۷۲۲۷۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ مدل جدید کار صرافی‌ها در راه است

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده مدل جدید کار صرافی‌ها در راه است. به پیوست انواع و اقسام مدل‌های امکان‌پذیر را پیشنهاد می‌کنیم:

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: اعلام شده مدل جدید کار صرافی‌ها در راه است. به پیوست انواع و اقسام مدل‌های امکان‌پذیر را پیشنهاد می‌کنیم:

1- مدل پاکتی‌: در این روش شما پول ارز را به بهای غیر‌رسمی به صراف می‌دهید و چند دقیقه بعد در خیابان یکی به شما تنه می‌زند و یک پاکت حامل ارز خریداری شده را توی جیب شما می‌گذارد.

2- مدل مشارکتی‌: در این مدل، شما و صراف مربوطه تصمیم می‌گیرید که ارز را رها کرده، پول‌ها را بریزید توی بیزینس طلا و زمین! یکی را هم توی بانک مرکزی پیدا می‌کنید و سه تایی یک شرکت واردات و صادرات راه می‌اندازید و چند سال بعد یکی‌یکی به کانادا مهاجرت می‌کنید. هر کسی دیرتر فرار کرد گیر می‌افتد و اعدام می‌شود!

3- مدل مهاجرتی: در این روش صراف مربوطه شما را به صرافی در خارج از کشور معرفی می‌کند. شما این‌ور مرز مایه را می‌دهید و آن‌ور مرز ارز را دریافت می‌کنید! فقط ایرادش این است که پول بلیت رفت و برگشت آنقدر گران در‌می‌آید که دیگر برگشتن به ایران صرف نمی‌کند! به این روش، طریقه یک بار مصرف یا روش برو که برنگردی هم می‌گویند!

4- مدل شیرموزی‌: در این روش به صرافی رفته، هفت میلیون و ۱۵ هزار تومان می‌پردازید و یک شیر موز می‌خورید که زیر لیوانش یک پاکت حاوی ارز قرار گرفته! تنها ایراد این روش این است که اتحادیه آبمیوه‌فروشان به قیمت‌های بالای مغازه گیر داده و صرافی پلمب می‌شود! خداییش برای یک شیرموز ۱۵ هزار تومان خیلی گران است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج