جاباما
۷۲۰۶۱۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

غایب بزرگ ترکیه؛ حسرت رویارویی با پسر بد

 با وجود حضور ستاره‌های ترکیه در لیست این تیم برای بازی مقابل ایران، آنها یک غایب بزرگ برای این بازی دارند.

وب‌سایت نود: لیست تیم ملی ترکیه برای بازی دوستانه با ایران مشخص شد. ترکیه مهمترین و شاید بتوان گفت تنها حریف قدرتمند ایران در بازی‌های دوستانه قبل از جام‌جهانی است. تیمی که حالا در لیستش بسیاری از بازیکنان اصلی‌اش هم حضور دارند تا شاگردان کی‌روش یک بازی دوستانه واقعی را قبل از روسیه تجربه کنند.

حضور لژیونرهای نام آشنایی مانند چالهان اوغلو از میلان و چنگیز اوندر از رم خبر از حضور حریفی قدرتمند مقابل ایران می‌دهد. با این حال یک جای خالی بسیار بزرگ در ترکیب شاگردان لوچسکو وجود دارد که البته غیبت او تقصیر کادرفنی این تیم نیست! آردا توران بازیکن فصل گذشته بارسلونا و ستاره فعلی باشاکشهیر به دلیل محرومیت ۱۶جلسه‌ای نمی‌تواند تیم کشورش را فعلا همراهی کند. بازیکنی که حضور او برای تیم ملی ایران می‌توانست محک بسیار خوبی باشد. او حدود یک سال قبل پس از درگیری با یک خبرنگار توسط فاتح تریم از تیم ملی اخراج شد، بعد از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، پس از جدایی تریم دوباره برگشت و دوباره کنار گذاشته شد و حالا محروم شده است. دردسرهای آردا علاوه بر خودش و تیم ملی ترکیه، فرصت بازی مقابل یک فوق ستاره را از بازیکنان ایران هم گرفت.

تیم ملی پیش از این نشان داده که عملکرد چندان موفقی مقابل تک ستاره‌های ندارد. در جام‌جهانی قبل مسی از آرژانتین و ادین ژکو از بوسنی بازیکنانی بودند که فوق ستاره تیم‌شان محسوب می‌شدند و هر دو توانستند دروازه تیم ملی ایران را باز کنند. یا در بازی دوستانه با سوئد هم زلاتان به ایران گل زد. این مشکل تیم ملی ایران و ضعف در مهار تک‌ ستاره‌ها می‌تواند ایران را در روسیه مقابل اسپانیا و پرتغال باز هم با مشکل مواجه کند. حضور ستاره تیم ملی ترکیه می‌توانست تمرین خوبی برای تیم ملی ایران باشد اما دردسرهای آردا، این فرصت را از شاگردان کی‌روش گرفت. حالا تیم لوچسکو بدون بزرگترین ستاره سال‌های اخیر فوتبال ترکیه مقابل شاگردان کی‌روش صف‌آرایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      ای نودی ها ای وب سایت نود ما چه کنیم از شرو. ور. گفتن شما آخه مگه بازیکنای یک دنیا. ننشون. مرده. که شما اردا توران را یک فوق ستاره اعلام میکنی مگه قراره. اردا. زیر میزی بده که اینقدر شلخته. پلخته خبر میدید بیرون. اگه اون فوق ستاره است پس کریس رونالدو ومسی. وامید ابراهیمی چه لقبی برازنده شان است جان مولا دقت کنید گوشت آدم میربزه از بعضی خبراتون. ....شما جای فوق ستاره میتوانستید بنویسید ارتا توران بازیکن بسیار توانمندی است اون لقبی که شما نوشتید فقط مختص به آن سه نفر است که نامشان را در بالا قید کردم ونه هیچکس دیگر

      پاسخ ها

      • یونس پرسپولیسی

        خداوکیلی چی نوشتی تو

      • بدون نام

        اخه امید ابراهیمی کجاش فوق ستاره است خخخخخ چه حرف خنده داری زدی

    • ملک نژاد

      امید ابراهیمی را نوشته فوتبال و فیلم کرده واقعا شما چقدر ساده اید که پیام میدید ابراهیمی کجاش شبیه رونالدو است؟؟؟؟؟ اتفاقا خیلی هم با سیاست زیبایی اسم ابراهیمی را آورده کمی حداقل فکر کنید وبعد کامنت بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج