جاباما
۷۱۹۵۶۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد شدید معاون وزیر ارشاد از معاون شهردار تهران:

به جای طرح ترافیک بگوییم طرح پورسیدآقایی!

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گلایه های متعدد اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح ترافیک خبرنگاران در تهران گفت: طرح فعلی، طرح آقای پورسیدآقایی است و نه طرح ترافیک شهر تهران!

تابناک: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گلایه های متعدد اصحاب رسانه در خصوص اجرای طرح ترافیک خبرنگاران در تهران گفت: طرح فعلی، طرح آقای پورسیدآقایی است و نه طرح ترافیک شهر تهران!

محمد سلطانی فر افزود: علیرغم برگزاری جلسات متعدد با حضور اصحاب رسانه، نمایندگان انجمن های صنفی و همچنین اعضای شورای شهر با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، همچنان برای اصحاب رسانه و رفع مشکل طرح ترافیک آنها به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه این طرح در حوزه شکلی و اجرایی مشکلات خاص خود را دارد؛ تصریح کرد: این طرح علاوه بر اینکه برای شهروندان تهرانی دارای ابهامات جدی و مشکلات عدیده است؛ خبرنگاران، روزنانه نگاران و مدیران مسئول را نیز دچار سردرگمی و مشکلات روزافزون کرده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به دغدغه‌های اصحاب رسانه و تسهیل امور مطبوعات و خبرنگاران، از جمله اصلی ترین وظایف وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی است، خاطرنشان کرد: سهمیه طرح ترافیک برای خبرنگاران، شاید کمترین کاری است که شهرداری تهران می‌باید در جریان اطلاع رسانی انجام دهد.

اما امروز با وجود اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت، شهروندان همچنان سوالات متعددی دارند و از کم و کیف موضوع طرح ترافیک، هزینه روزانه، مدلهای اجرایی برای افراد مختلف اطلاعات دقیق و جزئی ندارند؛ خبرنگاران نیز نتوانسته اند از این طرح استفاده کنند؛ برای همین هم معتقدم این طرح؛ طرح آقای پورسیدآقایی است نه طرح ترافیک شهر تهران.

وی همچنین ضمن تبریک به مهندس افشانی، شهردار جدید تهران، ابراز امیدواری کرد که با توجه به قول مساعد اعضای محترم شورای شهر تهران و عنایت شخص آقای افشانی به جامعه رسانه ای و خبرنگاران، دغدغه این روزهای اصحاب رسانه، با پیگیری جدی، هرچه زودتر حل شود و مسئولان شهرداری صدای خبرنگاران را بشنوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان متاسفانه اینجور مسایل به سلیقهای شخصی تبدیل شده که هر کس چند صباحی نظریه اش را تحمیل می کند تمام

    • کیان

      اتفاقا به نظرم طرح خوبیه و چون در طرح قبلی خیلی از افراد بیجهت و با استفاده از رانت طرح میگرفتن الان دارن فشار میارن،مهمترین نکته طرح جدید اینکه برا ی افرادی داخل طرح زندگی میکنن امکان خروج و ورود به طرح رو در ساعات خاص گذاشته

    • ناشناس

      هدفت

    • ناشناس

      هدفتون کاهش ترافیک و الودگی نیست. کسی،که میاد نقشه،میکشه که چ جوری جیب مردم رو خالی کنه،

    • بدون نام

      مشکل اصحاب رسانه حل بشه صدای این اقا می خوابه مردم بدبخت چی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج