جاباما
۷۲۲۸۴۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سرمربی بعد از کی‌روش باید در سطح او باشد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بعد از رفتن کی‌روش، با سابقه‌ای که این مربی داشته باید یک مربی بیاوریم که در سطح او باشد.

خبرگزاری میزان: علی انصاریان در رابطه با دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی قبل از جام جهانی و بویژه بازی با تیم ملی ترکیه اظهار داشت: بازی با ترکیه بازی خوبی خیلی می‌تواند باشد. ترکیه در چند سال اخیر نشان داده که چه پیشرفتی در فوتبال داشته است. امیدوارم این بازی و بازی‌های تدارکاتی آینده قبل از جام جهانی محک خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد.

وی درخصوص لغو بازی با تیم ملی یونان هم افزود: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. خودم هم تعجب کردم وقتی این موضوع را شنیدم چون این یک مساله سیاسی هست بین یونان و ترکیه و باید از قبل فکر این مساله را می‌کردیم. در کل امیدوارم بازی‌های تدارکاتی خوبی تا فاصله زمانی که تا بازی‌های جام جهانی داریم، برگزار کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین در رابطه با صحبت‌های اخیر کی‌روش که گفته بعد از جام جهانی از ایران خداحافظی می‌کند٬ گفت: بالاخره سرمربی که در این چند سال بالای سر تیم ملی بوده از کارنامه درخشانی برخوردار است و زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است. همانطور که دیدید با کی‌روش ۲ بار به جام جهانی خیلی راحت صعود کردیم و اگر قرار است بعد از جام جهانی او دیگر سرمربی تیم ملی نباشد، باید مربی بیاوریم که در سطح و اندازه نام کی‌روش و حتی بالاتر از او باشد.

انصاریان درخصوص اینکه شنیده شده بعد از کی‌روش٬ علی دایی سرمربی تیم ملی خواهد شد٬ اظهار داشت: واقعا؟! این خبر را از شما می‌شنوم و خیلی از این خبر سورپرایز شدم. علی دایی هم کارنامه روشن و درخشانی دارد. امیدوارم هرچه که هست به صلاح فوتبال کشورمان باشد.

وی همچنین درباره فهرست نهایی کی‌روش که برای جام جهانی اعلام کرد و دعوت نکردن وریا غفوری و سید جلال حسینی هم افزود: به هرحال این فهرستی بوده که سرمربی تیم ملی انتخاب کرده و ما نباید راجع به آن صحبت کنیم چون حرف اول و آخر را در این زمینه کی‌روش می‌زند و پاسخگو هم در این زمینه خود او خواهد بود اما برای من جای تعجب است که چرا سیدجلال و وریا به تیم ملی دعوت نشدند و دلیل انتخاب نشدن آنها را هم واقعا نمی‌دانم چیست. من امسال فوتبال را کم دنبال کردم اما از بازی‌هایی که از سیدجلال در پرسپولیس دیدم حیف بود این بازیکن آماده با تیم ملی در جام جهانی حاضر نباشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان صحبت‌هایش درخصوص نتایج احتمالی تیم ملی در جام جهانی تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه نتایجی رخ خواهد داد. واقعا گروه ایران گروه سخت و به نوعی گروه مرگ است اما نباید هیچ‌وقت ناامید بود. من هیچ‌وقت یادم نمی‌رود بازی‌های تیم ملی کامرون در جام جهانی ۱۹۹۰ را که هیچ‌کسی باورش نمی‌شد این تیم چنین بازی‌های زیبایی از خود به نمایش بگذارد یا بازی‌های تیم ملی یونان در جام ملت‌های ۲۰۰۴ که آمد و در عین ناباوری قهرمان جام ملت‌های اروپا شد. به همین دلیل نمی‌شود حدس زد چه اتفاقاتی برای تیم ملی ایران در جام جهانی رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه تنها

      ما باید به فکر جام جهانی باشیم نه به فکر عوض کردن کی روش
      یادمون نره کی روش مارو برد جام جهانی
      با بدیاش یه خوبیایی هم داش
      ولی خوب ایرانی بدون شانسه حتی اگه اولین بازی رو ببره
      قطعا تو دومی می بازیم

    • صوفی از غیاثی

      اقای انصاریان سنگ خودتان وبیت المال را به سینه بزنید! تعجب نداره واضح و روشن هست وعده های کی روش بااسم بردن بازیهای تدارکاتی فقط برای فریب من وشمابوده تازمانش فرامیرسه باانگشت تعجب به دهان کی روش بگه نشدچون سیاسی شد! ولی پول حاصل از دادن وعده هارو گرفته ! جدای قرارداد که باتیم انگیس مبلغ دسمزد به دلار برابری میکنه اندازه همان قرداد شایدم بیشتر فقط پاداش به دلار پرداخت شده ....! پس نگران بزرگتر و کوچکتر از پرتقالی نباش ! نگران پولهای به هدر رفته باش که درحساب کی روش جاخوش کرده!! نگران افشاشدن شرکت و نقش کی روش در تاسیس شرکتهای تبلیغاتی و سیاسی کاری ایشون باش. ...

    • بدون نام

      احسن هم وطنم ولی هیچکس برای ایران وایرانی که حقش کیروش نمیش فقط کیروش بزرگ مفید وهیچ بازیکنی بهدجزکیروش راضی نمیش تمدید۲۰۲۲برای هردوایران وکیروش مفیدچونایران بازیکنان خوبی داره وکیروشم جزو۱۰تااول جهان

    • خادمی

      علی دایی آزمایشش پس داده است.فقط کیروش یاکسی درحداو.کیروش اصول فوتبال راتالحظه آخررعایت کردونی کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج