۷۱۹۶۸
۲ نظر
۵۱۱۶
۲ نظر
۵۱۱۶
پ

۱۰ بازی هیجانی برای آی‌فون ۵S

آی‌فون ۵S یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که اپل تاکنون ارایه کرده است. این گوشی برای نخستین بار پردازنده ۶۴ بیتی را وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد آن نبوده ایم.

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S





برترین ها: آی‌فون 5S یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که اپل تاکنون ارایه کرده است. این گوشی برای نخستین بار پردازنده 64 بیتی را وارد دنیای گوشی های موبایل کرده است که تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری شاهد آن نبوده ایم. گرافیک بالای این گوشی موردی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد. تراشه داخلی پردازنده نیز A7 است که سرعت بالا و کمترین میزان تاخیر را دارد. در واقع کاربر با دست گرفتن آی‌فون 5S گویا بمب گرافیک در دست گرفته است.

1. Infinity Blade III

(6.99 دلار آمریکا)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

تولید و ساخت بازی های جنگی که مملو از حرکات اکشن هستند را اپل سال ها است در برنامه کاری خود دارد. این بازی ها گرافیک بالایی دارند. تا سپتامبر امسال دو نسخه بازی اینفینی بلید عرضه شده بود و تصور نمی شد که نسخه سومی برای آن تهیه و ساخته شود اما اپل آن را برای گوشی آی‌فون ۵S خود عرضه کرده است که کیفیتش فک انسان را به زمین می چسباند.

۲. Call of Duty: Strike Team

(۶.۹۹ دلار آمریکا)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

اپل بلافاصله پس از عرضه آی‌فون ۵S، بازی ندای وظیفه را برای این پلتفورم تهیه و منتشر کرد. این بازی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و همیشه در ایکس باکس یا کامپیوتر بازی شده است اما این بار می توانید در گوشی موبایل خود آن را بازی کنید و از فرمانده دستور بگیرید.

۳. Sky Gamblers: Cold War

(۴.۹۹ دلار آمریکا)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

همچون بازی های جنگی و مبارزه ای، این بازی غیرمعمول هواپیمایی نیز برای پلتفورم جدید آی‌فون ۵S بهینه سازی و منتشر شده است. این بازی نوعی مبارزه هوایی است و گرافیک بسیار بالایی دارد. قدرت گوشی این امکان را به کاربران ۵S می دهد تا مبارزه های چند نفره داشته باشند.

۴. Total Conquest

(رایگان)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

شاید کمی عجیب به نظر برسد که بازی استراتژیک کارتونی که بر پایه امپراتوری مقدس رومی ها طراحی و ساخته شده است، برای گوشی آی‌فون ۵S بهینه سازی و اختصای برای پلتفورم آن عرضه شود. اما این بازی هنگامی که عرضه شد با رنگ های شاد و گرافیک بالایی که داشت مشتاقان بسیاری در دنیا پیدا کرد.

۵. The Walking Dead: The Game

(۴.۹۹ - ۴دلار آمریکا برای هر اپیزود)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

اپل برای آخرین گوشی هوشمند خود بازی اپیزودیک و نشانه ای مرده هایی که راه می روند را نوسازی کرده است و مشکلات نسخه های قبلی همچون تاخیرهای بارگذاری یا گرافیکی آن برطرف شده اند و دلیل آن نیز پردازنده بسیار قوی آی‌فون ۵S است که بر پایه معماری ۶۴ بیت ساخته شده است.

۶. Xcom: Enemy Unknown

(۱۹.۹۹ دلار آمریکا)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

اگر از کاربران آی‌فون هتید و این بازی استراتژیک را تاکنون روی موبایل خود نصب نکرده اید، باید در انتخاب بازی ها کمی دقت کنید. این یک بازی تمام و کمال است که کاربران کامپیوتر و کنسول های بازی از آن لذت می برند. قیمت این بازی نیز پایین است. نسخه ای که برای آی‌فون ۵S طراحی شده است گرافیک بالا و عملکرد سریع تری دارد.

۷. Deus Ex: The Fall

(۶.۹۹ دلار آمریکا)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

این بازی به تازگی برای آی‌پد مینی به روزرسانی شده بود. اما اکنون برای آی‌فون ۵S نیز آماده شده است و می توانید از قدرت، سرعت و گرافیک عالی آن به واسطه پردازنده ۶۴ بیتی آی‌فون ۵S لذت ببرید.

۸. Real Racing ۳

(رایگان)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

بازی های Real Racing به طور اختصاصی برای محصولات اپل طراحی و ساخته شده است. به تازگی نیز آخرین نسخه این بازی برای ۵S آ‌پ‌دیت شده است و می توانید از سرعت مسابقه ماشین ها در این گوشی لذت ببرید.

۹. Injustice: Gods Among Us

(رایگان)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

این بازی گیم پلی مشابه مورتال کمبت دارد. این بازی به طور کلی دچار تحول و دگرگونی شده است و مبارزات داخلی آن تغییرات مثبتی پیدا کرده اند. سرعت مبارزات در نسخه ای که برای ۵S تهیه شده، افزایش یافته است.

۱۰. FIFA ۱۴

(رایگان)

10 بازی هیجانی برای آی‌فون 5S

کمپانی سازنده این بازی تغییرات ویژه ای در آن ایجاد نکرده است و فقط به واسطه افزایش سرعتی که تراشه A۷ اپل دارد، سرعت و عملکرد گزینه های بازی نیز افزایش یافته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      خوش به حالتون اگه دارین!! :)))

    • محسن

      من دارم سارا جان 2 تا و 1 دونه اما بعد از مدتی عادی میشه مثل همه گوشی های دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج