جاباما
۷۲۱۳۶۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: فوتبال ایران به جلال حسینی مدیون است

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به خاطر دل مردم به سپاهان برگشته است.

ایسنا: امیر قلعه‌نویی، که دیشب (سه‌شنبه) با قراردادی به تیم فوتبال سپاهان پیوست، اظهار کرد: من از آذری، مدیرعامل ذوب آهن که واقعا به من محبت داشت تشکر می‌کنم. من این چند روز واقعا تحت فشار روحی قرار داشتم. می‌خواهم بگویم این جا به جایی و رفتن به سپاهان فقط به خاطر دل مردم است. وقتی به گذشته فکر می‌کردم به روزهای اول حضورم در سپاهان می رسیدم. روزهایی که شروع خوبی در این تیم نداشتم اما مردم از من حمایت کردند. من هر وقت با تیمی به اصفهان آمدم مردم به من لطف داشتند.

او ادامه‌ داد: اختلاف مالی میان پیشنهاد ذوب آهن و سپاهان زیاد نبود. باید بگویم در واقع من تیم دوم لیگ را تحویل دادم و تیم چهاردهم جدول رده‌بندی را گرفتم. تیمی که می‌تواند در آسیا بازی کند اما من با خدا معامله کرده‌ام و ان‌شاء‌الله که خدا و اهل بیت به من کمک کند.

قلعه‌نویی ‌که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد، اضافه کرد: من آدم رو راستی هستم و از هیچ‌کسی ترسی ندارم. همه آن چیزی که ما از باشگاه ذوب آهن برای خود باشگاه خواسته بودیم صورت پذیرفت. تا قبل از بازی با استقلال همه بندهای قرارداد که فقط مختص به من نبود، انجام شد. باز هم می‌گویم من فقط به خاطر مردم به سپاهان رفتم. مردم می‌گفتند شرایط تیم ما (سپاهان) خوب نیست و از من کمک خواستند. ان‌شاء‌الله من لیاقت مردم اصفهان، طرفداران سپاهان و ذوب آهن را داشته باشم. در تیم ذوب آهن هم آقای آذری بیشتر از توان خودش انرژی گذاشت. به‌ هر حال ذوب آهن راه خودش را پیدا کرده است و سختی سپاهان بیشتر است.

سرمربی سپاهان در خصوص احتمال همکاری‌اش با نویدکیا هم، اظهار کرد: بهترین سرمربیان دنیا مثل گواردیولا، کونته، آنچلوتی و ... همگی هافبک‌های بازی‌ساز بودند. من به شما می‌گویم علی کریمی یک روز بهترین مربی می‌شود. در مورد نویدکیا هم شرایط به همین صورت است. من هر جا می‌روم می‌خواهم اثرگذار باشم. در ذهن من این بود که محرم را به عرصه مربیگری بیاورم. من او را می‌شناسم و او انسان با اخلاقی است. ما یک پیشنهاد دادیم و دیگر همه چیز بستگی به خودش دارد. البته او با تابش و نیک‌فر، عضو هیات مدیره هم صحبت کرده و حرف‌هایی هم زده شده است و باید خودم با او صحبت کنم تا صحت و سقم حرف‌هایش برایم مشخص شود. سپاهان متعلق به امثال نویدکیا است.

در ادامه مجری برنامه پرسید: "همیشه شنیده می‌شود که شما به هر تیمی که می‌روید بازیکنان تیم سابق خود را به تیم جدید منتقل می‌کنید." قلعه‌نویی در پاسخ اظهار کرد: من سال اولی که از استقلال به سپاهان رفتم، چه بازیکنانی را با خودم بردم؟ شما بگویید. خسرو حیدری و جانواریو به سپاهان آمدند. حیدری که در سال دوم به سپاهان آمد. آن هم در شرایطی که نمی‌خواست با آقای مظلومی بازی کند و می‌خواست به جایی برود که اصلا برای او خوب نبود. او به من گفت‌ اگر من را به سپاهان نبری به آن جا می‌روم. وقتی بازیکنی آزاد محسوب می‌شود آیا ما اجازه نداریم آن را جذب کنیم؟ در ضمن ما کار حرفه‌ای می‌کنیم و اگر بازیکنی با باشگاهش قرارداد داشته باشد با باشگاهش صحبت می‌کنیم. مثل کاری که در نیم فصل با باشگاه پارس جنوبی جم کردیم. ما به آنها برای جذب بازیکنشان درخواست دادیم که به‌ هر حال با آن موافقت نشد. نباید به نسل جوان دروغ بگویم. عده‌ای هستند که نه خانواده‌ دارند و نه دین دارند و در فضای مجازی اطلاعات دروغ به جوانان می‌دهند. زمانی که من به تراکتورسازی رفتم آندو و کرار توسط استقلال خریداری شدند. آیا من یک کلمه اعتراض کردم؟ استقلال می‌خواست تیمش را تقویت کند پس این بازیکنان را جذب کرد. ما هنوز لیستی از بازیکنان مدنظرمان در باشگاه ذوب آهن را به باشگاه سپاهان ندادیم.

او ادامه‌ داد: می‌خواهم یک خاطره برای شما تعریف کنم. شما از مجید نوروزی بپرسید زمانی که اکبر ایمانی می‌خواست از پدیده جدا شود، یک ماه قبل با من تماس گرفت و من متوجه شدم که او بندی در قراردادش دارد که می‌تواند از این باشگاه جدا شود. من به مجید نوروزی زنگ زدم و به او گفتم به رضا مهاجری اطلاع دهد که ایمانی قصد چنین کاری دارد. اگر می‌تواند مبلغی قرض کنند و به او بدهند.

سرمربی سپاهان در خصوص صحبت‌های هفته‌ پیشش در خصوص ساکت هم گفت‌: ساکت به آذری گفته بود شما چرا آمدید وسط؟ البته من در اظهار نظرم کمی تندروی کردم. البته آقای آذری هم شخصی نیست که دروغ بگوید.

او ‌اضافه کرد: استقلال و پرسپولیس به خاطر شرایط سیاسی فعلی جامعه تبدیل به فیلترهای جامعه شده‌اند. این دو تیم همیشه باید بالا باشند تا از آسیب‌ها جلوگیری شود. روزی که ۸۰ هزار نفر برای بازی ما و استقلال به ورزشگاه آمدند می‌توانستند هر کار دیگری انجام بدهند. در بازی ذوب آهن و استقلال وقتی من داور را دیدم یقین پیدا کردم که ما برنده نمی‌شویم.

قلعه‌نویی درباره تیم ملی گفت: مسلمانی عمرو عاصی بیانیه می‌دهد که آقای قلعه‌نویی تو که بازی تیم ملی با کره را نمی‌بینی. ما با آمریکا بازی داشتیم و به دلیل اختلاف زمانی و همچنین نداشتن شبکه‌های ایرانی نتوانستیم بازی تیم ملی را تماشا کنیم. ای آقای عمرو عاص، ریش شما ریشه ندارد. زمان حضور من در تیم ملی، ما بدون قرارداد و فقط برای مردم به مالزی رفتیم. آن وقت می‌گویی ما ایرانی نیستیم و شما ایرانی هستید! آقایی که ۴۰ میلیون از مدیر فلان باشگاه باج می‌گیری و از فلان تیم تازه صعود کرده استفاده می‌کنی، آن زمان هم که تیم دست ما بود در رنکینگ اول آسیا قرار داشت. خدا را شکر مثل شما نیستیم که از خیلی چیزها استفاده کنیم.

او درباره لیست تیم ملی هم گفت: سیدحسین حسینی در حالی که رکورددار لیگ است به دلیل نیمکت‌نشینی دعوت نشد. من یک سوال می‌پرسم، حقیقی که چهار سال پیش دروازه‌بان نخست تیم ما بود، در کدام تیم بازی می‌کرد؟ وریا غفوری از بهترین بازیکنان سمت راست است و اگر او را در هر شرایطی می‌برد می‌توانست هم در بخش وینگر راست و هم در پست دفاع راست سه بازیکن خوب داشته باشد. سید جلال حسینی نیز بازیکنی است که فوتبال ایران به او مدیون است. من باید جواب کسی که تنها چند سال است در تیم ملی حضور دارد را بدهم. نداشتن ریش سفید و این چیزها نمی‌تواند دلیل سکوت باشد.

سرمربی جدید سپاهان در پایان درباره مشکلات اخیرش با هواداران استقلال گفت: من فکر نمی‌کنم آن‌ها هواداران استقلال باشند. آن‌ها عده‌ای دهه هشتادی فعال در فضای مجازی هستند که از بعضی‌ها خط می‌گیرند. هواداران استقلال آن‌هایی بودند که فردای آن روز برای عذرخواهی به من زنگ زدند. فرهنگ استقلال این نیست و فرهنگ آن روی منطق است. من از آقای افتخاری و مسئولان استقلال ناراحتم که گذاشتند چنین اتفاق‌هایی بیفتد. بعد از جام حذفی دو، سه نفر بودند که می‌خواستند خودشان را به این تیم بچسبانند. چرا بعد بازی ما در تهران، چنین اتفاقی نیفتاد؟ مثلا پارسال مشکلی با رحمتی پیدا کردم که ایشان زنگ زد و از من عذرخواهی کرد و حتی شب عید نیز تماس گرفت و عید را به من تبریک گفت. هوادار و استقلالی واقعی این‌گونه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      توبا خدا معامله کردی قرارداد ۴میلیاردی بستی انشاله خدا بزنه تو کمرت
      تو کثیف ترین مربی هستی
      امسال اگه سپاهان بدبخت نکردی تاهفته هفتم بیشتر طاقت نمیاری

    • بدون نام

      قسم میخورم فقط به خاطر پول بیشتر رفته است مافیا

    • مهدی

      سیفون کیسه کشا رو کشید

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی اینو بدون که تیم ایران و ایرانی ها بیشتر مدیدن کارلوس کیروش هستن که ما رو چند سال متوالی در صدر آسیا نگه داشته تازه با این وضع افتضاح باشگاههای ما

    • بدون نام

      تو خودت رییس مافیای فوتبال ایرانی از اسم مریمی وجلال حسینی دا ی استفاده میکنی علیه میروش کبیر تومگه مربی تیم ملی نبودی چکار کردی چه افتخاری تو اسیا داری اونو بگو اما مطمءن باش تونمیتونی مربی تیم ملی بشی چون اسطوره بزرگی بنام علی دایی است

    • بدون نام

      یه سخن از اقای عقده ای

    • بدون نام

      کاربر12:49
      عزیزم کیروش درسته نه میروش

    • بدون نام

      قربون مرامت امیرخان. منو حلال کن که خیلی در موردت بد فکر میکردم ولی چند وقته فهمیدم تو با استفراغیا فرق داری و خیلی مردی...

    • بدون نام

      خاک توی سرمدیربرترینهاکه نظرمنوچاپ نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج