۷۲۲۹۶۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تاثیر گل‌های تیام؛ یک جام، یک صعود، یک رده

 حضور کوتاه مامه تیام در استقلال، تاثیر پررنگی در سرنوشت فصل قبل این تیم داشت.

وبسایت نود: خبرهای متنوع درباره احتمال جدایی مامه تیام، هواداران استقلال را نگران کرده است. تیام فصل پیش، فقط دو بازی در ترکیب اصلی استقلال گل نزد و با ۱۲ گل در ۱۳ مسابقه، نقش پررنگی در موفقیت این تیم با شفر داشت. استقلال با تیام، نتایج درخشانی بدست آورد و بررسی گل‌های او، نشان می‌دهد تا چه حد این نتایج به لطف گل‌های تیام بوده‌اند.

تیام در لیگ برتر، ۴ گل برای استقلال زد و دقیقا ۴ امتیاز هم برای این تیم بدست آورد. اگر گل‌های او، یا حتی فقط گل هفته آخرش به سپاهان نبود استقلالی‌ها لیگ را در رده چهارم تمام می‌کردند و برای سهمیه لیگ قهرمانان باید منتظر فینال جام حذفی می‌شدند. فینال جام حذفی هم برای استقلال، با تک گل تیام تمام شد و آن‌ها به قهرمانی رسیدند. گلی که اگر نبود، نمی‌توان حدس زد فینال با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسید.

علاوه بر یک رده صعود در لیگ برتر و گرفتن کاپ جام حذفی، بیشترین تاثیر تیام برای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود. جایی که سخت می‌توان گفت استقلال بدون تیام هم به این مرحله می‌رسید. او در بازی با الهلال تک گل تیمش را زد و استقلال پیروز شد، در تساوی رفت و برگشت با العین زننده همه گل‌های استقلال بود و بازی برگشت با ذوب آهن با هت‌تریک، استقلال را به یک چهارم نهایی فرستاد. این یعنی بدون او، استقلالی‌ها یا در همان دور گروهی با ۴ امتیاز کمتری که بقیه آن به حساب العین و الهلال واریز می‌شد به مشکل می‌خوردند یا در دور حذفی، نمی‌توانستند ذوب آهن را شکست دهند.

استقلال شفر، نیم فصل دوم تیم چشم‌نواز و خطرناکی بود اما شاید بدون تیام، فصل برای آن‌ها با این موفقیت به پایان نمی‌رسید. بازیکنی که حتی در دربی هم گل استقلال، روی حرکت زیبای او بدست آمد و ماندن و نماندنش، نقش پررنگی در ادامه این داستان جذاب برای فصل آینده خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      واقعا راست گفتی .ممنون از مطلب خوب و باارزش شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج