۷۲۰۹۴۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

طنز؛ پول هست اما برای همه نیست!

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: معاون قضایی دادستان کل کشور از تراکنش مالی ۱۲۰ میلیارد تومانی زنی که فوت کرده خبر داد. نامبرده همچنین خبر داد که یک بچه هفت ساله در حساب بانکی خود ۹۰ میلیارد تومان پول داشته! پرونده هم مربوط به تولید و خرید و فروش مواد مخدر در شهرهای مرزی و شهرستان‌های دور است!

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: معاون قضایی دادستان کل کشور از تراکنش مالی ۱۲۰ میلیارد تومانی زنی که فوت کرده خبر داد. نامبرده همچنین خبر داد که یک بچه هفت ساله در حساب بانکی خود ۹۰ میلیارد تومان پول داشته! پرونده هم مربوط به تولید و خرید و فروش مواد مخدر در شهرهای مرزی و شهرستان‌های دور است!

نتیجه‌ای که از این سخنان باید بگیریم این است که وضع اقتصادی مملکت آنقدر خوب است که بشر در‌خواب ندیده! فقط ما بلد نیستیم این طوری پول دربیاوریم! یعنی امثال من که دارند برای چندرغاز قلم می‌زنند‌، باید هفت هزار سال بدوند که به ثروت یک بچه هفت ساله برسند! تازه آنش که خوب است. ما باید دوازده هزارسال بدویم که حساب بانکی‌مان بعد از مرگ ۱۲۰ میلیارد تراکنش بانکی داشته باشد! یعنی واقعا کارگری که هشت ماه است حقوق نگرفته باید متوجه این قضیه بشود که پول هست اما برای همه نیست! کم است! به یک بچه هفت ساله ۹۰ میلیارد می‌رسد به من و شما هم بیگ لایک معروف فیس‌بوک! جدا جا دارد از معاون محترم دادستان هم تشکر کنیم که این موضوع را برای ما باز کردند. یعنی به درجه‌ای از عرفان رسیده‌ایم که پولدار شدن در این مملکت یا باید از طریق دزدی و اختلاس و زورگیری صورت بگیرد یا از طریق ‌هایزنبرگ شدن و شیشه پختن و دست مردم دادن! اگر روزنامه موافقت کند ما یک ماه مرخصی بگیریم برویم سریال برکینگ بد را دوباره از اول تا آخر ببینیم و اعمال و رفتار‌ هایزنبرگ و جسی را به دقت رصد کنیم و بعد هم یک آشپزخانه شیشه راه بیندازیم. جنس‌مان بد هم باشد مشتری‌ها می‌میرند و کسی شکایت نمی‌کند. پولش که از مطبوعات بهتر است که!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا باهاتون موافقم اگه دستیار نیاز داشتید من هستم
      خخخخخخخخ

    • رها

      با این اوضایی که مسعولین پیش گرفتن و بعضی هاشون هم اختلاسهای فراوانی میکنن و جا میزارن میرن یعنی فرار میکنن مگه میشه پول باشه در این دور زمونه گذشت اون زمونی که غنی به فقیر رحم میکرد
      به گفته یکی از مسعولین داری بخور نداری برو بمیر

    • بدون نام

      یعنی واقعیت محض را گفتید ،من خودم دیدم واز نزدیک شاهد ماجرا بودم خیلی خلاصه بگم،دو برادر به نان شب محتاج بعد پنج سال یکی هیوندای یکی سانتافه وبعد هم تبدیل به بنز ودیگری تویوتا لندکروز جدید،فعالیت:ساخت مواد مخدر شیشه در بالکن مغازه ،از خرده فروشی به عمده فروشی !!!!!!!و واقعا متاجبم که مثل روز روشن بود اطلاعات چرا با انها کاری نداشت؟!!!!!تا اینکه پارسال مغازه پلمپ ودستگیری!!!!!وبعد ما گفتیم هر دو تا اعدام ولی.......یکسال بعد هر دو تا ازاد وپلمپ مغازه هم باز!!!!!!!یعنی چی؟!!!!خب باز میان میگن شیشه در صدر فروش قرار گرفته!!!!!!

    • آقا مهدی

      به حساب منم سرکشی کنید فقط بی زحمت پیف پاف بیارید با خودتون تار عنکبوت بسته توش پشه مگس پر میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پول هست خوب هم هست خیلی هم هست ... پول نفت ... ولی فقط برای مسولین ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج