۷۲۰۳۰۱
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تمام انتظاراتی که از مراسم E۳ ۲۰۱۸ داریم (۱)

صنعت بازی‌های رایانه‌ای چند دهه‌ای بیشتر عمر ندارد اما به لطف پیشرفت فناوری‌، این صنعت در طول عمر نه‌چندان بلند خود به دستاوردهای مهمی رسیده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین منظور مراسم E۳ با هدف به رخ کشاندن دستاوردهای صنعت گیم هرسال برگزار می‌شود.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: صنعت بازی‌های رایانه‌ای چند دهه‌ای بیشتر عمر ندارد اما به لطف پیشرفت فناوری‌، این صنعت در طول عمر نه‌چندان بلند خود به دستاوردهای مهمی رسیده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین منظور مراسم E۳ با هدف به رخ کشاندن دستاوردهای صنعت گیم هرسال برگزار می‌شود. در این مراسم شرکت‌های بزرگ بازی‌‌سازی از کشورهای مختلف گرد هم جمع می‌شوند تا جذاب‌ترین بازی‌های خود را به علاقه‌مندان صنعت گیم نشان دهند، شرکت‌های سخت‌افزاری نیز جدیدترین دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند تا نویدی از بازی‌هایی با گرافیک بیشتر در آینده بدهند.

در خرداد امسال مانند سال‌های دیگر شاهد برگزاری E۳ ۲۰۱۸ خواهیم بود و از آنجایی که زمان زیادی تا برگزاری این رویداد بزرگ صنعت گیم پیش‌رو نداریم در ادامه به عناوین بزرگی که احتمال رونمایی آن‌ها در این مراسم وجود دارد اشاره خواهیم کرد.

بازی Rage 2

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

اولین نسخه از این بازی برای نسل قبلی کنسول‌ها منتشر شد و در آن زمان یکی از پرگرافیک‌ترین بازی‌های رایانه‌ای بر روی کنسول‌ها بود. در این بین باخبر شدیم شرکت Bethesda به‌عنوان ناشر این بازی اخیراً دمویی از دومین نسخه از بازی Rage را به نمایش گذاشته است. اولین نسخه در سبک اول شخص ساخته شده بود و از قرار معلوم Rage ۲ نیز در همین سبک‌‌و‌سیاق خواهد بود. جالب است بدانید وظیفه توسعه‌بازی Rage ۲ بر عهده استودیو Avalanche است که ید طولایی در ساخت بازی‌های پرفروش کامپیوتری دارد. خبر خوشحال کننده برای طرفداران بازی Rage ۲ این است که در مراسم E۳ ۲۰۱۸، قسمت‌هایی از گیم‌پلی این بازی جذاب را شاهد خواهیم بود.

بازی Ghost of Tsushima

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

شرکت بازی‌سازی Sucker Punch را با سری‌ بازی‌های معروف Infamous می‌شناسیم، از قرار معلوم داستان بازی جدید این شرکت در قرن ۱۳ میلادی و در میان سامورائی‌های تادندان مسلح ژاپنی در جریان خواهد بود. با توجه به سابقه درخشانی که از Sucker Punch سراغ داریم و همچنین پیش‌نمایش‌های بازی Ghost of tsushima انتظار می‌رود با یک عنوان تراز اول و جذاب سروکار داشته باشیم.

بازی Death Stranding

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

امکان ندارد اهل بازی‌های رایانه‌ای باشید و نام هیدئو کوجیمای افسانه‌ای به گوش شما نخورده باشد. این مرد بزرگ صنعت بازی‌های کامپیوتری که با سری بازی‌های Metal Gear توانایی‌های خود را به اثبات رسانده، در حال ساخت بازی Death Stranding است. بازی Death Stranding اولین تجربه مستقل این بازی‌ساز بزرگ است و هنرپیشه‌های معروفی مانند Norman Reedus و Mads Mikkelsen در این بازی حضور دارند که به لحاظ گرافیکی چهره این هنرپیشه‌ها در بازی با ظرافت بسیار بالایی به تصویر کشیده شده است.

تاکنون دموهای زیادی از بازی Death Stranding دیده‌ایم اما کوجیما گیم‌پلی از این عنوان را به‌نمایش نگذاشته است، در این بین سونی وعده داده تا اطلاعات بیشتری را از این بازی پرطرفدار در E۳ ۲۰۱۸ با هواداران به اشتراک بگذارید، با این حساب چه بسا که کوجیما علاقه‌مندان را با نمایشی جذاب از گیم‌پلی بازی Death Stranding انگشت به‌دهان بگذارد.

بازی مرد عنکبوتی

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

تاکنون نسخه‌های مختلفی از بازی مرد عنکبوتی ساخته شده است اما این بار سازنده بازی مرد عنکبوتی شرکت Insomniac است که ید طولایی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای دارد، از طرف دیگر این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ توسعه‌ داده می‌شود و در نتیجه انتظار یک عنوان جاه‌طلبانه و جذاب را داریم. سونی حدود ۲ سال پیش بازی مرد عنکبوتی را در مراسم E۳ ۲۰۱۶ رونمایی کرد و به این ترتیب انتظار می‌رود این بازی از آن زمان تاکنون مراحل ساخت خود را به‌خوبی طی کرده باشد و نسخه‌ای کامل از گیم‌پلی بازی مرد عنکبوتی را در E۳ ۲۰۱۸ شاهد باشیم. لازم به ذکر است این بازی سه ماه دیگر در تاریخ ۱۶ شهریور رسما عرضه خواهد شد.

بازی The Last of Us: Part II

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

قصد نداریم از کنسول بازی خاصی طرفداری کنیم اما حقیقت را باید گفت که سونی برای کنسول پلی‌استیشن سنگ‌تمام گذاشته است و نسخه‌های مختلف این کنسول همیشه بهترین عناوین انحصاری را در اختیار داشته‌اند. بازی The Last of Us: Part II نیز دنبال نسخه اول همین بازی است که در کنسول پلی‌استیشن ۳ حسابی گل کاشت و بسیاری از منتقدین صنعت گیم این بازی را بهترین بازی پلی‌استیشن ۳ می‌دانند. خوشبختانه نیل دراکمن، کارگردان و مرد شماره یک بازی The Last Of US تأیید کرده است که نمایش خوبی از نسخه دوم این بازی را درE۳ ۲۰۱۸ شاهد خواهیم بود. به این ترتیب هواداران امید دارند چشمشان به جمال گیم‌پلی این بازی جذاب و پرهیجان در این مراسم روشن شود.

بازی The Division 2

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

بازی The Division در سال ۲۰۱۶ با سبک تیراندازی اول شخص برای گیمرهای آنلاین منتشر شد، این بازی در آینده‌ای نه‌چندان دور در نیویورک رخ می‌دهد و کسب‌ موفقیت‌های بسیار ناشر بازی را به فکر ساخت دومین نسخه از The Division انداخته است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از The Division ۲ منتشر نشده است اما شرکت Ubisoft وعده داده تا تصاویر و اطلاعات بیشتری از این عنوان آنلاین پرطرفدار را در E۳ ۲۰۱۸ شاهد باشیم.

بازی Skull and Bones

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

داستان‌های مربوط به زندگی و ماجراجویی‌های دزدان دریایی جذابیت خاص خودش را دارد و این امر باعث شده تا اخیراً شاهد عناوینی با داستان‌هایی در خصوص دزدان دریایی باشیم. بازی Skull and Bones نیز که در مراسم E۳ سال گذشته رونمایی شد از مراحل نبردهای دریایی بازی Assassin's Creed IV: Black Flag الهام گرفته است و یک بازی تمام‌عیار در دوران دزدهای دریایی قدیم را به تصویر می‌کشد. شرکت Ubisoft وعده داده است تا بازی Skull and Bones در سال ۲۰۱۹ علاقه‌مندان داستان‌های دزدان‌دریایی را با این بازی حسابی سرگرم کند.

بازی Anthem

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

یکی دیگر از بازی‌های بزرگ و آینده‌داری که حضور آن در E۳ ۲۰۱۸ پیش‌بینی‌ می‌شود بازی Anthem است. این بازی ساخت دست استودیو BioWare است و اگر با این استودیو آشنا باشید حتماً سه‌گانه‌های Mass Effect یا Dragon Age را می‌شناسید، این بازی‌ها در سبک RPG بود و تکنفره انجام میشد اما از قرار معلوم بازی Anthem یک بازی تیراندازه چند نفره است که بازیکنان در فضای آنلاین باید به یکدیگر برای محافظت از دیوارهای شهر در برابر هیولاهای خشمگین کمک کنند. شرکت EA به عنوان ناشر این بازی وعده داده تا اطلاعات بیشتری از بازی Anthem را در E۳ ۲۰۱۸ با هواداران درمیان بگذارد و با توجه به اینکه این بازی حدود یک سال دیگر منتشر خواهد شد چه بسا گیم‌پلی از بازی Anthem را نیز در این مراسم شاهد باشیم.

بازی Shadow of the Tomb Raider

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۱)

یکی دیگر از عناوینی که به تازگی معرفی شده و چشم‌انتظار خبرهای بیشتری از آن در E۳ ۲۰۱۸ هستیم سومین نسخه از سری جدید بازی‌های Tomb Raider است. در حال حاضر به غیر از چند تریلر و عکس، اطلاعات زیادی از گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider به بیرون منتشر نشده است و بدون شک گیمرها بی‌صبرانه منتشر اطلاعات بیشتری از این بازی پرطرفدار در E۳ ۲۰۱۸ هستند. بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است ۲۳ شهریور ماه سال جاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های خانگی منتشر شود.

ادامه دارد...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      جااااانم...چه خوبن

      پاسخ ها

      • joker

        قیمتشون هم خوبه

    • بدون نام

      ما که پولمون نمیرسه خوش به حال اونا که میخرن و لذت میبرن

    • علیرضا

      یک سوال داشتم یعنی 16 شهریور مردعنکبوتی وارد ایران می شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج