۷۲۱۵۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پرفروش‌های هفته سوم می؛

«مظنون هفدهم» در صدر پرفروش‌های آمریکا

«مظنون هفدهم» داستان جنایی از جیمز پترسون و ماکسین پترو، این هفته در صدر پرفروش‌های آمریکا قرار گرفته است. در این مطلب با ده اثر پرفروش بازار کتاب آمریکا در هفته سوم می‌آشنا می‌شویم.

خبرگزاری ایبنا به نقل از رویترز: «مظنون هفدهم» داستان جنایی از جیمز پترسون و ماکسین پترو، این هفته در صدر پرفروش‌های آمریکا قرار گرفته است. در این مطلب با ده اثر پرفروش بازار کتاب آمریکا در هفته سوم می آشنا می‌شویم.

«مظنون هفدهم» در صدر پرفروش‌های آمریکا

این فهرست بر اساس داده‌هایی که از طریق کتابفروشی‌های آنلاین، زنجیره‌ای و مستقل آمریکا به دست آمده، تشکیل شده است.

فهرست پرفروش‌ها در بخش داستان به شرح زیر است:

در جایگاه اول، داستان جنایی «مظنون هفدهم» نوشته جیمز پترسون و ماکسین پترو از انتشارات براون قرار دارد. داستان قاتلی که قربانیانش را از میان اطرافیانش برمی‌گزیند.

«گناهکار» نوشته دیوید بالداچی از انتشارات گراند سنترال در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار دارد. چهار قتل عجیب به فاصله دو هفته رخ می‌دهد و هر بار سرنخی که بخشی از انجیل و نمادهای عجیب و غریب است به دست پلیس می‌رسد. کاراگاه دِکر تنها کسی است که می‌تواند گره از این معما باز کند.

«انجمن شادی» نوشته ماری آندروز از انتشارات سنت مارتین در جایگاه سوم قرار دارد. داستان زن 99 ساله میلیونری که همه به جز بروک او را می‌شناسند و این همه شهرت‌اش برای بروک عجیب است.

«راه‌پله کج» نوشته دین کونتز از انتشارات بانتِم در رده چهارم قرار دارد. زنی در روزهای پایانی زندگی خود قرار دارد اما تا زمانی که جان در بدن دارد برای هدفش، که نجات جان مردم شهرش است، می‌جنگد.

«طعمه پیچیده» نوشته جان سندفورد دو هفته پیش در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته بود و حالا در جایگاه پنجم پرفروش‌های بازار آمریکا قرار دارد. در بیست و هفتمین کتاب نویسنده در مجموعه «طعمه» مأموری فدرال به رازهای عجیبی درباره عضوی از کمیته جاسوسی سِنا پی می‌برد.

«روشنایی جنگ» نوشته مایکل اونداج در جایگاه ششم پرفروش‌ها قرار دارد. اونداج نویسنده داستان شناخته‌شده «بیمار انگلیسی» است. داستان زندگی چند جوان که تحت تأثیر اتفاقات پس از جنگ جهانی دوم قرار می‌گیرد.

«پیش از اینکه مال تو باشیم» نوشته لیسا وینگیت در رده هفتم قرار دارد.داستان زندگی دو خانواده در دو زمان مختلف که تحت تاثیر ناعدالتی دگرگون می‌شود.

«آتش در همه جا» نوشته سلست نِگ هنوز در جایگاه هشتم پرفروش‌های آمریکا قرار دارد. سلست نگ، نویسنده آمریکایی- چینی در کتاب دوم خود به موضوع خانواده، اتفاقات زندگی نوجوانان، احساسات مادرانه، و روابط انسانی می‌پردازد.

«باشگاه آتش جهنم» نوشته جِیک تَپر پس از دو هفته از انتشار در جایگاه نهم پرفروش‌های آمریکا قرار دارد. این داستان معمایی-سیاسی اولین کتاب تَپر است و حضورش در جمع پرفروش‌ها موفقیت بزرگی برای نویسنده تازه‌کار به حساب می‌آید. چارلی ماردر، یکی از فرماندهان جنگ جهانی دوم، احتمالا در آینده نزدیک عضوی از کنگره آمریکا خواهد شد. چارلی در داستان «باشگاه آتش جهنم» با مجموعه از اتفاقات وحشتناک در دهه 50 میلادی در واشنگتن روبه‌رو می‌شود.

«تنهای بزرگ» نوشته کریستین هانا در جایگاه دهم پرفروش‌ها قرار دارد. اسیر جنگی از ویتنام باز می‌گردد و با خانواده‌اش به آلاسکا نقل‌مکان می‌کند و سعی می‌کند با شرایط سختی کنار بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج