۷۱۹۰۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

محمدی: بازی در جام جهانی برای عابدزاده زود است

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در رابطه با دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت شدند کی‌روش می‌توانست انتخاب‌های بهتری داشته باشد.

خبرگزاری میزان: محمد محمدی در رابطه با دروازه‌بانانی که برای جام جهانی از سوی کارلوس کی‌روش انتخاب شده‌اند، اظهار داشت: به نظر من کی‌روش می‌توانست در انتخاب دروازه‌بان فهرست ۳۵ نفره تیم ملی کمی بهتر عمل کند.

وی افزود: با این حال در بین دروازه‌بانانی که به تیم ملی دعوت شدند، بیرانوند که دروازه‌بان اول تیم ملی به شمار می‌آید، در چند وقت اخیر عملکردش خوب نبوده و باید تمرکز بیشتری داشته باشد، حسینی هم که در تیم استقلال شرایط ثابتی ندارد و رشید مظاهری هم عملکرد خوبی داشته است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص دعوت امیر عابدزاده به تیم ملی و اینکه گفته می‌شود، او مثل علیرضا حقیقی که در جام جهانی ۲۰۱۴ تبدیل به دروازه بان شماره یک ایران شد و این بار درون دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ قرار می‌گیرد، گفت: به نظر من امیر پتانسیل خیلی خوبی در دروازه‌بانی دارد. من در دوره‌ای که در آمریکا با او همبازی بودم و او گلر سوم تیم لس آنجلس بلوز بود، در تمرینات و مسابقاتی که به میدان می‌رفت عملکرد خوبی از خود به جا می‌گذاشت.

محمدی ادامه داد: امیر پسر نجیب و سخت‌کوشی است و همانطور که می‌بینید در این چند وقت اخیر در پرتغال هم دروازه بان اول تیمش است و پسر گلر بزرگی به نام احمدرضا عابدزاده است اما باید به این نکته توجه داشت که الان ریسک بزرگی است که در سطح تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی از امیر که تازه ۲۲، ۲۳ ساله است استفاده شود و گلر اول تیم ملی در جام جهانی باشد. آینده برای امثال امیر عابدزاده و سیدحسین حسینی است و فکر می‌کنم جام جهانی جایگاه تجربه امیر نیست، چون تمام کشور‌ها با تمام تجربیات‌شان در مسابقات حاضر می‌شوند. به نظر من در جام جهانی هم بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی است همانطور که دیدیم در بازی‌های تدارکاتی هم کی‌روش از او استفاده می‌کرد.

وی در پایان صحبت هایش اظهار داشت: در کل به نظر من در لیگ هفدهم دروازه‌بانانی مثل حامد لک و پیام نیازمند با کیفیت عمل کردند. به نظر من لک با بازی‌هایی که در پایان فصل از خود در فولاد نشان داد، حداقل لیاقت این را داشت که جزو دروازه‌بانان دعوت شده به تیم ملی باشد اما با این حال حرف اول و آخر در دعوت بازیکن را کی روش می‌زند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم جلالی از تاکستان

      خواهشا تو نظر نده اخه تو در حدی نبودی بری پرتقال همبازی عابدزاده بشی تو رو تو تو لیگ دسته سه بازی نمیدادن

      پاسخ ها

      • ساسان

        ایول اینو خوب اومدی خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج