۷۲۰۵۵۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نیم‌نگاه کی‌روش به فردا؛ جام جوانی

 کی‌روش در فاصله جام جهانی برزیل تا روسیه نشان داد که روی بازیکنان زیر ۲۵ سال‌اش برای جام جهانی بعدی حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

وبسایت نود: کی‌روش در فاصله جام جهانی برزیل تا روسیه نشان داد که روی بازیکنان زیر ۲۵ سال‌اش برای جام جهانی بعدی حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

هفت بازیکن از لیستی که دیروز کی‌روش منتشر کرد، در جام جهانی برزیل هم حضور داشتند. کی‌روش در جام جهانی قبلی پژمان منتظری، احسان حاجی‌صفی، اشکان دژآگه، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد را همراه با خود به برزیل برده بود که حالا مسافر جام جهانی روسیه می‌شوند. ضمن اینکه خانزاده هم راهی برزیل شده بود ولی به‌عنوان آخرین خط‌خورده کی‌روش جایی در لیست نهایی نداشت.

نکته جالب توجه این بود که سه تا از ۵ بازیکن دور قبل که در آن زمان سن‌شان از عدد ۲۵ عبور نکرده بود و آمادگی حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را داشتند حالا راهی روسیه می‌شوند. احسان حاجی‌صفی در جام جهانی قبلی ۲۴ سال داشت که حالا در ۲۸ سالگی و اوج پختگی به روسیه می‌رود. کی‌روش به جهانبخشِ ۲۰ ساله اعتماد کرده بود که حالا ستاره تیم‌اش است. کریم انصاری‌فرد هم زمانی که مسافر جام جهانی برزیل شده بود ۲۴ سال داشت و حالا در ۲۸ سالگی دومین جام‌جهانی‌اش را تجربه می‌کند. از آن لیست فقط بختیار رحمانی و رضا حقیقی با وجود سن زیر ۳۰ سال اعتماد دوباره کی‌روش برای حضور در جام جهانی را از دست دادند.

اتفاقی که امیدواری را در دل ملی‌پوشان جوان‌تر زنده می‌کند. حالا کی‌روش دقیقا نیمی از لیست‌اش را از بین بازیکنانی انتخاب کرده که هنوز سن‌شان از ۲۵ سالگی عبور نکرده و برای جام جهانی بعدی هم فرصت تجربه دوباره دارند. در این لیست علیرضا بیرانوند ۲۵ ساله، امیر عابدزاده ۲۵ ساله، میلاد محمدی ۲۴ ساله، روزبه چشمی ۲۴ ساله، مجید حسینی ۲۱ ساله، سعید عزت‌اللهی ۲۱ ساله، سامان قدوس ۲۴ ساله، علیرضا جهانبخش ۲۴ ساله، مهدی ترابی ۲۳ ساله، علی قلی‌زاده ۲۲ ساله، مهدی طارمی ۲۵ ساله و سردار آزمون ۲۳ ساله حضور دارند که در صورت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ با پختگی کامل آماده حضور در آن تورنمنت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا چرند می نویسید ؟؟؟ دژاگه جوانه ؟؟ منتظری جوانه ؟؟؟ قوچان نژاد جوانه ؟؟؟ و.......

    • بدون نام

      مسودشجاعی شل اقارودعوت نمیکردین

    • بدون نام

      نویستده خفه شولطفن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج