۷۲۲۶۹۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ کاپیتان روحانی در میانه میدان

صفورا بياني در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: یک‌شنبه گذشته در مراسمی پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به رییس‌جمهور اهدا شد تا پس از شوک خط خوردن سید جلال حسینی و سروش رفیعی و... خیال‌مان راحت باشد که این کار کی‌روش بدون برنامه نبوده و بازیکنان بهتر و موثرتری به تیم اضافه خواهد کرد. در همین راستا تیم آنالیز ما به بررسی بازی چند تن از اعضای هیات دولت پرداخته تا پست مناسب آن‌ها در ترکیب ایران برای جام جهانی را به کی‌روش پیشنهاد دهد.

صفورا بياني در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: یک‌شنبه گذشته در مراسمی پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به رییس‌جمهور اهدا شد تا پس از شوک خط خوردن سید جلال حسینی و سروش رفیعی و... خیال‌مان راحت باشد که این کار کی‌روش بدون برنامه نبوده و بازیکنان بهتر و موثرتری به تیم اضافه خواهد کرد. در همین راستا تیم آنالیز ما به بررسی بازی چند تن از اعضای هیات دولت پرداخته تا پست مناسب آن‌ها در ترکیب ایران برای جام جهانی را به کی‌روش پیشنهاد دهد.

1- پست: بال چپ یا راست

بازیکن پیشنهادی: رییس‌جمهور روحانی، از مهم‌ترین ویژگی‌های رییس‌جمهور دو پا بودن ایشان است که می‌تواند هم سمت چپ میدان و هم سمت راست بازی کند و انقدر جایش را در زمین عوض کند که هیچ‌کس نفهمد الان چپ است یا راست، ایشان همچنین با چیدن کابینه‌شان نشان دادند می‌توانند خیلی بهتر از رونالدینیو در حالی که چپ را نگاه می‌کنند به راست پاس دهند.

2- پست: مهاجم کاذب

بازیکن پیشنهادی جهانگیری، معاون اول: آقای جهانگیری در مناظرات انتخاباتی به عنوان مهاجم کاذب ظاهر شد و به‌خوبی از پس این پست برآمد. ایشان با نگاه‌های چپ‌چپ و هشدارهای پیاپی به بازیکنان حریف، جرات هرگونه دفاع را از آن‌ها گرفته و باعث می‌شود آن‌ها از میانه میدان جلوتر نیایند. همچنین می‌تواند وقتی تیم عقب کشیده یا مهاجم، موقعیت خراب می‌کند با گفتن «آقای فلانی، به خودت بیا» تیم را جمع و جور کند.

3- پست: هافبک دفاعی

بازیکنان پیشنهادی: نوبخت، سیف، كرباسيان و... از آنجایی که کار هافبک دفاعی تخریب بازی حریف است و ما در تیم پیشنهادی‌مان بازی خراب‌کن زیاد داریم می‌توانیم تا دل‌تان بخواهد بازیکن به تیم کی‌روش تزریق کنیم. فقط ایشان باید تا قبل از جام جهانی یک کمی روی‌شان کار کند که به جای تیم خودی بازی تیم حریف را خراب کنند. برای هافبک بازی‌ساز هم متاسفانه پیشنهادی نداریم، اصلا مگر در برابر اسپانیا و پرتغال قرار است بازی‌سازی هم بکنیم؟

4- پست: دروازه‌بان

بازیکن پیشنهادی: آذری جهرمی، وزیر ارتباطات؛ هر چند وزیر جوان کابینه نشان داده در خروج‌هایش اشتباهات زیادی دارد اما شیرجه‌های خیلی خوب او روی دکمه فیلترینگ آن هم نه با انگشت، بلکه با دستکش دروازه‌بانی به آن بزرگی، باعث شده که نه تنها تلگرام بلکه خود فیلترشکن‌ها هم فیلتر شوند. البته درصورت فیکس شدن او یا هر کدام از دروازه‌بان‌های دیگر تیم ملی، از آقای کی‌روش عاجزانه خواهش می‌کنیم سیدجلال را برگرداند. وگرنه ما نمی‌توانیم بازی‌ها را نگاه کنیم یعنی واقعا توانش را نداریم.

5- پست: مدافع

بازیکن پیشنهادی: مولاوردی، مشاور رییس جمهور در حقوق شهروندی؛ ایشان به عنوان مدافع حقوق شهروندی تجربیات خوبی در این پست دارند هر چند اولین چیزی که ایشان باید ازش دفاع کنند حق ورود خودشان به ورزشگاه است و از آنجایی که فعلا زیرساخت‌های ورزشگاه‌های کشور روسیه مناسب نیست از آقای کی‌روش مجددا خواهش می‌کنیم از خر شیطان پایین آمده سید جلال را برگرداند.

6- پست: نیمکت نشین

بازیکنان پیشنهادی: کلانتری، رییس سازمان محیط‌زیست؛ بالاخره در دیدار برابر اسپانیا و پرتغال که قرار نیست تاکتیک خاصی جواب بدهد و یکی را لازم داریم تا به بچه‌ها بگوید «فقط دعا کنید».

هاشمی، وزیر بهداشت؛ بازیکن گران‌قیمت تیم، آقای هاشمی که فقط خرج روی دست تیم گذاشته، ولی خوش عکس و خوش فیگور روی نیمکت ذخیره‌ها برای شادی پس از گل و حضور در همه عکس‌ها آمادگی دارد.

با وجود تمام این بازیکنان درجه یک، همچنان جای خالی یک تمام‌کننده در تیم احساس می‌شود. تیم نشان داده تیم خوبی است اما متاسفانه گلزن ندارد که خب خوشبختانه سردار آزمون را در تیم اصلی داریم. پیشنهاد ما این است که هیات دولت را به صورت قرضی به تیم ملی اضافه کنیم ولی بعد از جام جهانی سردار آزمون را از کی‌روش قرض بگیریم شاید توانست یک کاری برای سانترهای بی‌هدف هیات دولت بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جالب بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج