جاباما
۷۲۲۸۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توقف مذاکرات بین باشگاه رئال و پدر نیمار

شایعات پیوستن نیمار به رئال مادرید در تابستان پیش رو، هفته هاست که در رسانه های مختلف اروپایی بازتاب داشته و واکنش های مختلفی را نیز موجب شده است.

ورزش سه: فلورنتنیو پرز هرگونه تماس و مذاکره با پدر نیمار را به آینده موکول کرد و اکنون تمام توجهات به تمدید با رونالدو و فینال لیگ قهرمانان معطوف شده است.

شایعات پیوستن نیمار به رئال مادرید در تابستان پیش رو، هفته هاست که در رسانه های مختلف اروپایی بازتاب داشته و واکنش های مختلفی را نیز موجب شده است.

در باشگاه پاری سن ژرمن اطمینان دارند که نیمار حداقل فصل آینده را نیز در پاریس خواهد ماند اما در اسپانیا معتقدند که پرز قصد دارد با پیشنهادی ۳۰۰ میلیونی و به هر طریقی، نیمار را به خدمت بگیرد.

توقف مذاکرات بین باشگاه رئال و پدر نیمار

در همین رابطه امروز نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که رئیس باشگاه رئال مادرید هرگونه مذاکره با پدر نیمار را نیمه کاره گذاشته و اعلام کرده است که ابتدا فینال لیگ قهرمانان و سپس تمدید با رونالدو در اولویت های باشگاه قرار دارد. به همین دلیل است که در چند روز اخیر، هیچ صحبتی از نیمار در رسانه های مادریدی به میان نیامده است.

پرز برای اینکه جو حاکم بر تیم، در آستانه فینال لیگ قهرمانان تحت تاثیر نیمار نباشد، مذاکرات با پدر نیمار را متوقف کرده است. از طرف دیگر او قصد دارد در چند روز آینده، دستمزد رونالدو را نیز افزایش داده و هرگونه احتمال جدایی او را غیرممکن کند.

پرز همچنین علاقه مند است تا در قضیه نیمار، کارها مستقیما بین مدیران دو باشگاه پیش برود و او ابتدا رضایت الخلیفی(مدیر قطری پی اس جی) را جلب کند و سپس با پدر نیمار بر سر جزئیات قرارداد پای میز مذاکره بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج