۷۲۰۱۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اظهارات تورس در شب خداحافظی اش با اتلتیکو

مهاجم اتلتیکومادرید در شب خداحافظی اش با روخی بلانکو ابراز امیدواری کرد که دوباره به این باشگاه برگردد.

ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته پایانی لالیگا و آخرین بازی فرناندو تورس با پیراهن این تیم با نتیجه دو بر دو برابر ایبار متوقف شد. هر دو گل میزبان را تورس به ثمر رساند تا خداحافظی به یا ماندنی داشته باشد. مهاجم اسپانیایی پس از بازی و در مراسم خداحافظی‌اش به هواداران گفت‌: از مردم تشکر می‌کنم. خیلی از شماها به من کمک کردید. از پدر و مادرم قدردرانی می‌کنم که تمام تلاش خود را کردند تا فرزندان‌شان به رویاهای‌شان دست یابند. از پدرم تشکر می کنم چون به من ارزش‌ها را یاد داد.

ال نینیو در ادامه‌ اظهار کرد: از همسر، برادرانم و خواهرم قدردانی می‌کنم. از کسانی که به من توصیه کردند، از افرادی که از ۱۷ سالگی در کنارم بودند تشکر می‌کنم. آنها می‌دانند چه ارزشی برای من دارند. از هم تیمی ها و سرمربی‌ام قدررانی می‌کنم. سه سال و نیم فوق‌العاده‌ را سپری کردم. افتخار می‌کنم که جزیی از این تیم هستم. از خانواده اتلتیکو تشکر می‌کنم. می‌دانستند که دوست دارم در این باشگاه بازی کنم. شانس این را داشتم ۴۰۰ بار پیراهن اتلتیکو را بر تن کنم. خیلی سخت است قبول کنید به پایان دوران‌تان رسیده‌اید. شما باعث شدید تا من انسان شادی تر باشم. آخرین خواسته‌ام از شما خواندن سرودمان است که زیباترین موسیقی جهان است. امیدوارم به اتلتیکو باز گردم. اتفاق زیبایی خواهد بود اگر به تیمی کمک کنم که دوران ورزشی‌ام را در آنجا شروع کردم.

تورس سپس با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت‌: به خاطر همراهی هواداران و پایان درخشان در این فصل خوشحال هستم، از محبتی که مردم به من داشتند خشنودم. شما می‌توانید عناوین را فتح کنید اما کسب احترام فتح کردنی نیست. هرگز جای دیگری جز اتلتیکو به این اندازه خشنودم نمی شدم. هنوز درباره مقصد بعدی‌ام تصمیم نگرفتم و اکنون تنها می‌خواهم از این لحظات لذت ببرم.

مهاجم اسپانیایی افزود: زمانی که اتلتیکو را ترک کردم رویای بازگشت داشتم. فرصت پیدا کردم تا دوباره برای این تیم بازی کنم و رویایم محقق شود. دوباره به عنوان یک بازیکن به اتلتیکو باز نخواهم گشت. امیدوارم روزی دوباره به این باشگاه بر گردم.

تورس درباره تفاوت نخستین و آخرین بازی‌اش اظهار کرد: آخرین بازی خیلی ناراحت کننده است. در شروع کودکی بیش نبودم و پس از بازی از چیزی که انتظار داشتم چیزی نفهمیدم. اکنون در ۳۴ سالگی توضیح دادن شرایط سخت است.

مهاجم اتلتیکومادرید در پایان به جدایی احتمالی بازیکنان مهم تیم اشاره کرد و گفت‌: باید باشگاه قددران بازیکنانش باشد. من، سرخیو آگوئرو، دیگو فورلان و... از این تیم جدا شدیم اما با تمام وجود برای اتلتیکو بازی کردیم. امیدوارم همه بمانند. امیدوارم بتوانیم بازیکن بیشتری را جذب کنیم. بازیکنانی که بمانند بهترین خواهند بود. باشگاه فراتر از بازیکنان است و می‌خواهیم به تصمیمات‌شان احترام بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج