جاباما
۷۲۲۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اردوی آمادگی نوشاد عالمیان هم منتفی شد!

در حالی که قرار بود اردوی آمادگی برای نوشاد عالمیان به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی پینگ‌پنگ از امروز در اصفهان برگزار شود، با توجه به حواشی پیش آمده و استعفای سرمربی تیم ملی برگزاری این اردو منتفی شد.

ایسنا: در حالی که قرار بود اردوی آمادگی برای نوشاد عالمیان به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی پینگ‌پنگ از امروز در اصفهان برگزار شود، با توجه به حواشی پیش آمده و استعفای سرمربی تیم ملی برگزاری این اردو منتفی شد.

حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز درباره وضعیت اردوی آمادگی برای نوشاد عالمیان، گفت: با توجه به مشکلاتی که پیش آمده تا زمانی که شخصی جایگزین ابراهیم علیدخت، به عنوان سرمربی تیم ملی نشود، اردویی هم برای نوشاد عالمیان برگزار نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد اردویی تشکیل شود، احتمالا برای اعزام ملی‌پوشان به پورتورهای آلمان و لهستان خواهد بود.

وی ادامه داد: طی تماسی که با نوشاد داشته‌ایم، او عنوان کرده که تمرینات خوبی را در مازندران دارد و مشکلی برای آماده سازی خود به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی ندارد و او در زمان باقی مانده احتمالا تمریناتش را با برادرش نیما در مازندران انجام خواهد داد و پس از آن به تنهایی به بلژیک اعزام می‌شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، خاطر نشان کرد: عالمیان به تنهایی به این مسابقات اعزام شده و پیش از این هم سابقه رفتن به یک مسابقه را بدون همراه داشته است. او عنوان کرده که مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

عالمیان قرار است اول آبان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی به بلژیک سفر کند و این مسابقات از سوم آبان آغاز خواهد شد.

پیش از این قرار بود که فدراسیون اردویی را برای پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران در اصفهان برگزار کند، اما به دلیل حواشی به وجود آمده و استعفای سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد که این اردو منتفی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج