جاباما
۷۲۰۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

زنیدپور: از پژمان نوری الگو می گیرم

هافبک چپ جنوبی فصل گذشته گسترش فولاد ممکن است در فصل جدید برای شانزدهمین بار لباس یک تیم باشگاهی را به تن کند.

ورزش سه: نام میلادزنیدپور در اواسط دهه هشتاد در فوتبال ایران به عنوان یک هافبک چپ با استعداد مطرح شد به طوری که دو تیم مطرح پایتخت از همان ابتدا به دنبال جذب او بودند اما این چپ پای اهوازی تغییر مداوم باشگاه را به حضور در استقلال و پرسپولیس ترجیح داد و در طی ۱۲ سال در ۱۵ تیم مختلف بازی کرد و این احتمال هست که سال آینده نیز او با یک تیم متفاوت در فوتبال ایران حضور داشته باشد. میلاد زنیدپور متولد سال ۱۳۶۵ است و اولین بار به عنوان یک بازیکن جوان در فولاد مطرح شد. او سپس به سایپا پیوست و بعد از آن در تیم های پیکان، راه آهن، استیل آذین، داماش، سپاهان، پیکان، ملوان، ذوب آهن، نفت مسجد سلیمان، اربیل عراق، راه آهن، آرمی یونایند تایلند بازی کرد. او فصل گذشته و بعد از حضور فیروز کریمی به این تیم پیوست. او زمانی یکی از ستاره های جوان لیگ ایران و یکی از گرانترین بازیکنان فوتبال ایران بود که انتظار می رفت یکی از یاران سمت چپ تیم ملی هم باشد با این حال او در ۳۱ سالگی انگیزه زیادی دارد تا به روزهای اوج گذشته بازگردد.

-فصل را با گسترش فولاد به پایان بردی. درحال حاضر چکار می کنی و برنامه آینده ات چیست؟

درحال حاضر تهران هستم و تمریناتم را اختصاصی انجام می دهم. من اکنون بازیکن آزاد هستم و قراردادم به پایان رسیده اما اولویتم گسترش فولاد است.

-چقدر ماندن فیروز کریمی در این تیم در ماندن خودت تاثیر دارد؟

فعلا که هیچ چیزی معلوم نیست اما آقای کریمی با گسترش واقعا نتایج خیلی خوبی گرفته است. او تیمی را که شانزدهم شده تحویل گرفت و در رتبه هشتم تحویل داد و به نظرم این نتیجه عالی است.

-کجا بودی و چه شد به گسترش فولاد آمدی؟

من ایران نبودم و در آرمی یونایتد تایلند بازی می کردم. در آنجا شرایط و دریافت مالی خوبی داشتم. اما اینکه چرا برگشتم چون شاگرد آقای کریمی بودم و به نظرم پیشنهاد ایشان برایم خیر بود و نتایج خوبی با گسترش گرفتیم.

-آیا در حال حاضر پیشنهادی ازتیم های دیگر لیگ برتر داری؟

همه می دانند که من از زمانی که در فوتبال ایران بودم هیچگاه بازارگرمی نکردم. به نظرم توانایی بازیکنان معلوم است و توانایی میلاد زنید پور هم مشخص است. راستش دو تا تیم با من صحبت کرده اند ، نمی گویم ده تیم اما دو تیم به من پیشنهاد داده اند اما همانطور که گفتم اولویتم گسترش فولاد است.

-زمانی یکی از بهترین چپ پاهای فوتبال ایران بودی آن هم در برهه ای که چپ پاهای خوب کم نبودند. الان وضعیت چپ پاها را چگونه می بینی؟

با تمام احترامی که برای بازیکنان چپ گا قائل هستم باید بگویم بازیکن چپ پای خوب زیادی نداریم. ۸-۹ سال پیش اما بازیکنان چپ گایی مثل علیرضا نیکبخت، مهرزاد معدنچی، بهشادیاورزاده، میثم منیعی را داشتیم که صاحب سبک بودند اما الان با تمام احترامی که قائلم به غیر از احسان حاج صفی و وحید امیری چپ پای خوبی نداریم.

-لیست تیم ملی برای جام جهانی هم اعلام شد. نظرت چیست؟

آقای کی روش مربی بزرگ و باکلاسی است اما بعضی چیزها تعجب برانگیز است. مثلا صادق محرمی دفاع راست پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان ایران در فصل قبل بود و می توانست در تیم ملی باشد. از این موارد چندتایی هست که بهتر است کارشناسان راجع به آن نظر بدهند.

-خودت در 31 سالگی چقدر انگیزه و امید داری که بتوانی باردیگر لباس تیم ملی را بپوشی؟

من سرم را انداخته ام پایین و آمده ام با تمام وجود کارکنم تا به اهدافم برسم. به نظرم فصل قبل عملکرد خوبی داشتم و اهل فن این را خوب می فهمند. من امسال در ۱۶ بازی تیم در ترکیب اصلی بودم. خداپدر آقا فیروز را بیامرزد که تیمی را که شانزدهم بود به رتبه هشتم رساند و البته به من هم کمک زیادی کرد که از نظر فنی و روحی و روانی بتوانم شرایط خوبی داشته باشم. من تمام تمرکزم را گذاشته ام و مطمئن هستم که باردیگر به تیم ملی دعوت می شود. در اینجا جادارد یادی بکنم از پژمان نوری عزیز. من زمانی که ۲۵-۲۶ ساله بودم و در اردوی تیم ملی حضور داشتم پژمان نوری در ۳۳ سالگی به تیم ملی دعوت شد و همه بازیکنان از این موضوع تعجب کرده بودند. اما او با تلاش زیاد توانست در آن سن و سال به خواسته اش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج