۷۲۲۱۸۹
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

مولاوردی، افشاگری‎های حجاریان را تایید کرد

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره تحلیل سعید حجاریان از چهار سناریو اصولگرایان مبنی بر به استعفا رساندن دولت، اعمال فشار، پرونده سازی و عملیاتی کردن طرح عدم کفایت رئیس جمهور، به خبرآنلاین گفت: به وضوح این تلاش ها علیه دولت از ابتدای دولت یازدهم قابل مشاهده است. برخی تمام همّ و غم‎شان این است که چنین اتفاقاتی بیفتد و دولت زمین بخورد.

خبرآنلاین: عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: جناح مخالف دولت می‌خواهد به جامعه ثابت کند و بگوید همان‌طور که پیش‌بینی می‌کرد «هیچ تغییری به وجود نیامده و نخواهد آمد و منتظر هیچ اتفاق مثبتی نباید بود».

شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره تحلیل سعید حجاریان از چهار سناریو اصولگرایان مبنی بر به استعفا رساندن دولت، اعمال فشار، پرونده سازی و عملیاتی کردن طرح عدم کفایت رئیس جمهور، به خبرآنلاین گفت: به وضوح این تلاش ها علیه دولت از ابتدای دولت یازدهم قابل مشاهده است. برخی تمام همّ و غم‎شان این است که چنین اتفاقاتی بیفتد و دولت زمین بخورد.

وی افزود: تلاش های {جناح مخالف دولت} برای دامن زدن به یأس، سرخوردگی و ناامیدی مردم را می توان آشکارا مشاهده کرد تا به جامعه این فرضیه خود را ثابت کنند و بگونید همان طور که پیش بینی می کردند «هیچ تغییری به وجود نیامده و نخواهد آمد و منتظر هیچ اتفاق مثبتی نباید بود».

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی درباره اعلام پیروزی زودهنگام بیش از ۲۰ میلیون رأیی جناح مخالف دولت برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز گفت: شب انتخابات هم نمی شود چنین پیش بینی هایی را انجام داد چه رسد به آنکه ۳ سال دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی زمان باقی است!

وی درباره ناموفق خواندن دولت از سوی مخالفان به استناد بی اثر شدن برجام، عدم گشایش های اقتصادی در زندگی مردم و عدم حفظ فضای باز در شبکه های اجتماعی، بیان کرد: خیلی ها رأی شان به امید و ادامه سیاست های دولت یازدهم بود؛ چون می دانستند در چه شرایطی دارند رأی می دهند. به عبارت بهتر می خواستند با این رأیی که می دهند خیلی از برنامه ها دیگر پیاده نشود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به آثار منفی ترویج ناامیدی در جامعه گفت: ترویج ناامیدی در جامعه به نفع کشور و نظام نیست، به ویژه بعد تصمیم آمریکا مبنی بر خروج از برجام باید به درک این مفهوم مشترک برسیم که بیش از پیش نیازمند وفاق، همبستگی و همدلی هستیم. یعنی اگر ریزش سرمایه اجتماعی از دولت اتفاق بیفتد به نفع هیچ کس نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کند کسانی را که به دلیل منافع شخصی وجناحی به این مردم شریف خیانت می کنندومانع پیشرفت این مملکت می‌شوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ان شاءالله

    • بدون نام

      مطمئن باشیدعملکردتوام با رنگ و ریا ونتیجه ناکارامدی شما ازاول معلوم ونیازبه طرح این و آن نیست واقعیت وحقیقت گویاست لزومی به گفتن نداره ایکاش دربین جامعه یامیشدرای گیری کرد هرچندشماعین لاک پشت سردرلاک خود دارید

    • بدون نام

      دولت دوم روحانی خیلی بدتر از دولت اولش است و رأی دهندگان ناامید شدند.

    • بدون نام

      من طرفدار دولت هم هستم .رای هم به آقای روحانی دادم ولی متاسفانه مشکلات اقتصادی و بیکاری امان مردم را بریده و امیدی هم به وضع بهتر جامعه ندارم ،در این اوضاع حقوق های نجومی و اختلاس و رانت هم سوهان روح ما قشر کم درامد شده

    • احسان

      اگر واقعا صحبت‌های شما حقیقت داره، شخص رئیس جمهور با شعارهای توخالی، عملکرد بسیار ضعیف وزیران و مدیرانشون بیشترین کمک به مخالفانش کردن.
      بقول معروف سرنوشت هیچکس و هیچ قومی تغییر نمیکنه مگر با اراده و عمل خودش و بهتره ما هم زودتر بیدار شیم

    • بهلول

      سرکار خانم ملاوردی چه کسی میگوید پس از برجام هیچ تغیری ایجاد نشده است ؟! ۱۴۰۰۰ملیارد دزدی در وزات نفت تغیر نیست ؟ ۱۳۰۰۰ملیارد تومان دزدی در صندوق ذخیره فرهنگیان تغیر نیست ؟سرقت ملیاردها دلار در صندوق توسعه ملی تغیر نیست؟! واقعا این اصولگرایان خیلی بی انصاف هستند !! اینهمه تغیر را نادیده میگیرند!!

    • ممد

      ۲ سال پیش خود جناب حجاریان اولین بار تئوری استعفا روحانی رو مطرح کردن....
      بعد سوای این قضیه اگه اینا قدرت تحلیل داشتن الان وضعمون این نبود،همین اقا یجوری از برجام دفاع میکرد،که آدم کپ میکرد...برو حاجی جون با این تحلیلای آبکیت

    • خلیلی قوشچی

      جناح مخالف ناامیدی رو ترویج میکنن،شما چیکار کردید؟چرا حتی حرف نمیزنید؟وقتی میدون رو خالی میکنید انتظار دارید جناح مخالف بیکار باشه اونم با اینهمه ناکارآمدی دولت وفقدان پاسخگویی شماها؟

    • مهدی

      به همه دست اندر کاران دولت پنهان که در تزریق ناامیدی و یاس متحمل زحمات بسیار شدند ...خسته نباشید تقدیم مینمایم ...

    • بدون نام

      خستمون كردين،عوض اينكه سنگ خودتون رو به سينه بزنين،يه فكري به حال و روز مردم كنين

    • بدون نام

      38934:
      اصلاح طلبان نیرویی فرصت‌طلب هستند، ببینید اینها چه کاری باهاشمی کردند اما بعد رفیق او شدند سالهاست که به ونبال ناطق هستند
      اینها متوجه شده‌اند که خریدار ندارند و کم‌کم دست آنها رو شده است و اعتقاد دارم در آینده‌ای نزدیک تمام خواهند شد مگر اینکه پشت ناطق یا فرد دیگری پنهان شده و وارد میدان شوند.
      آقای ناطق خودش را خوب حفظ کرده است، تاجایی که اصلاح‌طلبان که درسال ۷۶ دشمن او بودند و از ناطق یک غول سیاه ساخته بودند، الان منت ایشان را میکشند که رئیس جمهور آنها بشود
      اینکه دلم از اصلاح طلبان پر است بی‌دلیل نیست اینها آدم‌هایی هستند که هر لحظه ۱۸۰ درجه میچرخند

      پی‌نوشت از :دکتر هوشنگ امیر احمدی

    • بدون نام

      در بی عرضگی دولت شکی نیست.

    • بدون نام

      نتیجه برجام باعث بی آبرویی آمریکا شد و در داخل هم باعث بی آبرویی کسانی شد که زمانی همه چیزمان را به برجام ربط دادند حتی آب خوردن ما را

    • علی

      شاید واقعا باور دارن که با دنیا میتونن بجنگن
      شاید فکر میکنن باز هم مثل جنگ با عراق همه میان
      اونموقع هست که تنها میمونن و ایران به تاریخ سپرده میشه

    • بدون نام

      دست پیش گرفتین پس نیفتین؟؟؟
      روتونو با چی بشوریم؟
      دیگه این جو سازی ها و دروغگویی ها از مد افتاده

    • بدون نام

      حالا مگه جناح مخالف دولت دراین سالهاچه کرده اند، بهترینشان احمدی نژادبودکه گندزدبه مملکت، آنهافقط زوردستشونه، وگرنه میان اکثریت مردم هیچ محبوبیتی ندارند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج