۷۲۰۲۲۰
۵۲۶۱
۵۲۶۱
پ

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

اسکیت سواری و اسکیت برد سواری از تفریحاتی است که می‌توانید در اطراف دریاچه چیتگر به سراغ شان بروید. برای این کار به سوی پیست اسکیت در بخش شمالی دریاچه بروید و با ورود به آن، در محوطه آن به اسکیت سواری مشغول شوید. البته این پیست همیشه باز نیست و ممکن است گاهی به در بسته بخورید.

وب‌سایت کارناوال: دریاچه چیتگر یا شهدای خلیج فارس، این گستره آبی رنگ و جذاب در حال حاضر یکی از مقاصد تفریحی و پرطرفدار شهر تهران است و نه تنها در آخر هفته ها و روزهای گرم تابستانی، بلکه در میان هفته و حتا اوقات سرد زمستانی نیز میهمانان بسیار دارد. از طرفی نه تنها خود دریاچه، بلکه در پارک اطراف و منطقه ساحلی نزدیکش، فضای وسیعی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد. خانواده ها به دریاچه خلیج فارس می روند تا تفریح و آب هوای متفاوتی را در قلب شهر بزرگ تهران تجربه کنند.

16- تماشای اجرای موسیقی

اگر شما هم از آن دسته آدم های عشق موسیقی و هنرهای شنیداری هستید، دریاچه چیتگر برای شما هدیه جذابی در آستین دارد. برای این کار کافیست حوالی غروب به سمت بام لند، مرکز خرید کنار دریاچه بروید. به زودی در گوشه و کنار مرکز خرید، گروه های مختلفی را خواهید دید که در حال اجرای موسیقی اند و هر یک سبک مخصوص به خود را دارند. پای تماشای یکی از گروه ها که بایستید، زمان را از دست خواهید داد و ممکن است ببینید مدت ها گذشته و شما سراپا از اجرای آن ها لذت می برید.

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

۱۷- عکاسی در دریاچه چیتگر

اگر اهل عکاسی باشید، شنیدن نام دریاچه به قدری جذاب هست که بخواهید در اولین فرصت ممکن برای عکاسی در کنارش برنامه ریزی کنید. اگر از عکاسی با نوردهی طولانی چیزی نمی‌دانید، خوب است به اصول اولیه این تکنیک عکاسی نگاهی بیاندازید تا دریابید چه موقعیت هیجان انگیز و عکاسانه ای درست در پیش روی شماست. در این صورت بردن سه پایه را فراموش نکنید که می توانید تعدادی از بهترین عکس های‌تان را بگیرید.

البته یکی دیگر از جذابیت های دریاچه وجود پرندگان مهاجر چیتگر است که از آذر ماه میهمان منطقه چیتگر می‌شوند. برای عکاسی از این پرنده ها و مرغان دریایی، پاییز و زمستان دریاچه چیتگر را فراموش نکنید.

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

18- پیک نیک در کنار دریاچه چیتگر

فرقی ندارد از کدام ورودی استفاده می کنید، تابستان ها می توانید در کنار فضای سبز دریاچه پیک نیک کنید. در باقی اوقات هوا معمولا بسیار سرد است و احتمالا دل تان نمی خواهد روی زمین بنشینید. البته حواس تان باشد برای انداختن زیرانداز خود، بخشی از سنگفرش ها را انتخاب کنید و بی خیال چمن ها شوید؛ چرا که به زودی نگهبان مجموعه از شما می خواهد که از روی چمن بلند شوید.

نکته

همچنین خوب است بدانید که در محوطه مجموعه بام لند امکان پیک نیک و انداختن زیرانداز ندارید. در واقع اگر سبد پیک نیک دست شما باشد، متاسفانه امکان استفاده از ورودی بام لند را هم ندارید و باید از ورودی های اطراف استفاده کنید.

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

۱۹- ماهیگیری در چیتگر

یکی از دیگر تفریحاتی که در کنار مرکز خرید بام لند قرار دارد، کلوپ ماهیگیری است. با مراجعه به این کلوپ می توانید از امکانات آن استفاده کنید و به ماهیگیری در دریاچه زیبای پایتخت مشغول شوید. همچنین از این کلوپ می توانید لوازم ماهیگیری اجاره کرده و یا در مسابقات آن ها شرکت کنید. در صورتی که به استفاده از امکانات این کلوپ تمایل دارید، عضویت در این مجموعه برای شما به صرفه تر خواهد بود ضمن آن که از امکانات به خصوصی نیز بهره مند می شوید. خوب است بدانید در این کلوپ 32 جایگاه ماهیگیری وجود دارد که اولویت استفاده با افرادی است که رزرو کرده اند. برای رزرو و یا عضویت به وبسایت کلوپ ماهیگیری چیتگر مراجعه کنید.

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

هزینه ها:

پکیج عضویت ۱: 80000 تومان با امکانات ویژه تا پایان سال 97

پکیج عضویت ۲: 120000 تومان با امکانات ویژه تا پایان سال 97

یک روز کامل ماهیگیری ویژه اعضا: 100000 تومان

ماهیگیری آزاد، خارج از پکیج و بدون امکانات: 150000 تومان

ساعت کار: 06:00 - 23:30

محل بازی: رو به روی مرکز خرید بام لند، شرق دریاچه چیتگر

۲۰- کلوپ اسکیت

اسکیت سواری و اسکیت برد سواری از دیگر تفریحاتی است که می توانید در اطراف دریاچه چیتگر به سراغ شان بروید. برای این کار به سوی پیست اسکیت در بخش شمالی دریاچه بروید و با ورود به آن، در محوطه آن به اسکیت سواری مشغول شوید. البته این پیست همیشه باز نیست و ممکن است گاهی به در بسته بخورید.

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

21- پیست پاتیناژ بام لند

پیست پاتیناژ را می توانید در مرکز خرید جذاب بام لند پیدا کنید. قسمت خوب ماجرا آن جاست که اگر از طرفداران پر و پاقرص این ورزش هیجان انگیزید، می توانید برای آموزش روی این پیست حساب کنید. اگر هم سالی یکی دو بار گذرتان به بام لند می افتد، می توانید تنها برای زمانی ۳۰ دقیقه ای در این پیست تفریح کنید. همچنین نگران کفش پاتیناژ نباشید، چرا که با هزینه ای که می پردازید، می توانید از کفش های اجاره ای و آموزش اولیه پیست استفاده کنید.

هزینه آموزشی : ۱۰ جلسه یک ساعته ۴۵۰۰۰۰ تومان

هزینه تفریحی: هر ۳۰ دقیقه ۲۰۰۰۰ تومان

دریاچه چیتگر تهران؛ تفریحات هیجان انگیز (۴)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج