۷۲۱۰۱۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

دعوت از دی‌کاپریو برای بازی در «چیز‌های عجیب»

میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) برای نقش مهمان فصل بعدی سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) ایده خاصی دارد.

سینما گیمفا: میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown) برای نقش مهمان فصل بعدی سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) ایده خاصی دارد.

بروان به Press Association گفته دوست دارد لئوناردو دی کاپریو در این سریال بعنوان برادر گمشده‌ی ایلون بازی کند. "من به داستان فکر کرده‌ام. لئو، اگر می‌خواهی در Stranger Things بازی کنی، قرارداد حاضر است."

دعوت از دی‌کاپریو برای بازی در «چیز‌های عجیب»

فصل سوم این سریال بازیگران مهمان مشهوری داشته: کری الویس و جیک بیزی نقش شهردار هاوکینز، ایندیانا و خبرنگار The Hawkins Post را بازی می‌کنند.

شان لوی (Shawn Levy) تهیه کننده سریال، گفته این فصل وقایع تابستان ۱۹۸۵، یک سال بعد از فصل دوم را نشان می‌دهد. او همچنین درباره جزئیات داستان گفته: مایک و ایلون قوی‌تر می‌شوند و این رابطه‌ای است که ادامه می‌یابد و همین‌طور در مورد مکس دیوانه و لوکاس این اتفاق می‌افتد. اما دوباره، آن‌ها کودکان ۱۳-۱۴ ساله خواهند بود بنابراین عشق در این مرحله از زندگی چه معنی دارد؟ این نمی‌تواند هرگز رابطه ساده و پایداری باشد و جالب بودن موضوع به همین ناپایداری است.

بروان اظهار داشته: برادران دافر و شاون لوی و نتفلیکس می‌دانند چگونه شخصیت‌ها را خوب نشان دهند‌‌. آن‌ها می‌دانند چگونه نقش ما را بنویسند و چطور ما بزرگ می‌شویم و صدایمان تغییر می‌کند و ذهن ما دگرگون می‌شود و هر روز بالغ می‌شویم.

بروان اخیرا جوانترین شخصی است که نامش در لیست ۱۰۰ فرد بسیار تاثیر گذار جهان مجله تایم آمده است. او یکی از جوان‌ترین ستاره‌های هالیوود است که توانسته اعتماد تهیه کننده فیلم را به دست آورد و در فیلم Enola Holmes Mysteries ساخته‌ی نانسی اسپرینگر بازی کند که درباره ماجراجویی خواهر جوان شرلوک هولمز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج