۷۲۰۸۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گریزمان می‌خواهد در اتلتیکو مادرید بماند اما ...

مهاجم اتلتیکومادرید تصمیم گرفته است در روخی بلانکو بماند اما احتمال دارد به خاطر اتفاق‌های یک‌شنبه شب تصمیمش را عوض کند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، آینده آنتوان گریزمان تقریبا مشخص شده است. مهاجم اتلتیکومادرید ترجیح می‌دهد حداقل یک سال دیگر با پیراهن روخی بلانکو بازی کند. او پس از درخشش در فینال لیگ اروپا و به ثمر رساندن دو گل تصمیم گرفته است در اتلتیکو بماند و به درخواست باشگاه بارسلونا پاسخ منفی دهد. آبی‌ اناری‌ها از پارسال به دنبال جذب مهاجم فرانسوی بودند. با این حال به نظر می‌رسد باز هم در این امر ناکام بمانند.

گریزمان پیش از آخرین دیدار اتلتیکو در لالیگا به کادر فنی و هم تیمی‌هایش اعلام کرده بود مادرید را به مقصد بارسلونا ترک نخواهد کرد. به همین خاطر او در ترکیب اصلی تیمش مقابل ایبار حضور نداشت و فرناندو تورس و ویتولو که فصل آینده در اتلتیکو حضور ندارند از ابتدا به میدان رفتند (جدایی ویتولو هنوز قطعی نشده است). گریزمان در نیمه دوم به میدان رفت اما واکنش هواداران او را متعجب کرد. بخشی از تماشاگران مهاجم فرانسوی را هو کردند. او نمی‌توانست این قضیه را درک کند و اشک از چشمانش جاری شد. ستاره روخی بلانکو خواستار تعویض شد اما دیگو پابلو سیمئونه نمی‌توانست این کار را انجام دهد چون هر سه تعویض روخی بلانکو انجام شده بود. از طرفی بخش دیگری از تماشاگران او را تحسین کردند. گابی نیز خواستار حمایت از او شد. خوان فران نیز در این شرایط به برخی از هواداران گفت که گریزمان می‌ماند.

تورس نیز هنگام هو شدن گریزمان از او حمایت کرد و او را در آغوش گرفت و گفت‌: ما تو را سرزنش نمی‌کنیم و در حقیقت به تو نیاز داریم.

این اتفاق باعث نگرانی باشگاه و اتلتیکومادرید شد چون ممکن است سوت‌های اعتراض منجر به تغییر تصمیم مهاجم فرانسوی شود.

در این شرایط هواداران اتلتیکو در شبکه‌های اجتماعی با هشتک Quedate#Griezmann خواستار ماندن مهاجم فرانسوی شدند.

دیشب گریزمان کمی خیال هواداران و باشگاه را راحت کرد. مهاجم شماره "هفت" اتلتیکومادرید تصویری از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. در این تصویر گریزمان در حال‌ بوسیدن جام قهرمانی است و زیر این عکس دو ایموجی قلب نیز دیده می‌شود.

گابی، کاپیتان اتلتیکومادرید نیز نسبت به این پست واکنش نشان داد و نوشت: دوست من از تو به خاطر این پست تشکر می‌کنم و من تو را در تیم خود دوست دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج