۷۱۹۲۶۵
۲۸ نظر
۵۰۰۹
۲۸ نظر
۵۰۰۹
پ

جزییات دستگیری شرور تهران

رئیس پلیس پایتخت در حاشیه دستگیری معروفترین شرور تهران ضمن تشریح عملیات دستگیری این فرد گفت: پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می کند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت در حاشیه دستگیری معروفترین شرور تهران ضمن تشریح عملیات دستگیری این فرد گفت: پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می کند.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه دستگیری یکی از معروفترین اشرار تهران در جمع خبرنگاران گفت: وحید-م ۸ فقره سابقه زندان دارد و ده ها فقره مزاحمت، اوباش گری و ... داشته که بابت آنها زندانی شده است.

وی افزود: آخرین بار وی در فضای مجازی لجن پراکنی کرده بود که پس از آن در شمال کشور مخفی شد. در شمال کشور با قمه به مأموران حمله کرد اما مأموران با شلیک به پای وی، وحید را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: بلافاصله پس از آزادی وحید از زندان، او این بار در منطقه ولنجک یکی از دوستانش را با چاقو کشت و دو نفر دیگر را مجروح کرد و سریعا برای فرار از کشور به مرزهای غربی رفت اما کمتر از ۲۴ ساعت در منطقه صعب العبور دستگیر شد.

وی یادآور شد: از همکاری همکارانمان در مرزبانی ماکو و آگاهی پلدشت و ماکو تقدیر می کنم که همکاری صمیمانه ای با پلیس آگاهی تهران داشتند.

سردار رحیمی اظهار داشت: اراذل و اوباش و یا کسانی که در این مسیر هستند بدانند وحید -م که یکی از مطرح ترین اوباش تهران بود نتوانست از دست نیروهای پلیس فرار کند و قتل و دستگیری آخر کار او بود.

وی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش قدرت پلیس را ببینند و شاهد باشند که ما قدرتمندترین و شرورترین اوباش را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر می کنیم. پلیس با تمام توان با اراذل برخورد می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وحید... هر۴نفر۱،نفرروانین توایران طبق امارموثق همش ازبیکاری وفقر کهحدود۱۶ملیون افغانی بودجه ومنابع کشوربراشون هزینه میش به جای ایجادشغل وابادی برای ایران وایرانی و۱۰ملیون شغلمونم اشغال کردن وبیکاروهر۴نفر۳نفربیکارن توایران چرااروپاییهابا۲۰ملیون جمعیت ۵نفرزندانی دارن ولی توایران هر۱ساعت۵۰نفذمیرن زندان وهرساعت۳۰نفرطلاق میگیرن وبیش از۳۰درصدسرپرست خانوادههابیکارن وفقیرنتیجش این بدبختی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میش دیگه چرت نگی
        دار حالمون از این جملات بهم میخوره

        واقعا خسته نشدی والا حفظ شدیم دیگه بس کن

    • بینام

      از دست شما نمیتونه فرار کنه ولی چطور با اینهنه سابقه شرارت و اوباش گری و اینهمه جنایت باید آزاد بشه و مرتکب قتل ؟

    • حسین

      از این که پلیس قدرتمند است جای بحث نیست ولی دستگیری این فرد ضمن تقدیر از پلیس که در زمان کمی این شرور را بدام انداخت نباید اینگونه افراد را بزرگ کرد پلیس قدرتمند تر از این صحبت هاست ومزدم قدر دان پلیس هستند

    • بدون نام

      بله هرکی بادولت درافتاد ورافتاد

    • بدون نام

      واقعا اگر عبده کش هستش درست ولی جالبه که نا توانه وزود ترسید وفرار کرد تو که کمن پس این هد ترسو هستند وآدمایی که ترسو هستند فریاد وداد راه می اندازند که در تله نیفتند ولی اخلاق معلوما که ترسو هستند وزود از مهلکه فرار میکنند وجود نیرو های انتظامی به حق لازمه یک کشور است زنده وپاینده باشید نیرو های شریف انتظامی البته تهداد معدوی از این صنف ببخشید نمی خواهم بی حرمتی کنم نامردند

    • کامی

      یهویی میزاشتین چند نفر دیگرو ب قتل میرسونید بعد دستگیرش میکردید،،،اگر پلیس ابهت داشت اینهمه جرم و جنایت نمیکرد،،بعضی ها هم الکی دل خوشن،،

    • بدون نام

      چراامثال این آدم شرور ،سابقه داروخطرناک بایداززندان آزادبشن وبعدازآزادشدن هم تحت نظرنباشن تاامنیت مردم وجامعه به خطربیفته واقعاچرا؟؟؟

    • رضا

      قدرتمندترین شرور؟؟؟؟!!!!
      بیخودی گندشون نکنید، اینا برای مردم عادی شرورن نه واسه پلیس. اینا واسه پلیس که هم امکانات داره و هم قانون حمایتش میکنه سوسک هم نیستن، لهشون کنید برن گمشن
      از همه اینا که بگذریم ببینید اصلا چرا شرور درست میشه، خواستگاهشون کجاست؟
      از بیخ‌بگیرید
      ممنون از پلیس های زحمتکش

    • بدون نام

      افرین برپلیس ولی میشداجازه لج پراکنی را ندادبه اینا!! همون اول گفتیم وحید م هست ولی فردا خانواده مقتول که رفیقشه مرام به خرجش میدن ورضایت میدند !! چندشب پیش گسکم که معروفیت داره به حرف زشت وفحاشی ناموسی درمجازی ، تلویزیون دربیست وسی نشونش داد که به ترامپ پیام داد " مشکل برات پیش آمده......" وای برحال ما ! بهمن ورمرز یار هم به جرم ارعاب اعدام شد ولی این اراذل یادگرفتن یه مدت برن اونور تا زمینه رضایت فراهم شدن بیان!! چون فقط درایران میتونن جولان بدن وقایم وموشک بازی کنند! کاملا باروحیه وحید اشنام یکم باقدفوریت دست به چاقو میشه! یزدان ک هم اراذل هست که از همین وحیدچاقو پلیس بازحمت وتیراندازی به پاش دستگیرشد ولی شاکی رضایت داد واومد .....روز از نو .....!

    • بدون نام

      دستون درد نکنه قلع و قمعشون کنید

    • بدون نام

      چرا باتیر که به پاش زدن ودستگیر شد پول فشنگ رو ازش نگرفتن و ازچه قانونی وحیدترسو استفاده میکنه که مثل پلنگ هرجامیره اول چاقو میزنه به طرف بعد میگه چطوری! زجمت پلیس را زیر سوال میبرن وقتی شاکی هاش ازقماش خودوحیدن ورضایت میدن! مدعی العموم باید شاکی و محاربه!!!!! ضمنا تو چی مینویسی به امار وارقام افغانی این خبر ربط داره!

    • رضا

      ... کسی که ۸ بار زندونی شده یعنی چی که دوباره ولش می‌کنید؟

    • بدون نام

      ۸بار چرا آزادش کردند.

    • دامون

      تحویل شهرداریش بدیدتابعنوان جمع آوری سدمعبرازش استفاده بشه

    • بدون نام

      خدا قوت پلیس مردمی و زحمت کشان بی منت...

    • ایرانی

      این وحید هربار قول ادم شدن میدادو میزد بیرون امیدوارم اینبار نگه من تازه شروع به زندگی کردم و بچه کوچیک دارم!! توروخدا منو ببخشید......! اقا این خیلی خوب وبامرام ولی جنبه نداره تومردم باشه .! یکی از دوستام کامل روحیاتشو تشریح کرد ! حرفای رضا رو تائید میکنم .مدعیان ساکتند اینجا! چهارتا وحید بدن بالا حله! ...

      پاسخ ها

      • جوادشیرازی

        کسگم رو این کشته خخخ دمش گرم

    • رضا

      په دفعه فبلی چطوری آزاد شده بوده؟؟؟ چرا آزادش کردین بابا که بخاد آدم بکشه حالا اگه اونیکه کشته باز شرور و ارازل بوده اشکال نداره یه حرفی

    • فریبرز

      سردار عزیز، لطف بفرمائید برای انگل‌های اجتماع از واژه 1_مطرح
      2_سطح یک
      و عباراتی که از این جنایتکاران بت میسازه، جدا اجتناب کنید، شرم آوره

    • بدون نام

      خدا کند که بعدا نشنویم که از دست مامور فرار کرد ویا با کمترین مجازات آزاد بشه

    • دربدر خر شناس

      این هم بیشعور هم ترسو : بیشعوریش برای اینکه با چاقو آدم کشت : ترسو بودنش برای فرار از کشور : توی که شجاعت نداشتی غلط کردی آدم کشتی : چندتا خال روی بدنش کوبید فکر کرد هیولایه پشه !!! خخخخخخخ

    • بدون نام

      چرا این اراذل را اعدام نمیکنند قوه قضایه پلیس با به خطر انداختن جان افرادش این شرور را با درگیری شدید دستگیر میکنند آخرین بارفقط یک ماه درزندان بوده بعد آزادمیشود سه را میکشدو ژحمی میکنند !!!!

    • گـل یــاس

      چرا نمیگین وحید ؟ مگه ازش میترسین که فامیلیش رو کامل نمیگیـــــن ؟؟؟؟:؟؟؟

    • بهار

      یه تهران بود یه وحید مرادی بچه خوبه بخاطر فحش ناموس دعوا کرد پسر بامعرفتیه

    • علی س

      اینااگه خیلی وجوددارن وادعاشون میشه برن سوریه بدداعش بجنگن امااینافقط ازلات بودن فقط سرپاشاشیدنش رویادگرفتن

    • بدون نام

      این آقا رو دوستاش لو دادن و رد یابی خط موبایلش ربطی به زرنگی پلیس نداره

    • پاشا

      وحید خیلی بامعرفته اونی که کشته از اون نامرداس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج