۷۲۰۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

آمنه: دیه کامل ندهند، ایران را ترک می‌کنم

آمنه بهرامی می‌گوید دیه خط قرمز او است و تحت هیچ شرایطی از گرفتن دیه کامل کوتاه نخواهد آمد.

آمنه بهرامی قربانی اسیدپاشی که در آخرین لحظات از قصاص فرد اسیدپاش گذشت در گفتگو با قانون گفت اگر دیه کامل انسان را برای او در نظر نگیرند برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد.

دیه‌ای که دادگاه مقرر کرده است به او پرداخت شود به گفته او ۱۹۰ میلیون تومان است: « الان دیه من دویست میلیون تومان به اضافه دیه هر چشم است که دیه هر چشم معادل دیه کامل یک انسان است. یعنی کل آن می‌شود ۳۸۰ میلیون تومان. اما دادستانی می‌گوید طبق قانون دیه زن نصف دیه مرد است. با این اوصاف دیه من تبدیل به ۱۹۰ میلیون تومان می‌شود. اما من این موضوع را قبول نکرده‌ام.»

او که از گرفتن چشم‌های مجید موحدی گذشته است می‌گوید نه تنها دیه خود را نخواهد بخشید بلکه دیه خط قرمز او است که از آن کوتاه نمی آید. « من در حال حاضر دو وکیل گرفته‌ام و به هر دوی آن‌ها سفارش کر‌ده‌ام که اگر دیه یک انسان کامل به من پرداخت نشود برای بیرون آمدن این پسر امضاء ندهید.»

او می‌گوید اگر تحت هر شرایطی مجید بهرامی از زندان آزاد شود و دیه کامل هم به او تعلق نگیرد جلای وطن خواهد کرد: «اگر این پسر با هر شرایطی بیرون بیاید من قسم می‌خورم که خاک ایران را می‌بوسم و برای همیشه از اینجا می‌روم.»

منبع : عصر ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آمنه: دیه کامل ندهند، ایران را ترک می‌کنم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      قانون قانونه ناز کردن نداره

    • saeidzebel

      از بس با بی بی سی و امریکا مصاحبه کردی کار اون نامرد بی ناموسم رو لوس کردی.فکر کردی حقوق بشر مییاد 2میلیون دلار بهت میده.اون پستو باید کورش کرد اسیدم رو صورتش بریزن تا اسید پاشی مد نشه

    • وای-محمد

      مگه مرد دوتا جون داره که زن نداره زندگی زندگیس دیگه اخه یه انسان با یه انسان دیگه چه فرقی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • رهگذر

      به نظر من همین که این خانم از قصاص گذشت نشان دهنده بالا بودن روحیه انسانی در اوست دیگر دلیل نمی شود از پول درمان خود هم بگذرد و این ناز کردن نیست اگه شما اینجوری میشدی باید میدیدیم عکس العمل شما چطور بود؟. ازاد شدن افرادی چون مجید یعنی اینکه هر کی دوست داره تو جامعه ایران بره یکی رو کور کنه چون آخرش آزادی از زندانه.

    • بدون نام

      آیا دو وکیل ایشان از قوانین اطلاع ندارند تا به ایشان بگویند که دیه زن نصف دیه مرد است و حتی بنا به دستور قاضی میتوان این مقدار دیه را نیز تحت شرایطی به صورت قسطی پرداخت نمود؟ !!!

    • مینا

      میگذاشتی قصاص بشه،چی فکر کردی اون پسر میاد بیرون به زندگی عادی ادامه میده چند روز دیگر هم قصه ات فراموش میشه،امیر راست میگه قانون قانونه تو از حق قانونی ات گذشتی !!!!

    • سحر

      نه اینکه همه در برابر خداوند برابر هستیم پس چرا دیه مرد دو برابر دیه زن است پس کجا رفته این جمله که مرد از دامن زن به معراج می رود چرا همه چیز با هم فرق داره و کاش آمنه هیچ وقت گذشت نمی کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج