۷۲۲۶۹۱
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

قطعا شما هم ویدئوهای جذاب زیادی از آدم های معمولی در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی می بینید. آنچه برای ساخت ویدئویی تحسین برانگیز نیاز دارید، چند اپلیکیشن خوب و ویرایش ویدئو است که ابزارهای لازم را در اختیارتان می گذارند.

مجله همشهری دانستنیها - مائده گیوه‌چی: هیچ کس نمی خواهد یک ویدئوی سی دقیقه ای از یک گربه بامزه را تماشا کند. همچنین کمتر کسی پیدا می شود که حوصله تماشای یک ویدئوی کمدی طولانی یا کلیپ بلند از طبیعت را به خصوص در شبکه های اجتماعی داشته باشد. اما می توانید قسمت های خسته کننده را قطع، بعضی تکه ها را رها و یک موسیقی متن مناسب اضافه کنید تا شاید تعداد لایک های تان باعث شود مدل آن شبکه اجتماعی بر گردن شما آویخته شود.

قطعا شما هم ویدئوهای جذاب زیادی از آدم های معمولی در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی می بینید و دوست دارید خودتان هم کلیپی خلاقانه بسازید. آنچه برای ساخت ویدئویی تحسین برانگیز نیاز دارید، چند اپلیکیشن خوب و ویرایش ویدئو است که ابزارهای لازم را در اختیارتان می گذارند.

Magisto

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

ویرایشگر هوشمند

این اپ، یک ویرایشگر خودکار و هوشمند است که فیلم های قابل توجهی در عرض چند دقیقه برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند.با فیلمساز قدرتمند «Magisto» می توانید عکس ها و کلیپ های خود را در سه مرحله به فیلم های جذاب تبدیل کنید:

۱. یک سبک ویرایش هوشمند، متناسب با نیازها و داستانی که دارید برای ویدئوی خود انتخاب کنید، به عنوان مثال فیلم های روز تولد، بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا حتی تبلیغات ویدئویی.

۲. عکس ها و کلیپ های ویدئویی موردنظر خود را از گالری انتخاب کنید.

۳. ویدئوساز Magisto دارای کتابخانه ای از آهنگ های تجاری (از راک تا سینمایی) است. البته می توانید از مجموعه موسیقی شخصی خود هم استفاده کنید.

Magisto از تازه ترین فناوری روز یعنی هوش مصنوعی برای پیدا کردن بهترین قسمت از فیلم های شما استفاده می کند. این اپ هوشمندانه از تکنیک های ویرایش ویدئو شامل لرزه گیر، تشخیص چهره، فیلترهای ویدئویی، افکت های ویدئویی و کراپ خودکار ویدئو بهره می برد تا فیلم هایی چشم نواز تولید کند که از بیشتر اسلایدشوها و ویدئوکلاژها یک سر و گردن بالاتر است.

Power‌Director

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

چندکاره اندرویدی

اپ های اندرویدی معمولا در مقایسه با آی او اس در رتبه دوم قرار می گیرند، اما این در مورد ویدئو صدق نمی کند. «Power Director» از بسیاری جهات پا جای پای iMovie گذاشته است. با اولین استفاده از Power Director و دیدن محیط کاربری آن به صورت تایم لاین، متوجه می شوید که این اپ برای سرگرمی طراحی نشده است و باید کار حرفه ای با آن انجام دهید. در این برنامه می توانید به فیلم های خود، عکس یا فایل صوتی اضافه یا حتی روی آن صدا ضبط کنید. برای اجرای افکت ها روی ویدئوی خود هم کافی است عملیات کشیدن و رها کردن (Drag&Drop) را انجام دهید. این اپ رایگان است، با این حال شما برای خلاص شدن از واترمارک ها و تبدیل فیلم ها به کیفیت ۴k می توانید اشتراک ماهانه پرداخت کنید.

Clips

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

دردانه ای برای اپل

«iMovie» اپ پیش فرض ویرایشگر اپل است که همه نیازهای شما را برآورده می کند، اما اگر دوست دارید از یک اپلیکیشن جدید استفاده کنید، «Clips» یک ویرایشگر جدید ویدئو برای آیفون و آیپد است. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدئو، عکس، زیرنویس، افکت و موسیقی را به سرعت و با کیفیت اضافه کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار ابتدا باید همه فیلم ها و عکس ها را به کلیپ منتقل کنید. نوشته های روی ویدئو و پوسترهای متحرک، خلاقیت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و اگر یک آیفون X دارید، می توانید یک سلفی خلاقانه بگیرید و طوری به نظر برسید که انگار روی یک سفینه فضایی جنگ ستارگان هستید. این اپ رایگان را می توانید برای آیفون و آیپد دانلود کنید.

Adobe Premiere Clip

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

ادوبی وارد می شود

«Premiere Clip» ساختن ویدئوی با کیفیت را سریع و سرگرم کننده می کند. آخرین نسخه این نرم افزار از ساخت خودکار ویدئو پشتیبانی می کند. کافی است یک موسیقی متن و سرعت آن را انتخاب کنید تا تصاویر به صورت هنرمندانه با ضرب و ریتم موسیقی تنظیم شوند. شاهکار خلق شده بلافاصله قابل اشتراک گذاری است یا می توانید از ویرایشگر «Freeform» برای بهتر شدن آن استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های Premiere Clip، امکان ساخت تصاویر متحرک (PhotoMotion) است تا بتوان به تصاویر استاتیک (بی حرکت)، یک جلوه بصری اضافه کرد. این برنامه در اجرای اول به اینترنت و ساخت حساب کاربری نیاز دارد.

FilmoraGo

آشنایی با ۵ اپلیکیشن برتر ویرایش ویدئو

با قدرتی باورنکردنی

«Filmora» به عنوان یک نرم افزار ویرایش ویدئوی باورنکردنی شناخته می شود، بنابراین جای تعجب نیست که اپ موبایلی آنها به نام «FilmoraGo» از استاندارد بالایی برخوردار باشد. این اپ به شما اجازه می دهد تا زمان کلیپ های ویدئویی را تنظیم، زیرنویس و متن ایجاد و فیلتر اضافه کنید یا بعضی از قسمت های ویدئو را حذف کنید. علاوه بر آن، امکان ضبط صدای خود هم برای صداگذاری وجود دارد تا آن را با حرکات لب سینک کنید. همچنین می توانید از تم های مختلفی مانند تم چارلی چاپلین بهره ببرید. FilmoraGo رایگان است، اما گزینه های پولی هم در درون برنامه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید از آنها استفاده کنید یا نه.

نکته: ویدئو محبوب تر می شود

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی روی موبایل هر سال افزایش پیدا می کند. انتظار می رود ۷۵ درصد از ترافیک موبایل تا سال ۲۰۲۰ مربوط به ویدئوها باشد.

آموزش؛ هدف آی‌پد جدید

هفتم فروردین رویداد آموزشی «اپل» در شیکاگو برگزار شد و این شرکت از آیپد جدید خود که چندان هم جدید به نظر نمی رسد، رونمایی کرد. آیپد جدید در واقع همان تبلت ۹.۷ اینچی اپل است که اکنون از قلم اپل (Apple Pencil) پشتیبانی می کند. در حال حاضر کروم بوک ها حدود ۶۰ درصد کلاس های درس آمریکا را تصاحب کرده اند و شرکت اپل با این رونمایی جدید سعی کرده به دوران اوج خود در کلاس های درس یعنی پنج سال گذشته برگردد.

به گفته اپل بیشتر از ۲۰۰ هزار اپلیکیشن آموزشی برای سیستم عامل این شرکت یعنی آی او اس منتشر شده و حال، پشتیبانی آیپد جدید از قلم اپل، یادداشت برداری، نقاشی و ... را ساده تر و لذت بخش تر می کند. قرار است به زودی نسخه جدیدی از مجموعه اپ های iwork شامل Numbers، Pages و Keynote منتشر شود که به خوبی با قلم اپل کار می کنند. اپل در این مراسم به اپ های واقعیت افزوده هم اشاره کرد، نرم افزارهایی که می توانند فرایند آموزش را جذاب تر، راحت تر و متفاوت تر از همیشه در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

پیش از این، قلم اپل که حدود دو سال پیش معرفی شد تنها با تبلت های «آیپد پرو» سازگاری داشت و به صورت جداگانه با قیمت ۹۹ دلار فروخته می شد. اپل تصمیم گرفته آیپد جدید را با قیمت ۳۲۹ دلار به کاربران عادی و ۲۹۹ دلار به مدارس (بدون قلم) بفروشد. قلم اپل هم با قیمت ۸۹ دلار به محصلان فروخته خواهد شد. البته آیپد جدید با قلم ارزان تر شرکت «لاجیتک» هم سازگار است و علاقه مندان می توانند با پرداخت ۴۹ دلار صاحب آن شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج