۷۱۹۹۰۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

زنگ خطر برای بیرانوند شنیده شد

سنگربان شماره یک تیم ملی کشورمان مدتهاست با روزهای خوبش فاصله گرفته و افت فنی او صدای کارشناسان را هم در آورده است.

خبرگزاری مهر: علیرضا بیرانوند که همچنان از نظر آماری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بهترین دروازه بان است، مدتهاست با افت روبرو شده و گلهای بدی دریافت می کند. خیلی از کارشناسان بر این عقیده هستند که اگر ملاک حضور در ترکیب تیم ملی آمادگی و شرایط روز باشد، بیرانوند فعلا این شرایط را ندارد و بهتر است کی روش نیز رویکردش را نسبت به وی تغییر دهد.

سرمربی تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش در تهران با استفاده از امیر عابدزاده شوک اول را به بیرانوند وارد کرد. پیش از این هم چنین رفتارهایی از کی روش دیده بودیم. او در جام جهانی برزیل هم در حالی که کمتر کسی فکرش را می کرد از علیرضا حقیقی استفاده کرد. آن هم در حالی که بعد از حذف رحمتی از تیم ملی کی روش تمام بازی های مقدماتی تیمش را با رحمان احمدی به میدان فرستاد اما در لیست نهایی تیم ملی در کنار نام رحمان احمدی نام دانیل داوری و علیرضا حقیقی هم اعلام شده بود.

حقیقی که از تیم پنافیل پرتغال در عین ناباوری در لیست نهایی اعزام به برزیل قرار گرفت، دروازه بان نخست تیم ملی کشورمان در جام بیستم شد و عملکرد خوب وی در این جام نشان داد تصمیم کی روش چندان هم بیراه نبوده است.

در آستانه جام جهانی روسیه حالا کی روش به یکباره امیر عابدزاده را از تیم مارتیمو پرتغال به تیم ملی دعوت می کند و او را در کنار بیرانوند، مظاهری و حسینی قرار می دهد. سرمربی تیم ملی که علاقه خاصی به بازیکنان لژیونر دارد و نشان داده همواره لژیونرها در شرایط برابر با بازیکنان داخلی در اولویت قرار دارند، در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان امیر عابدزاده را درون دروازه قرار داد تا از دروازه بان لژیونرش رونمایی کرده باشد.

کی روش در نیمه دوم هم سید حسین حسینی را به زمین فراخواند و ۴۵ دقیقه هم به وی فرصت بازی داد که حسینی هم بازی قابل قبولی ارائه داد. در واقع کی روش در فاصله کمتر از یک ماه مانده به جام جهانی پیغام خود را برای بیرانوند ارسال کرد و زنگ خطر را برای او به صدا در آورد.

شواهد نشان می دهد که این امکان وجود دارد حراست از چارچوب دروازه تیم ملی در جام جهانی روسیه به فردی به جز بیرانوند سپرده شود که در این صورت چه بسا این شانس در خانه امیر عابدزاده را بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرندیات می نویسید تا بتونید بازیکن موردنظرتون رو به تیم ملی قالب کنید

    • بدون نام

      عابدزاده پسر با پدر کلی تفاوت دارن، وجدانا حسینی خیلی بهتر از عابدزاده پسره، خدا رحم کنه بهمون

    • رابین هود

      هرکاری میخاد میکنه کی روش خان٬امیدوارم نتیجه خوبی براش داشته باشه.

    • حامد از تالش

      وقتی بیرانوند اماده نیست چرا باید تو لیست نهایی باشه .چرا باید حسینی رو خط بزنه .من نمیدونم کی روش به چی خانزاده مینازه.که اونو به سید جلال ترجیح میده .نمیدونم به چی رضائیان مینازه به رو سکونشستن که اونو به غفوری فوق العاده اماده ترجیح داده..

    • بدون نام

      من به عنوان یه پرسپولیسی اصلا بیراوند رو قبول ندارم بیرانوند بدون سید جلال میشه اتوبان البته طارمی رو هم از اولش قبول نداشتم و الان هم با این افتضاحی که برای پرسپولیس بالا آورده هم بدتر قبولش ندارم ‌‌‌در کل بیرانوند و طارمی دوتا بازیکن روی اعصاب بودن که یکی رفت ایشالله اون یکی هم میره

    • بدون نام

      قرار بود این حرف بین من و کیروش بمونه ولی حالا با توجه به شرایط میخوام اعلام کنم که بیرانوند به هیچ عنوان در بازی های جام جهانی شرکت نمیکنه چون دماغش بزرگه و این نکته رو بارها در جلسات خصوصی بنده و آقای کیروش بهش گفتیم ولی خودش اصرار به داشتن این دماغ داشت و حالا چوب این ندونم کاریش رو میخوره

    • بدون نام

      ملاک اگه تدافعی بازی کردنم باشه.میتونست رضاییان خط بخوره و وریایی بره ک نمیزاره مهاجمی ازش رد بشه

    • بدون نام

      باحال بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج