۷۲۰۹۱۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

تکذیب تفکیک جنسیتی در آمبولانس‌ها

سخنگوی اورژانس کشور هرگونه شایعه در خصوص تفکیک جنسیتی در آمبولانس‌ها را تکذیب و اعلام کرد: اورژانس کشور هرگز برنامه‌ای در این خصوص نداشته و ندارد.

خبرگزاری ایلنا: مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) در خصوص خبر تفکیک جنسیتی در آمبولانس‌ها و تصویر منتشر شده مبنی بر افتتاح آمبولانس بانوان به خبرنگار ایلنا گفت: این امر به هیچ وجه ارتباطی به جداسازی زنان و مردان در آمبولانس‌ها ندارد و اورژانس کشور چنین چیزی را در دستور کار خود ندارد.

وی ادامه داد: آمبولانس بانوان صرفاٌ به منظور ارائه خدمات بهتر به بانوان راه‌اندازی شده است و هدف دیگری ندارد. ما به تازگی در اورژانس کشور فناوری‌های خود را توسعه داده و تله‌مدیسین یا در حقیقت عمل مراقبت پزشکی از راه دور و با استفاده از ارتباطات صوتی و تصویری را راه اندازی کرده‌ایم و این عمل مشتمل بر نگهداری، مراقبت، تشخیص و مشاوره است.

خالدی در توضیح بیشتر فعالیت‌های تله‌مدیسین در اورژانس کشور گفت: با این اتفاق امکان مراجعه یک مریض که به عنوان مثال از ناراحتی قلبی رنج می برد به آمبولانس‌های اورژانس افزایش پیدا کرده است و در همان آمبولانس‌ها امکان گرفتن نوار قلب و معاینه متخصص قلب اورژانس تهران نیز فراهم شده است و تمام اقدامات فوری برای این مریض در حداقل زمان دو تا سه ساعته انجام می شود.

وی ادامه داد: طبیعتاٌ یک سری از ملزومات اولیه در این بخش مثل گرفتن نوار قلب از بانوان بهتر است توسط یک متخصص و پرستار خانم انجام شود و خود بانوان هم استقبال بیشتری از این مسئله خواهند کرد. آمبولانس بانوان صرفاٌ برای اینگونه موارد توسط معاونت فنی عملیات اورژانس کشور موارد راه اندازی شده است.

وی در پایان هرگونه شایعه در خصوص تفکیک جنسیتی در آمبولانس های اورژانس کشور را تکذیب و اعلام کرد: اورژانس کشور هرگز برنامه ای در این خصوص نداشته و ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شد دیدید که به همین زودی ابروریزی شد

    • بدون نام

      نکنید این کارها را بده خوب نیست خارج برداشت بد میکنه

    • مریم

      چرا مسولین همه جا را اتاق خواب می بینند؟!!!!!

    • بدون نام

      آمبولانس مخصوص بانوان به معنای تفکیک جنسیتی آمبولانس ها نیست. بلکه به این معنی است که آقایان حق استفاده از خدمات این آمبولانس ها را ندارند. این کجاش تفکیک جنسیتیه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج