جاباما
۷۱۹۸۹۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

طراح «ستایش» کیست؟

مونا انوری‌زاده با تاکید بر اینکه طراح مجموعه «ستایش» است، در عین حال مطرح کرد که از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بی‌بهره مانده و مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مونا انوری‌زاده با تاکید بر اینکه طراح مجموعه‌ «ستایش» است، در عین حال مطرح کرد که از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بی‌بهره مانده و مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده‌ است.

طراح «ستایش» کیست؟

انوری‌زاده در مطلبی، مطالب منتشرشده مبنی بر اینکه مرحوم ایرج قادری طراح «ستایش» بوده است را نادرست خواند و در عین حال روایت سرگذشت «ستایش» از لحظه خلق تا لحظه تولید را از حوصله این مطلب خارج خواند.

او نوشته است: «بهترین گواه برای صحت ادعای اینجانب مبنی بر طراحی مجموعه «ستایش»، تیتراژ فصل یک و دو سریال «ستایش» است که نام بنده به عنوان طراح سریال در آن قید شده و ذیل عنوان "بر اساس طرحی از مونا انوری زاده" آمده است. همچنین قرارداد نگارش این سریال نیز نزد اینجانب محفوظ است.»

وی در ادامه مطرح کرده است: «هم اکنون هم که فصل سوم سریال در حال تولید است، اینجانب به عنوان خالق کاراکترها و خط داستانی نخستین که تمام فصول بعدی بر پایه آن بنا شده و ادامه یافته‌اند، از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه مجموعه بی‌بهره مانده‌ام که مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون منعکس کرده و تا اطلاع ثانوی منتظر تصمیم‌گیری و جمع‌بندی مدیران در شبکه سه و مرکز سیمافیلم به عنوان متولی تولیدات نمایشی سازمان هستم.»

به گزارش ایسنا، سریال «ستایش» با ایفای نقش بازیگرانی چون داریوش ارجمند، جمشید مشایخی، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، شیوا خنیاگر، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی و ... جمعه شب‌ها حدود یک ساعت روی آنتن شبکه سه می‌رفت.

هم اینک فصل سوم این سریال در حال ساخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدرمون رودراوردن چتدسال میگذره تاسریع بعدی پخش بشه تمامش کنیددیگه مامنتظرهستیم

    • مینا

      منتظر فصل سوم هستیم

    • بدون نام

      مال تو اقا اون جوایز جشنواره های متعدد جهانی رو یکی با اسنپ بگیره از خونه ایرج قادری بده به این بابا

    • مینا دانش

      بیصبرانه منتظر پخش فصل سوم این سریال هستیم

    • بدون نام

      باسلام..اگر اقراق بربی نظیر بودنش نباشه بجد میتوان کم نظیر بودن این اثر رابحق سپاسگزاری کرد..بنده بهمراه خانواده و اقوام نزدیک حتی همسایه ها مون از کلیه عوامل اعم از تهیه و تولید وکارگردان و بازیگران وغیره........... کمال تشکر را دارم[ ازطرف خانواده آقای یدالله ورامین ].......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج