۷۲۰۴۷۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

مهاجری: کی‌روش دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کی‌روش و هیچ مربی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و قطعاً او برای این تصمیماتش دلیل دارد.

خبرگزاری تسنیم: رضا مهاجری در مورد هجمه‌ای که روی محمدرضا خانزاده بعد از خط خوردن وریا غفوری و سید‌جلال حسینی از تیم ملی وجود دارد، گفت: به‌عنوان فردی که یک فصل سرمربی محمدرضا خانزاده بوده‌ام باید بگویم این جوان یک مهره مؤثر از نظر فنی و بااخلاق برای تیم من بود. مؤثر از این جهت که هر موقع از او خواستیم در دفاع راست بازی کرد و هر زمان نیاز بود در پست دفاع میانی به میدان رفت. او چه در پست دفاع و چه پست تخصصی‌اش دفاع میانی عملکرد خیلی خوبی داشت. در کنار آن چهار گل هم برای ما به ثمر رساند که بسیار ارزشمند بودند. ضمن اینکه خانزاده چند بازی هم با وجود مصدومیت به میدان رفت که این کارش هم از نظر اخلاقی برای ما ارزش زیادی داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر او سرمربی تیم ملی بود از بین سید‌جلال حسینی و محمدرضا خانزاده کدام یک را انتخاب می‌کرد، یادآور شد: اصلاً بحث قیاس این دو بازیکن نیست. شما در مورد توانایی‌های خانزاده پرسیدید و من به‌عنوان مربی او عملکرد فصل گذشته‌اش را نقد کردم. اگر در مورد سید‌جلال هم بپرسید نظرم این است که او سال‌های سال است که جزو بهترین مدافعان ایران است. من سید را از زمانی که در ملوان بود می‌شناسم و او همواره به هر تیمی رفت موفق بود و پیراهن تیم ملی را هم برتن داشت. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر توانایی‌های بالای سیدجلال شود، اما اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته او را از تیم ملی خط بزند باید به نظرش احترام گذاشت. کی‌روش و هیچ مربی دوست ندارد با آبروی خودش بازی کند و قطعاً او برای این تصمیمش دلیل دارد.

سرمربی پیشین پدیده در واکنش به این موضوع که آیا خانزاده شایسته قرار گرفتن در لیست ۲۴ نفره تیم ملی بوده است یا نه، خاطر نشان کرد: مطمئن باشید اگر خانزاده بازیکن ضعیفی بود کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. انصافاً هم خانزاده در هر دیدار تدارکاتی که برای تیم ملی به میدان رفته عملکردش خوب بوده است. شما باید ببینید سرمربی از بازیکنش چه می‌خواهد و تا زمانی هم که بازیکن مربی خود را مجاب نکند مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. نمی‌دانم واقعاً این هجمه‌ها روی خانزاده به خاطر چیست و به‌عنوان سرمربی او اعتقاد دارم شایسته رفتن به جام جهانی است.

مهاجری در مورد آینده خودش و پیشنهاداتی که از تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی به دستش رسیده است، تصریح کرد: باید آینده فرا برسد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. چند پیشنهاد به دستم رسیده است و ان‌شاءالله در یک هفته آینده تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد. به دنبال این هستم تا در یک فضای آرام و بی‌حاشیه کار کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با آبروی ما چی؟

    • محمد

      سرمربی سوئد وقتی زلاتان رو خط زد یا وقتی تو برزیل کاکا و رونالدینیو خط خورد این همه سر و صدا نشد ولی ایران همه از سرمربی تیم ‌محق ترن بازیکن انتخاب کنن

    • بدون نام

      لعنت به کیروش حقه باز...حیف سید جلال نبود؟

    • بدون نام

      کیروش بزرگ موفق پرافتخارباتعصب ودرستکار... بایدبگه چطورشده وریا سیدجلال کاوه وحسینی دعوت نکرده وبگه جاش کیاروچرادعوت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شماهاازمربیگری چیزی بلدبودیدچرامربی خارجی آوردید
        حالاهم خارجی آوردیدبذاریدکارشوانجام بده سیدجلال اگه خوب باشه پرسپولیس بایدقهرمان آسیابشه این درست نیست هرچی باب دل شماباشه آنطوربشه تاحالا هرچی تیم ملی لیست داده نظرمردم بوده بنظرمن مربی بایدتیم انتخاب کنه نه مردم اگه اینطورنیست چرابرای مربی خارجی هزینه میکنیددوتیم برترمامربیشون خارجیه این نشون میده مربیان داخلی کمی نقص دارن

    • بدون نام

      اولا که راست میگه کیروش نمیاد کارنامه ی خودشو بخاطر لجبازی با بقیه خراب کنه مخصوصا تو جام جهانی که برای تغییر تیم به نتایج خوب نیاز داره دوما کنار گذاشتن سید جلال لجبازی نیست این شگرد کیروشه که بازیکنانی که سناشون میره بالارو کم کم کنار میزاره مثل آندو و اینا سوما فقط کیروشه که یه تغییر تو تیم میده باید فحش بخوره مگه برانکو مسلمانو نزاشت رو نیمکت مگه این همه جای ماهینیو عوض نکرد مگه تو بدترین شرایط بدترین تعویضارو انجام نداد پس چرا سر برانکو میشه هرچی برانکو بگه ولی سر کیروش میشه لجبازی؟؟؟؟!!

    • ارتش سرخ

      نمیدونم ازچی کی روش خوشتون میاد ! حقه بازی که دومی نداره.اوناکه سنگشو به سینه میزنن بایک سیاست نفاق روبرو هستند! میسوزه که چرا یکی طبقه دوم ورزشگاه رو میخره که تماشاچی مجانی برن ، میسوزه ذوب از اصفهان اتوبوس میاره ، میسوزه که مربیان و بزرگترای تیم های پایتخت چرا برا بازی ازبکستان جواب حرافی وتوهین وکم محلی به ایرانیانرو دادند و ورزشگاه خالی بود!! حالا ببینیدچطور انتقام میگیره وپارو فراتر میذاره! خیلی از بالا نگاه میکنه به ایرانی به خودتون بیایید!!!! ایرانی هیچی نداشته باشه ، غیرت و عرق رو دارن وخودمومیگم نرفتم که بخودش بیاد مرد پرتقالی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج