۷۲۰۶۲۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

ارائه نرم‌افزار و سیم کارت رایگان در نمایشگاه قرآن

مدیر بخش رسانه و فضای مجازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از ارائه محصولات مجازی و نرم‌افزارهای قرآنی به‌صورت رایگان در نمایشگاه خبرداد.

خبرگزاری تسنیم: محمد مهدی عزیززاده مدیر بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن به تشریح برنامه‌های این بخش پرداخت و گفت: برای نخستین‌بار این بخش با هدف ارائه محصولات قرآنی با دسته‌بندی موضوعی راه‌اندازی شد و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی درباره بخش‌های مختلف رسانه و فضای مجازی افزود: در بخش فضای مجازی و رسانه یک مانیتورینگ ارائه شد و فعالیت‌های رسانه‌ها به حضور بینندگان قرار گرفت.

عزیززاده به بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: دغدغه‌ای برای خانواده‌ها وجود دارد که این دغدغه برای حضور فرزندان در فضای مجازی مطرح می‌شود که برای این موضوع نیز در حوزه محصولات و مشاوره‌ها برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: رسم آئینه‌گی، مجموعه رسانه‌های قرآنی در یک گذری حاضر شدند و بینندگان با حضور در این بخش، توانایی‌های رسانه‌ها را ملاحظه می‌کنند.

مدیر بخش رسانه و فضای مجازی از فروش محصولات مجازی در نمایشگاه قرآن خبرداد و گفت: عزیزانی که امکان حضور در نمایشگاه قرآن را ندارند می‌توانند با تخفیفات ویژه‌ای که در نظر گرفته شده است، از محصولات استفاده کنند و شرکت‌کنندگان در باشگاه همراهان نمایشگاه، با امتیازاتشان می‌توانند از تخفیفات این بخش بهره‌مند شوند.

وی به خدمات دیگر این بخش اشاره کرد و گفت: در بخش فضای مجازی، سیم‌کارت‌های رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله تب‌لت و غیره با تخفیفات ویژه‌ای عرضه می‌شود.

عزیزاده در پایان خاطرنشان کرد: اپلیکیشن‌های مخصوص کودکان و نوجوانان با ارائه محتوای قرآنی بخش دیگری است که به مخاطبان ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج