۷۲۲۸۱۷
۱۳ نظر
۵۵۳۸
۱۳ نظر
۵۵۳۸
پ

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند

داشتن یک جزیره برای خودتان می تواند رویای هر کسی باشد که دست نیافتنی است اما برخی از ستاره های هالیوودی توانسته اند این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و برای آن ها امری دست یافتنی است. از لئوناردو دی کاپریو تا جانی دپ و البته لیندزی لوهان، ملکه جنجالی هالیوود، بازیگران هالیوودی هستند که توانسته اند مالکیت کامل و انحصاری یک جزیره را بدست آورند.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: داشتن یک جزیره برای خودتان می تواند رویای هر کسی باشد که دست نیافتنی است اما برخی از ستاره های هالیوودی توانسته اند این رویا را به واقعیت تبدیل کرده و برای آن ها امری دست یافتنی است. از لئوناردو دی کاپریو تا جانی دپ و البته لیندزی لوهان، ملکه جنجالی هالیوود، بازیگران هالیوودی هستند که توانسته اند مالکیت کامل و انحصاری یک جزیره را بدست آورند و هر از چند گاهی برای تفریح به جزیره شخصی خود بروند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۵ سلبریتی مشهوری که در کمال ناباوری جزیره شخصی دارند آشنا کنیم.

1- جانی دپ

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
دزد دریایی محبوب هالیوود نه تنها بسیار ثروتمند است بلکه یک جزیره را به طور کامل خریداری کرده است. وی این جزیره که « Little Halls Pond Clay» نام دارد را در سال ۲۰۰۴ و با رقم ۳.۶ میلیون دلار خریداری کرد. این جزیره ۴۵ هکتاری در باهاماس واقع شده و دپ به افتخار دخترش، نام آن را به « Lilly Rose Depp» تغییر داده است.

2- لیندزی لوهان

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
لیندزی لوهان را باید ملکه ای واقعی در دنیای هالیوود به حساب آورد زیرا طراحی جزیره شخصی اش در دوبی را خود بر عهده داشته است. همین اواخر بود که فاش شد لوهان در حال ساخت جزیره خود در مجموعه جزایر جهانی دوبی است. این جزیره «جزیره لوهان» نامگذاری خواهد شد و باید منتظر بود که بزودی اولین برنامه ریالیتی شو او در همین جزیره آغاز به کار کند.

3- لئوناردو دی کاپریو

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
البته که لئوناردو دی کاپریو جزیره شخصی خود را داشته و این موضوع اصلاً جای تعجب نیست. بازیگر سرشناس هالیوودی یک جزیره به طول ۳.۵ کیلومتر دارد که در بلیز واقع شده است. وی نه تنها قصد دارد که یک مرکز تفریحی لوکس و مطابق با استانداردهای زیست محیطی در این جزیره بسازد بلکه خود نیز معمولاً در جزیره ای که بابت آن ۱.۷۵ میلیون دلار پول پرداخت کرده به تفریح می پردازد.

4-تامی لی و پاملا اندرسون

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
تامی لی برای این که دل پاملا اندرسون را بدست آورد یک جزیره در دبی برای او خرید. ظاهراً این دو درگیری شدید داشتند و تامی لی برای اینکه وی را به آشتی کردن وادارد جزیره ای در دوبی برای وی خرید. این دو اگر چه در انتها با هم ازدواج کردند اما رابطه آن ها تنها ۳ سال به طول انجامید.

5- شکیرا

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
شکیرا نیز از قافله جزیره داران عقب نمانده و یک جزیره ۷۰۰ جریبی به نام « Bonds Cay» در باهاماس دارد که بیش از ۱۶ میلیون دلار صرف خرید آن شده هر چند وی خود برای آن پولی پرداخت نکرده است. وی برای خرید این هتل با نفر اول گروه پینک فلوید، راجر واترز، و موسیقیدانی دیگر به نام الخاندرو سانز مشارکت کرده و جزیره آن ها به یکی از بزرگ ترین جزایر خصوصی جهان تبدیل شده که یک هتل سازگار با محیط زیست در مرکز آن قرار دارد.

6- ریکی مارتین

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
ریکی مارتین شاید یکی از جذاب ترین چهره های دنیای موسیقی پاپ باشد. وی نه تنها موفق شده وارد دنیای بازیگری شود بلکه یک جزیره در آنگرا دوس ریس در برزیل دارد که در سال ۲۰۰۸ آن را به قیمت ۸ میلیون دلار خریداری کرده است.

7- سلین دیون

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
سلین دیون نیز در منطقه گاگنون ایالت کبک یک جزیره خصوصی به قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است. وی نه تنها این جزیره را خریداری کرده بلکه قلعه ای به سبک معماری دوران ویکتوریا در آن ساخته است که یکی از زیباترین سازه ها با این معماری در جهان است.

8- مارلون براندو

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
شاید باور نکنید که مارلون براندو در دهه ۱۹۶۰ یک جزیره پولینزیایی به نام « Tetiaroa » را در هنگام فیلم برداری کشف کرد. این جزیره در جزیره تاهیتی واقع شده و تنها ۳۳ مایل طول دارد و یک مرکز تفریحی به نام براندو در آن واقع شده است. باراک اوباما یکی از شخصیت های مشهوری است که برای تفریح به این جزیره می رود.

9- نیکلاس کیج

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
در سال ۲۰۰۶، نیکلاس کیج جزیره ای بسیار زیبا و بزرگ در باهاماس را با نام « Leaf Cay» و به قیمت ۳ میلیون دلار خریداری کرد. مساحت این جزیره ۴۰ جریب بوده و یک بهشت استوایی بسیار زیبا است که بسیاری از سلبریتی های هالیوودی برا خرید آن تلاش می کردند.

10- مل گیبسون

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
شاید باور نکنید اما مل گیبسون یک جزیره ۴۰۰ جریبی زیبا در شبه جزیره نیکویا دارد. وی این جزیره را با قیمت ۲۹.۷ میلیون دلار خریداری کرده که براحتی آن را به گران قیمت ترین جزیره شخصی جهان تبدیل می کند. این جزیره دارای ساحلی زیبا و مملو از درختان خرما بوده و مل گیبسون مرکز تفریحی خاص خود را نیز در آن ساخته است.

11- لنی کراویتز

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
لنی کراویتز، خواننده مشهور پاپ یک جزیره بسیار زیبا در باهامس دارد که آن را « Eleuthera» نام نهاده است. وی تصدیق کرده که از داشتن و بودن در این جزیره لذت برده و این جزیره الهام بخش او در ساخت بسیاری از ترانه هایش بوده است. در واقع مادر کراویتز در باهاماس بزرگ شده و بدین ترتیب مادرش اکنون به این جزیره نقل مکان کرده است.

12-استیون اسپیلبرگ

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
استیون اسپیلبرگ جزیره زیبایی در سواحل پرتغال دارد که بسیار بزرگ بوده و در واقع دو جزیره است که به هم وصل شده اند.

13-ریچارد برانسون

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
ریچارد برانسون بدون شک یکی از ثروتمندترین مردان جهان است که لوکس ترین جزیره دنیا را در اختیار دارد. این جزیره با نام « Necker Islands» در جزایر بریتیش ویرجین در ویرجین گوردا واقع شده و تمامی آن با ۳۰ هکتار مساحت به این میلیاردر خوش ذوق تعلق دارد. این جزیره از نقاط تفریحی محبوب سلبریتی های هالیوودی بوده و باراک اوباما بارها به آن سفر کرده است. لری پیج، موسس گوگل، نیز مراسم عروسی خود را در این جزیره برگزار کرده است.

14- تیم مک گرو

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
تیم مک گرو که از خوانندگان سرشناس سبک کانتری است به زندگی مجلل علاقه زیادی دارد و بدین منظور یک جزیره را در باهاماس خریداری کرده است که « Goat Cay» نام دارد. این جزیره کوچک اما زیبا مکان تفریحی دائمی تیم و همسر فیث هیل است.

15- تایلر پری

۱۵ چهره مشهوری که جزیره شخصی دارند
تایلر پری که از بازیگران و کارگردانان مشهور امروز هالیوود است نیز یک جزیره به نام « White Bay Cay» در باهاماس خریداری کرده است. پری این جزیره را در سال ۲۰۰۹ خریده که شامل یک باند فرود کوچک برای نشست و برخاست هواپیماهای سبک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید روزی که ماهم پولدار شیم ولی در کنار جزیره خریدن کمک زیادی هم به بقیه کنیم

    • سحر

      خوشبحالشون منم میخوام

    • بدون نام

      به امید روزی که ما... جزیره نه فقط یه خونه بخریم...

    • مصطفی

      زیادم گرون نخریدن پول یه آپارتمان توی فرشته س...

      پاسخ ها

      • مهدی

        چرا چرت میگی
        کمترینش که 3 میلیون دلار است
        15 میلیارد تومن این کدوم خونه است تو فرشته
        به پول ما

    • شپش

      منم مسواک شخصی دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور
        ولی شاید باورت نشه من یه حوللللللهه هم داررممم*-*

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • بدون نام

      من هم تمام متعلقاتم را رها كردم واومدم اينجا،،،ولي اميدوار بوده ام هميشه بتوانم با ديويد كاپريو ديداري داشته باشم،،

    • بدون نام

      منم همیشه دوست داشتم یه زیردریایی داشته باشم

    • بدون نام

      قیافه ی ریکی مارتین رو دیدم یه لحظه فکر کردم طارمیه

    • بدون نام

      تو همون جزیره هم روزی دفن میشن

    • بدون نام

      خاک جزیره های دبی از ایران می ره ،دارن امارات فسقلی رو با خاک ما بزرگ می کنند ،حتی برای کشاورزی از استان فارس بیشتر می برند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج