جاباما
۷۲۱۶۴۶
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

رئیس تعزیرات: چاره‌ای جز نظارت نداریم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر این مطلب که سازمان تعزیرات مرجع رسیدگی است، گفت: در شرایط فعلی چاره‌ای جز نظارت نداریم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در دیدار با روسای شعب ویژه طرح ضیافت در استان تهران، اظهار کرد: باید نظارت و کنترل را بیشتر کنیم، واقعیت این است که قانونگذار سازمان را مکلف به رسیدگی به تخلفات کرده اما در شرایط فعلی چاره‌ای جز نظارت نداریم و باید از اختیارات قانونی سازمان برای تامین آرامش خاطر مردم استفاده کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این شرایط خاص بازار، نیازمند بازبینی سیاست‌ها هستیم و باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر دادگستری با بیان این مطلب که محور اصلی نظارت با اتحادیه‌ها و اصناف است، تصریح کرد: باید فعالیت‌هایمان را به صورت محسوس و نامحسوس ساماندهی کنیم و دقت کنیم که رویکردمان پرونده محوری نسیت بلکه با برنامه در جهت کاهش مشکلات مردم گام بر می‌داریم.

وی افزود: سازمان حمایت و اتحادیه‌ها باید در کنار سازمان تعزیرات از سیستم اداری خارج شوند تا در کنار هم یک کار جهادی و شبانه‌روزی انجام دهیم.

انصاری با تاکید بر لزوم برخورد با ریشه‌های تخلفات، اظهار کرد: نیازمند برخورد با تخلفات در سطح کلان هستیم نه سطح خرد زیرا تاثیر برخورد با تخلفات در سطح خرد، یک تاثیر نسبی است و بیشتر از اینکه سودمند باشد، هزینه‌بر است.

وی افزود: برخی کارهایی که ما با صرف زمان بالا و هزینه زیاد انجام می دهیم به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه توسط اصناف و اتحادیه‌ها انجام می‌شود بنابراین باید تعامل بین دستگاهی با رویکرد خدمت بهتر به مردم افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه گفت: در حیطه کار خودمان، باید در هر حدی که می توانیم به حل مشکلات کمک کنیم و هنوز خیلی از مردم و مسئولان معتقدند که ما می توانیم در قالب نظارت‌های پنهان و پیدا محور باشیم.

وی تصریح کرد: دیدگاه عمومی و مقامات نقش بسیار مهم دارد و همین که جامعه برای برخورد با تخلفات اقتصادی از ما توقع دارد؛ نشانگر تاثیرگذاری سازمان است و مسئولیت ما را در قبال مردم بیشتر می‌کند.

براساس این گزارش، گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به وضعیت فعلی بازار به صورت فعال و شبانه‌روزی به تخلفات رسیدگی می‌کنند و این رسیدگی‌ها تا کنترل بازار ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا نظارتی هست همش شعار میدید بازار رو رها کردید به حال خودش خبر از حال مردم نگون بخت ندارید که با چه ذلتی زندگی میکنند

    • بدون نام

      در حد حرف نباشه خوب نظارت کن از ماه رمضان هم نترس کار نظارت شما از روزه گرفتن هم سوابش بیشتره

    • بهروز اباذری

      جناب مثل این که شما هم مثل بقیه مسئولین یادتان رفته که کار و شغلتان چیه!!! واقعا آدم مونده به این اقایون چی بگه !!! جناب ماهیت کارشما نظارت و بازرسیه چرا منت رو سر مردم میزارین. انگار به داور فوتبال وسط بازی میگه چاره ای نیس باید داوری کنم!!! مردم رو ... فرض کردین یا خودتان رو زدین به اون راه...

    • بدون نام

      البته اگر چاشنی می خواهیم را ضمیمه کنید .
      و فعل خواستن را صرف کنید .
      برید ببینید بازار شما هم خوب داغ شده .
      فقط به جان عزیزهایتان کوتاه نیایید .

    • بدون نام

      اقتصادنداریم بادستورم درست نمیش

    • رفیعی

      چاره نداری بس ماهم چاره نداری وسایل میگیریم بااین تفکر شما یه روز میگه لبنیات بالا میره یه بار میگه تخلف تواین ماه رمضان شما روزه میگیرین بعدا دروغ میگین شب وروز چازه ندارسم اره راست میگی خیلی دیگه نظارت میکنی

    • بدون نام

      واقعا چه نظارتی در تهران هر جنسی در هر مغازها یک قیمت است .سیگار بهمن یکی دوهزارتومان.یکی ۲۳۰۰یکی ۲۵۰۰تومان من پیش نهاد میکنم خودتان را خسته نکنید با زبان روَضه .

    • بدون نام

      " نظارت " تنها مولفه است که تضمین می کند یک طرح با موفقیت روبرو می شود یا شکست , ناظری که به نظارت باور نداشته باشد شکست طرح را تضمین می کند .

    • احمدی

      تعزیرات یک سازمان بی خاصیت است و با این جریمه های هزار تومنی بود و نبودش توی جامعه فرقی نداره ??????

    • خلیلی قوشچی

      شما دارید نظارت میکنید و وضع اینجوریه؟
      اگه مثلا نظارت نکنید چی میشه؟

    • بدون نام

      ایشون چه میفرمایند

    • بدون نام

      ریس درست میگه فقط نظاره گره اجرا صفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج