۷۲۰۳۰۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بازدید از موزه ملی رکورد شکست

مدیر موزه ملی ایران اعلام کرد که در روز جهانی موزه‌ها ۴۲هزار و ۷۱۵ نفر از موزه ملی و ۱۸هزار و ۵۶۵ نفر از نمایشگاه لوور بازدید کردند و این نمایشگاه تا پیش از اذان مغرب پذیرای علاقه‌مندان بود.

خبرگزاری فارس: جبرئیل نوکنده مدیر موزه ملی ایران گفت: «در روز جهانی موزه‌ها ۴۴هزار و ۷۱۵ نفربازدید از موزه ملی و ۱۸هزارو ۵۶۵ نفربازدید از نمایشگاه لوور صورت گرفت که این یک رکور در آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه لوور به‌شمار می‌آید. همچنین مجموعه موزه ملی بیشترین بازدید تاریخ خود را در این روز تجربه کرد و با توجه به تعداد بسیار بالای بازدیدکنندگان از موزه ملی و نمایشگاه لوور الزامات امنیتی و ارائه خدمات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.»

مدیر موزه ملی ایران تصریح کرد: «طبیعی است اشیائی که از کشور دیگری نزد ایران به امانت گذاشته شده است به لحاظ حفظ امنیت دارای حساسیت ویژه‌ای باشند. از این رو با توجه به قرارگیری در ایام ماه مبارک رمضان و روزه‌دار بودن کارکنان مجموعه موزه ملی و با توجه به لزوم حفظ امنیت اشیای موزه لوور قرار شد این نمایشگاه تا پیش از اذان مغرب پذیرای بازدیدکنندگان باشد تا بتوان خدمات مطلوبی ارائه کرد.»

بازدید 203 نفر از نمایشگاه لوور

نوکنده بیان کرد: «نمایشگاه لوور برگ برنده‌ای در فعالیت‌های درخشان موزه ملی است. تاکنون ۲۰۳هزار نفر از نمایشگاه لوور بازدید کرده‌اند. همچنین در دو ماه ابتدای سال ۹۷ تعداد بازدیدکنندگان از موزه ملی به بیش از ۳۰۰هزار نفر رسید در حالیکه این میزان در کل سال گذشته ۲۲۵هزار نفر بود.»

وی در پایان تأکید کرد: «همواره خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان از مجموعه موزه ملی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه است و همکارانم تلاش کرده‌اند باوجود این حجم از بازدیدکننده، به نحو احسن پذیرای بازدیدکنندگان باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مفت باشه کفت باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج