جاباما
۷۱۹۹۳۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اقبالی: در بازی تیم ملی چیزی از فوتبال ندیدم

کارشناس فوتبال ایران، گفت: در بازی تیم ملی مقابل ازبکستان چیزی از فوتبال ندیدم.

خبرگزاری فارس: مسعود اقبالی در رابطه با پیروزی یک بر صفر تیم ملی در دیدار دوستانه مقابل ازبکستان گفت: در دیدار روز گذشته چیزی از فوتبال ندیدیم، این مساله چند دلیل دارد. کی‌روش در حال آزمایش و خطا برای مشخص کردن لیست مدنظرش بود و هماهنگی خاصی در دفاع و حمله وجود نداشت. الگوی تهاجمی از تیم ملی ندیدیم. در مقابل تیم امید ازبکستان بسیار پرانرژی بازی کرد و حرف برای گفتن داتش. بعد از بازیکنانی که در حد ملی هستند نتوانند مقابل این تیم بهتر از ا ین بازی کنند.

وی افزود: در نیمه دوم که نفرات اصلی به میدان آمدند باز هم چیزی ندیدیم. شوت‌، ارسال خوب‌، حرکت در عمق و .. در تیم ملی مشاهده نشد و بازی بسیاری سرد و بی‌روح بود. کی‌روش هم در کنار خط بسیار عصبانی بود شاید ناراحتی او از تشکیلات و مدیریت تیم ملی است اما اگر این عصبانیت با بازیکنان منتقل شود توانایی تیم را کاهش می‌دهد.

اقبالی در ارتباط با انتشار لیست ۲۴ نفره تیم ملی و حضور سیدحسین حسینی،‌ ووریا غفوری، سید جلال حسینی و کاوه رضایی در لیست استندبای عنوان کرد: غفوری و حسینی می‌توانستند در لیست اصلی باشند، عابدزاده به عنوان یک گلر ۲۲-۲۱ ساله قابل مقایسه با حسینی نیست. اینکه سیدجلال حسینی با توجه به شرایط سنی‌اش شاید نمی‌توانسته سرعت لازم را داشته باشد نظر کی‌روش است اما او می‌توانست غفوری را در بین نفرات مدنظرش جای دهد و این اتفاق عجیب است.

کارشناس فوتبال ایران درمورد اینکه آیا بازی با تیم جوانی مثل ازبکستان تصمیم درستی بوده تصریح کرد: قرار بود تیم ملی اصلی ازبکستان بیاید اما با همین وجود امیدهای ازبکستان فوتبال خوبی بازی می‌کردند. به عنوان تیمی که قرار است به جام جهانی بروند باید این حریفان را با ۵-۴ گل شکست دهیم نه اینکه با یک کرنر برنده شویم. ما اصول دفاعی و تهاجمی را در تیم ملی نمی‌بینیم. بازیکنان از دادن ۵-۴ پاس سالم عاجز هستند. کاری که بازیکنان ازبکستان به خوبی انجام می‌دادند. به تیم ازبکستان تبریک می‌گویم آنها بازی بسیاری خوبی را انجام دادند.

اقبالی درمورد ناراحتی کی‌روش بابت این مساله که او اعتقاد دارد بازی‌های لیگ قهرمانان برنامه او برای آماده‌سازی تیم ملی را بر هم زده است اظهار داشت: در تمام دنیا بازیکنان ۲۰ روز قبل از جام جهانی در اختیار مربی قرار می‌گیرند و چون آنها اصول حمله و دفاع و استراتژی فوتبال را بلد هستند به راحتی در سیستم قرار می‌‌گیرند و کار را پیش می‌برند. در این مورد حرف کی‌روش درست است. بازیکنان ما استانداردهای فیزیکی کافی را ندارند و او معتقد است در این شرایط نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند؛ البته در فرصت یک ماهه نمی‌توان این مساله را درست کرد. اگر بازیکنان شرایط خوبی داشته باشند در نهایت می‌توان آنها را به ۷۰درصد آمادگی رساند. اینکه مسابقات را بخواهیم دو ماه تعطیل کنیم هم کار درستی نیست. در این فرصت باقی مانده کی‌روش باید به سرعت نفرات مدنظرش را انتخاب کند و روی مسائل تاکتیکی و سیستم تیم کار کند. او درنهایت بتواند ۱۵ درصد شرایط بدنی بازیکنان را بهبود بخشد و ما درنهایت تا دقیقه ۷۰می‌توانیم مقاومت کنیم و اگر از آن لحظه حریفان روی ما فشار بگذارند تسلیم خواهیم شد.

وی افزود: بازیکنان ما آموزش‌های لازم و تمرینات کافی را از زمان پایه تحمل نکردند و ما در حد آسیا هستیم. البته اینکه می‌گویند ما بهترین تیم آسیایی هستیم هم خیلی درست نیست. تیم‌هایی مثل ژاپن، استرالیا و کره شاید از ما بهتر باشند و از لحاظ تشکیلاتی حداقل شرایط بهتری دارند. شما ببینید یک بازیکن حرفه‌ای مثل تیام به استقلال آمده و توانسته این تیم را متحول کند. به هر حال این مسائلی است که وجود دارد. کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و قطعا زمانی که قرارداد بسته از این مشکلات اطلاع داشته است اما با این وجود او باز هم با بیان اینکه و فشارهایی که وارد می‌کند این تنش‌ها به وجود می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه تو اصلا چیزی از فوتبال حالیته ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابای توحالیشه خو الاغ راست میگه دیگه تو سرتو توبرف کردی اخه نفهم اون چه بازی بود بانونهالان ازبکستان سوراخ سوراخ میشه ایران بدجوربااین تیم ونفهمی کیروش باید کیروش تو دسته سه مربی گری کنه فقط دلاله پول میپیره ازبازیکنا وهوش میگزرونه اخه الاغ توایران وباژاپن وکره مقایسه میکنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج