۷۲۰۴۲۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

عکسی از گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ

اردوگاه اندروید قطعا گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را به سرعت فراموش نکرده است، زیرا این دو محصولات خوبی هستند اما برای بسیاری از کاربران کمی بیشتر ناامیدکننده بوده‌اند. به طور مثال، در این دیوایس‌ها هیچ نوآوری واقعی وجود ندارد و نسبت به اعضای خانواده گلکسی S۸ تنها از نظر داخلی قدرتمندتر شده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ با گوشی گلکسی اس ۱۰ خود می‌خواهد بازی را عوض کند.

وبسایت گجت نیوز: تصویر تازه‌ای از یک گوشی کاملا بدون حاشیه و تمام صفحه منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S۱۰) است. این گوشی احتمالا در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی می‌شود.

عکسی از گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ

اردوگاه اندروید قطعا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به سرعت فراموش نکرده است، زیرا این دو محصولات خوبی هستند اما برای بسیاری از کاربران کمی بیشتر ناامیدکننده بوده‌اند. به طور مثال، در این دیوایس‌ها هیچ نوآوری واقعی وجود ندارد و نسبت به اعضای خانواده گلکسی S8 تنها از نظر داخلی قدرتمندتر شده‌اند. با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ با گوشی گلکسی اس 10 خود می‌خواهد بازی را عوض کند.

این روزها صحبت در مورد پرچمدار بعدی سری Galaxy S سامسونگ زیاد است. ما نیز دیروز در پستی اشاره کردیم که طراحی گلکسی S10 می‌تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد و طراحی آینده گوشی های سامسونگ و بازار موبایل را دستخوش تغییرات بزرگی کند. حالا یک روز پس از انتشار این گزارش، تصویر بسیار بی‌کیفیتی در فضای مجازی در حال دست به دست چرخیدن است که ادعا می‌شود مربوط به گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ می‌شود.

عکسی از گوشی گلکسی S۱۰ سامسونگ

این تصویر یک گوشی کاملا بدون حاشیه را به نمایش می‌گذارد که از چهار طرف خود فریم دخالتی بر عملکرد نمایشگر نخواهند داشت. اگرچه با توجه به کیفیت بسیار پایینی که عکس منتشر شده دارد، ما نمی‌توانیم به طور قطع تایید کنیم که آن مربوط به پرچمدار سال آینده سامسونگ خواهد بود! در طراحی یک گوشی تمام صفحه‌ی واقعی، قسمت بالای نمایشگر همیشه مشکل ساز می‌شود، زیرا آن محیط از سنسورهایی میزبانی می‌کند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. به همین منظور اپل همراه آیفون ایکس خود از طراحی ناچ استایل پرده برداری کرد تا تنها قسمت میزبان این سنسورها فاقد نمایشگر باشد و اطراف آن پوشیده از پنل است.

زمان معرفی گوشی گلکسی اس 10

آخرین اخبار از گوشی گلکسی اس ۱۰ نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا آن را در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ همراه یک نمایشگر فوق‌العاده شگفت انگیز که می‌تواند آیفون ۱۰ اپل را به زیر آب بکشد، پرده برداری خواهد کرد. یک افشاگر معروف با حساب کاربری Ice Universe در توییتر عنوان کرده است که این نمایشگر قادر به ارائه تراکم پیکسلی ۶۰۰ppi خواهد بود. با اسنتاد بر این جزئیات، گوشی جدید سامسونگ می‌تواند از یک تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ یا حتی مدل جدیدتر احتمالی آن با نام اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت بگیرد. علاوه بر این، حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز در این گوشی محتمل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا کشور کره کجاس ایران کجاس یه زمانی توکشورخودمون کارگری یکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر شاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج