ای از محصولات متصل می شوند. مدل های ADATA IM۲P۳۳F۸ با اتصال به مسیر PCI از اینترفیس NVME ۱.۳ بهره می برند و ظرفیت های ۱۲۸ گیگابایت الی ۵۱۲ گیگابایت تولید خواهند شد. سرعت خواندن و نوشتن در این گروه به حداکثر ۲۰۵۰ و ۱۶۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد.

SSD‌های ضد گلوله برای کار در هر شرایطی!

مدل های IM2S3168 نیز با استفاده از اینترفیس SATAIII می توانند حداکثر سرعت 540 و 510 مگابایت در ثانیه برای عملیات های خواندن و نوشتن، به نمایش بگذارند. مدل های مبتنی بر رابط SATA در ظرفیت های 32 گیگابایت الی 512 گیگابایت تولید می شوند. پشتیبانی از قابلیت End-to-End، Host Memory Buffer، RAID Engine، الگوریتم SM4، رمزگذاری 256 بیتی، TCG Opal 2.0 و پشتیبانی از دستورات SMART را می توان از جمله برجستگی های این دو SSD دانست. ای دی تا اعلام کرده است که SSD های جدید آن با درجه مقاومت صنعتی، تا دمای 70 درجه سانتی گراد، رطوبت 95%، ارتعاش 20G و ضربه های 1500G/0.5ms را بدون مشکل دفع کرده و به کار خود ادامه خواهند داد. پس اگر با یک سیستم شلوغ و گرم در شرایط غیر معمول سر و کار دارید، سالید درایو های ADATA IM2P33F8 و IM2S3168 را فراموش نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج