جاباما
۷۱۹۷۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مشخصات و عکس Galaxy J۴ پیش از رونمایی

در چند هفته اخیر، اطلاعات غیررسمی زیادی را از Galaxy J۴ و Galaxy J۶ سامسونگ شاهد بوده‌ایم. پس از انتشار نتایج مربوط به بنچمارک این دو محصول، شاهد انتشار اطلاعات آن‌ها در یک وب‌سایت ویژه دریافت تاییدیه بودیم. با این تفاسیر، می‌توان تایید کرد که متخصصان کره‌ای سرگرم آماده‌سازی دو محصول خوش قیمت هستند.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: یک وب‌سایت اوکراینی فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند، مشخصات و قیمت Samsung Galaxy J۴ را پیش از پرده‌برداری رسمی از آن، منتشر کرده است.

مشخصات و عکس Galaxy J۴ پیش از رونمایی

در چند هفته اخیر، اطلاعات غیررسمی زیادی را از Galaxy J4 و Galaxy J6 سامسونگ شاهد بوده‌ایم. پس از انتشار نتایج مربوط به بنچمارک این دو محصول، شاهد انتشار اطلاعات آن‌ها در یک وب‌سایت ویژه دریافت تاییدیه بودیم. با این تفاسیر، می‌توان تایید کرد که متخصصان کره‌ای سرگرم آماده‌سازی دو محصول خوش قیمت هستند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات، همان‌طور که انتظار می‌رفت Galaxy J4 (SM-J400F) از تراشه 14 نانومتری اکسینوس 7570 در کنار دو گیگابایت رم و صفحه‌نمایش اچ‌دی بهره‌‌مند خواهد شد. این ترکیب احتمالا از نوع AMOLED بوده و نسبت سنتی 16 به 9 خواهد داشت. در جدیدترین اخباری که از یک فروشگاه آنلاین اوکراینی درز کرده، به بهره‌مندی این محصول از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی در کنار سه گیگابایت رم برمی‌خوریم. البته این احتمال وجود دارد که امکان خرید Samsung Galaxy J4 در قالب بهره‌مندی از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم در کنار مدل مجهز به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود داشته باشد.

مشخصات و عکس Galaxy J۴ پیش از رونمایی

این منبع مدعی شده از ترکیب دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در گوشی جدید سامسونگ استفاده خواهد شد. این احتمال وجود دارد که از فلش سلفی مخصوصی هم در جلوی گوشی استفاده شود. Galaxy J۴ به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی، اندروید ۸.۰ و رابط کاربری Samsung Experience ۹.۰ مجهز خواهد شد. قیمت احتمالی این محصول هم ۱۸۵ دلار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج