جاباما
۷۱۹۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مراسم ترحیم قاسم افشار برگزار شد

مراسم ترحیم قاسم افشار، گوینده باسابقه تلویزیون عصر امروز (۲۹ اردیبهشت) با حضور جمعی از مردم، همکاران و خانواده آن مرحوم برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم ترحیم قاسم افشار، گوینده باسابقه تلویزیون عصر امروز (۲۹ اردیبهشت) با حضور جمعی از مردم، همکاران و خانواده آن مرحوم برگزار شد.

مراسم ترحیم قاسم افشار، گوینده باسابقه خبر که نزدیک سه دهه سابقه گویندگی در تلویزیون را دارد، عصر شنبه (۲۹ اردیبهشت) با حضور جمع زیادی از مردم، همکاران و خانواده آن مرحوم برگزار شد.

فؤاد بابان، رحمان نظام اسلامی، حسن سلطانی، مهناز شیرازی، مرتضی حیدری، محمدرضا حیاتی، سولماز اصغری، جعفر پناهی، علی لاریجانی(رئیس مجلس شواری اسلامی)، حداد عادل، پرویز اسماعیلی (معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری) از جمله حاضران در این مراسم بودند.

رحمان نظام اسلامی، گوینده خبر در سخنانی کوتاه درباره سال‌هایی که زنده‌یاد افشار در تلویزیون فعالیت داشت، سخن گفت و یادآور شد: پس از سال‌ها فعالیت در تلویزیون، ایشان در ۱۰ سال اخیر به سراغ کار خیر رفت و به همراه خانواده خود موسسه خیریه‌ای تاسیس کرد که در آن به نیازمندان کمک می‌کرد.

محمدرضا حیاتی، گوینده خبر و از دوستان قاسم افشار نیز در حالی‌که با بغض سخن می‌گفت، خاطرات خود با آن مرحوم را در دهه شصت مرور کرد.

زنده‌یاد قاسم افشار در سن ۶۷ سالگی بامداد روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) دار فانی را وداع گفت و روز بعد با حضور جمعی از مردم و آشنایان خود، در بهشت زهراء و در کنار دخترش آرام گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دهقانی از شیراز

      روحش شاد ؤ یادش گرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج