جاباما
۷۲۰۱۲۸
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

فروش دل و جگر ۷۲۰ هزار تومانی!

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده‌ است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد، کذب است و سازمان تعزیرات باید نظارت و اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم: اصغر برایی نژاد مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری با قیمت هرکیلوگرم ۷۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان در فروشگاهی در فضای مجازی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی درباره گران‌فروشی و موارد مربوط به قیمت کالاها در سطح شهر نظارت دارد؛ در ماه‌های گذشته نیز این سازمان سوالاتی را درباره فروش گوشت قرمز به اصطلاح لاکچری از ما داشتند.

وی افزود: سازمان دامپزشکی مجوز بهداشتی برای فروش گوشت لاکچری با برند جی‌اند جی صادر نکرده‌ است و در صورتی که سایت اینترنتی یا هر فروشگاه دیگری ادعایی در این ارتباط دارد،کذب است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: هیچ نوع گوشت لاکچری از ما مجوزی نگرفته است و در صورتی که چنین ادعایی درباره دریافت مجوز بهداشتی دامپزشکی مطرح است ارائه شود تا با آنها برخورد صورت گیرد.

خبرگزاری تسنیم پیگیر فروش گوشت لاکچری با قیمتهای کاذب از مسئولان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد اما مسئولان این سازمان هنوز حاضر به پاسخ‌گویی در این ارتباط نیستند.

پاییز سال گذشته بود که خبر ی مبنی بر فروش گوشت‌های لاکچری با قیمت ۹۰۰ هزار تومان واکنش‌هایی را برانگیخت. با وجود گذشت ۵ ماه از این اتفاق علی رغم اعلام مدیرکل دامپزشکی استان تهران مبنی بر اینکه مجوز عرضه اینترنتی فرآورده‌های خام دامی توسط این اداره کل صادر نشده است، اما، کماکان سایت مذکور در حال فعالیت و فروش گوشت‌های لاکچری با قیمتهای نامتعارف است و خبری از برخورد سازمان های ذیربط با این کار غیرقانونی مشاهده نمی شود.

تنها در یک نمونه در این سایت، یک دست دل و جگر به قیمت ۷۲۰ هزار تومان به فروش گذاشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      چه خبره ان از هویچ اینم از این جمع کتید تا گند ویزای دیگه در نیومده

    • گیلان

      خوب کدوم آدم احمقی گوشت کیلو ۹۰۰تومان میخره مگه این گوشت چیه ازکجاآمده ازکره ماه اومده یاازچین باهمین حرف چرت وبی مصرف همه آدمهاراکشتن حرف بایدخریداری بود -بزی که اکنه داشته باشه ازسرچشمه آب میخوره حکایت ایناراداره

    • بدون نام

      خریداراش باید خر باشند اگر چنین چیزی بخرند

    • شهرام

      خریدارای این گوشت لاکچری همین نوکیسه های تازه به دوران رسیده هستند که برای نمایش خودشون از پول رانت خواری و چپاول سرمایه های این ملت ، دست به هر خودنمایی میزنند و سایه دوران گذشته اشون در عقده و حقارت شخصیتی با این رفتار ها پوشش میدهند ...مطمئن باشید که اصیل زادگان حتی میلیاردر هم چنین کاری نمی کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج