جاباما
۷۱۹۴۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دو خبر از سینما و تئاتر

برپایی جشنواره‌ی انسان دوستانه در آلمان و اجرای نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

خبرگزاری ایسنا: برپایی جشنواره‌ی انسان دوستانه در آلمان و اجرای نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

دومین جشنواره ی جهانی فیلمهای انسان دوستانه به نام "آسا" در کشور آلمان برگزار میشود.

به نقل از روابط عمومی جشنوارهی جهانی فیلم آسا، مجید مصاحبی طراح و دبیر این جشنواره با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت :دومین دوره جشنواره فیلمهای انسان دوستانه آسا با همکاری شهرداری شهر وایمار آلمان از ۲۸ سپتامبر(۶مهر) الی ۲اکتبر(۱۰مهر) برگزار میشود.

مصاحبی ادامه داد:فراخوان جشنواره فیلم آسا با موضوعات دنیای بدون مرز، ریشه کنی فقر و گرسنگی، آسیب های ناشی از پناهندگی، قربانیان فراموش شده ،انسان و محیط زیست، زنان در تقابل جوامع سنتی و مدرنیته، آسیبهای ناشی از جنگ، فقر آب، کودکان و فجایع جهانی منتشر شده و تاکنون فیلمهای مختلفی از سینمای ایران و سایر نقاط دنیا به دیبر خانه جشنواره رسیده است و بزودی اسامی هیات داوران و فیلمهای راه یافته اعلام میشود.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته فیلمهای کوتاه داستانی ،مستند وانیمیشن بصورت رقابتی برگزار میشود اما چند فیلم بلند سینمایی نیز در بخش جنبی و ویژه به نمایش در خواهد امد.

مصاحبی افزود: هدف این جشنواره انتقال پیام صلح و دوستی از کشور ایران برای جهانیان و همچنین نگاهی متفاوت در برگزاری جشنواره های تخصصی فیلم خواهد بود.

اولین دوره جشنواره فیلمهای آسا پیش از این در ایران و سوییس، با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فعالیتهای انساندوستانهی سازمان ملل متحد، دفتر عمران ملل متحد و صلیب سرخ جهانی برگزار شده بود.

نمایش "نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد" اجرا می‌شود

نمایشنامه "نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد" با نگاهی آزاد به رمان شهرام رحیمیان توسط علی مست علی نوشته شده است که کارگردانی آنرا نیز به عهده دارد.

علی مست علی در آذرماه سال ۹۶ این نمایشنامه را نوشته و از آن زمان به همراه گروه اجرایی مشغول تمرین و تدارک اجرای عمومی آن است که از خرداد ماه به روی صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: نون بعد از کودتای ۲۸ مرداد دیگر زنش را دوست ندارد...

در "نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد"، کیانوش اسلامی، شیوا خادمی، معصومه عزیزمحمدی، حامد کشمیری، کیارش لبانی و محمدعلی نجیمی نقش آفرینی می کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به سجاد سلمانپور مدیر تولید، مهرنوش بیگ زاده دستیار کارگردان و برنامه ریز، آنکیدو دارش طراح صوت و موسیقی، سمیه فراهانی طراح گریم، سحر آشتیانی طراح صحنه و لباس، میلاد محمدزاده طراح حرکت، بهنام چارئی گرافیست، ساناز قراملکی عکاس و حامد کشمیری تهیه کننده اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج