۷۲۰۶۱۱
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بعیدی نژاد: ایران مقابل ترامپ، متحد است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز دوشنبه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد که ایران مقابل سیاست های جدید ترامپ متحد و یکپارچه است.

خبرگزاری مهر: حمید بعیدی نژاد با انتشار یادداشتی در اینستاگرام نوشت: محققان و اندیشکده های مطالعات امنیت بین‌المللی در همان دقایق اولیه بعد از سخنرانی وزیر خارجه آمریکا با تعجب و نوعی مضحکه، سیاست اعلام‌شده‌ی دولت آمریکا مقابل ایران را توهم، و تحقق آن را غیرممکن خواندند.

وزیر خارجه آمریکا امروز در اظهاراتی مدعی شد برجام برای جهان و آمریکا بد بود و با تکرار اتهامات گفت: برجام جاه‌طلبی و سلطه‌جویی ایران را تمام نکرده است و آن‌ها می‌خواهند از ورای خاورمیانه عبور کنند.
وی افزود: ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را کنار بگذارد و به دنبال راکتور آب‌سنگین نباشد. همچنین ایران باید به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دهد آزادانه در سراسر کشور بازرسی‌های خود را انجام دهد.

بعیدی نژاد در این خصوص نوشت: دولت ترامپ در یک سال و نیم گذشته خیلی تلاش کرد که جوهر اصلی نفرت خود نسبت به برجام را به دلیل اینکه می‌دانست مورد مخالفت صریح جهانی قرار می‌گیرد، ظاهر نسازد و آن را با عباراتی مانند ضرورت اصلاح برجام 'در برخی زمینه‌های مشخص' بپوشاند. اما امروز که به آخر خط رسید آن را رو کرد: سیاست غنی‌سازی صفر.

وی تصریح کرد: پذیرش غنی‌سازی مهم‌ترین دستاورد برجام و اساس محوری آن توافق است و تنها تغییر سیاست دولت اوباما در پذیرش غنی‌سازی بود که آغاز مذاکرات برجام را باعث گشت.

سفیر ایران در لندن افزود: بازگشت به سیاست گذشته 'غنی‌سازی صفر' به این معناست که برجام ازنظر آمریکا اصلاً قابل اصلاح هم نیست. تمامی برجام بر محور اساسی انجام غنی‌سازی نوشته‌شده است و امکان ندارد برجام را بتوان منهای برنامه غنی‌سازی حتی اصلاح کرد.

وی ادامه داد: دولت ترامپ امروز بجای آنکه سیاست جدیدی را اعلام کند بیش از همه‌وقت خوی استکباری و متوهم آمریکا را به نمایش گذاشت.

بعیدی نژاد تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران در مردود دانستن سیاست جدید دولت ترامپ متحد و یکپارچه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بوسه بر خاک ايران

      گرسنگي وبي پولي با اتحاد منافات داره.

    • یعقوب

      حالا میتونی جنگ راه بیندازی بچه های خودتون که نمیرن

    • یعقوب

      حالا میتونی جنگ راه بیندازی بچه های خودتون که نمیرن

    • بدون نام

      بسم الاه الرحمن الرحیم. این کره آبی وخاکی توران در برابر ایران صفر بلکه زیرصفر هست دال بر اسبات آن گر ما آی مردم بزرگ ایران با آن فرهنگ کهن (؟) گر ما پنج قدم را در نظر بگیرید سه قدم به عقب بر گردید دنیابین ایران کی هست توران چی هست سازمان ملل بداند آیا این سازمان (؟!) فقط وفقط برای تقسیم ایران بوده وهست پس آمریکای دیکتاتور آدم خور بداند کوچکترین جرقه به ایران بزر گ پیش آید حدعآقل مرز ایران تیر آرش هست مرز نادر. ما با ملت آمریکا همچون برادر دشمن با دولت خون آشام آمریکا میباشد پس این دولت بداند فرماندهان کورش کبیر همچون مار جعفری هر لحظه آماده اند وهیچ حراسی از موشک ‌یا هواپیما ندارند وهمچون آدمها ی شیر دل بمانند مار جعفری آماده هستند ودنیا بداند که این آدمها در این هشت سال جنگ فقط کار وعملشان نظارت بوده واسلام

    • بدون نام

      نه بابا
      بنده در مقابل شماها طرفدار ترامپ هستم
      حداقل اون تکلیفش با خودش مشخصه . هر روز رنگ عوض نمیکنه . تا ابد ایران براش دشمن محسوب میشه . کاربلده. دلباخته بیگانگان نیست

    • بدون نام

      جناب بعیدی نژاد یک دوره اموزشی داشتیم زمان امتحان سوال شده بودامریکای امپریالیسمی چگونه کشوری است من از روی شوخی نوشتم(این امپریالیسم انقدر موزی و حقه باز است که کسی نمتواند ان را بشناسد )شاید خیلی خنده دار ولی واقعیت همین بود اما برادر گرامی شما چرا فکر میکنید هنوز ۵۷است و ملتها بیخبر از واقعیت بعیدی بعید است که ندانی ملتها هم شعور دارند میدانند نه تنها شما بلکه عربستان القاهده لبنان حماس طالبان حزب الله بن لادن و اخوان المسلمین حوثی و اردوغان السیسی و همه گروها مامورین طرحهای و بعلیدن ثروت کشورهای اسیا و افریقا برای بقای و چرخش کارخانهای تسایحاتی واقتصادی اروپا و امریکا هستید منتها با شعارهای فریبنده و القاب عناوین فریبنده با چهره ضدیت با اروپا امریکا خود را وکیل مدافع ملتهای افریقا اسیا جلوه مدهید اگر غیر از این بود ۷۰ساله اسراییل و لبنان سوریه اسد و اعراب با هم جنگ زرگری چهل ساله ایران هم به این جنگ زرگری اضافه شده خب برادر این چه مبارزه ای و حق خواهی و یا حتی زورگویی امریکاست که تمام نمیشود اگر واقعیت داشت یا انها تا به حال همه این گروها و سازمانها را نابود یا این کشورها و سازمانها بر انها پیروز این مطلب جنگ زرگری باید ادامه داشته باشد تا بهانه ای برای تداوم حضور انها و بعلیدن ملتهای افریقا اسیا بنازم به مردانگی احمدی نژاد که با سراحت گفت

    • کارمند

      با اینهمه تبعیض وفقرو فاصله طبقاتی زیاد هم مطمئن نباشید

    • بدون نام

      باز هم که دارید گول میخوردی چرا نمیگی آمریکا و میگی ترامپ یعنی فکر میکنی فقط ترامپ آدم بدس خیلی ساده و بی‌خردی هست گه فکر کنید ترام تنها آدم بده هستش نه عزیزم نه دشمن ما آمریکا هست شیطان بزرگ

    • بدون نام

      منم سفیر باشم وظیفمه همینو بگم ولی وقتی یه جوان بیکار و بی پول و بدون اینده هستم جور دیگه ای میبینم قضیه رو

    • منوچهر شمسی

      من فقط جواب تیتر شمای نویسنده میدم .ایران با کی متحد است ؟؟؟ اگه منظورت خودمان است نگاهی به اوضاع بینداز بد نیست.

    • بدون نام

      مردک اين توهم توست

    • بدون نام

      چطوری سانسورچی

    • خلیلی قوشچی

      میشه بفرمایید کدوم اتحادو همدلی؟
      یه نظر سنجی آزاد بزارید ببینید حرفهای کی خریدار داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج