۷۲۲۴۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غلامی: منتظرم تا تکلیف کریمی مشخص شود

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در فصل گذشته تأکید کرد که هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته و منتظر است تا تکلیف علی کریمی در این تیم مشخص شود.

تسنیم: محمد غلامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم. باشگاه هم هنوز با بازیکنان تسویه حساب نکرده و مدام امروز و فردا می‌کنند. از طرفی منتظرم تا تکلیف کریمی در سپیدرود مشخص شود، چون باشگاه هنوز طلب او را پرداخت نکرده و رفتن یا ماندن این مربی هنوز قطعی نشده است.

وی با انتقاد از مالک باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: برای تن‌زاده متأسفم که مالکیت تیم را گرفت، ولی هیچ‌کاری انجام نداد! او فقط بعد از بازی با سپاهان دو میلیون پاداش به ما داد و رفت و دیگر پیدایش نشد. الان هم که بحث رفتن او مطرح شده است و ما شنیده‌ایم که می‌خواهد خداحافظی کند! او واقعاً چیزی از فوتبال نمی‌داند. نباید چنین مدیرانی در فوتبال باشند.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه تصریح کرد: برای کریمی مهم است که شاگردانش پول بگیرند و از باشگاه هم دروغ نشنوند، ولی متأسفانه ما فقط دروغ شنیدیم و بازیکنان هنوز حق‌شان را نگرفته‌اند. مردم و هواداران سپیدرود هم از خیلی چیزها خبر ندارند و نمی‌دانند که چه بلایی سر این تیم آورده‌اند. امیدوارم که سپیدرود فصل بعد شرایط خوبی را تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج