جاباما
۷۲۱۴۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اینستاگرام قابلیت میوت کردن را رسما معرفی کرد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اینستاگرام قابلیت میوت کردن کاربران را رسما معرفی کرد. در مورد این قابلیت در طی چند ماه گذشته خبرهای غیر رسمی زیادی منتشر شده بود، اما حالا اینستاگرام اعلام کرده که در طی هفته‌های آینده، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قادر به میوت کردن دیگر کاربران خواهند بود.

وبسایت دیجی‌کالامگ: بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اینستاگرام قابلیت میوت کردن کاربران را رسما معرفی کرد. در مورد این قابلیت در طی چند ماه گذشته خبرهای غیر رسمی زیادی منتشر شده بود، اما حالا اینستاگرام اعلام کرده که در طی هفته‌های آینده، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قادر به میوت کردن دیگر کاربران خواهند بود. با توجه به این امکان جدید، افراد نه‌تنها می‌توانند پست‌های دیگر کاربران را میوت کنند، بلکه می‌توانند گزینه‌ی میوت همزمان استوری‌ها و پست‌ها را انتخاب کنند که به‌صورت کلی هیچ اثری از پروفایل موردنظر را مشاهده نکنند. بعد از چنین کاری، همچنان قادر به مشاهده‌ی پروفایل کاربر مذکور خواهید بود و هروقت که خواستید می‌توان آن کاربر را از حالت میوت خارج کنید. در ضمن با انجام این کار، فرد موردنظر از این اقدام شما خبردار نمی‌شود.

اینستاگرام قابلیت میوت کردن را رسما معرفی کرد

طبق اعلام اینستاگرام، طی هفته‌های آینده کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قادر به میوت کردن دیگر کاربران خواهند بود.

این یکی از قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران بی‌صبرانه در انتظار ارائه‌ی آن به سر می‌برند. زیرا بسیاری از کاربران علاقه‌ی زیادی به پست‌های کاربران به‌خصوصی ندارند، اما بنا به دلایلی نمی‌توانند آن‌ها را آنفالو کنند. اما به لطف این ویژگی جدید، بدون ایجاد بحران در روابط دوستانه و خانوادگی، می‌توان از شر پست‌های چنین افرادی خلاص شد.

شبکه‌های اجتماعی معمولا تمایل زیادی به تعبیه‌ی قابلیت‌های مربوط به میوت کردن ندارند، زیرا این شبکه‌ها می‌خواهند کاربران آن‌ها به محتواهای بسیار زیادی دسترسی داشته باشند. اما هرچه سن این شبکه‌ها بالاتر برود، کاربران آن‌ها تعداد بیشتری را وارد حلقه‌ی دوستی مجازی خود می‌کنند و در نتیجه فیدهای آن‌ها سرشار از محتواهای متعدد می‌شود. ارائه‌ی قابلت میوت کردن، به‌معنای احترام به روابط واقعی بین کاربران است. چنین قابلیتی، مطمئنا مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج